AIRRIDE futómű

Témakör: Tuning
aktuális téma
AIRRIDE futómű

AirRide-al kapcsolatos témák.


Aréna kuncsorgás,Hirdetés bejelentésért BANN jár
Ötletért thx Feryke

"erájjdoss képekért meg két szőke jár" by Csikinsz

"aki itt keménykedik, ahhoz hozzávágunk egy 10es villáskulcsot, hogy húzza meg magát" by Colos84

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Ati86
#51952
2015. július 05. 12:47
hát ha normális a rendszer akkor tényleg 7-8 kiló? hát annyit nem ér a garázsbejáró, mert leállni letudnék, csak mikor mennék be a ház alá nah ott érne le az eleje is meg a hátulja is :S hogy tenné tele az anyát akkor 3-4 kilóért mien Airt kap az ember? nah ezzen is ell kell gondolkodni
AirWick
#51951
2015. július 04. 22:32
Nekem mindegy, csak furán hangzott, hogy csak emiatt szerelnél bele rendszert.
Ami kell: gátlók esztergálása, lufikhoz alu-pogácsák esztergálása, hegesztés, csavarozás stb.. tömítőpaszta (victor reinz hengerfej paszta jó lesz), pneu csövek vagy réz csövek, csatlakozók (gyorscsati, hollander, ami szimpatikusab , toldók, elosztók ("Y" és vagy "T" , átvezetők, stb.
4 db lufi, 2 hurkás elég (6x2-esek). Mágnesszelepek (3/2-es vagy 5/3-as), szűrő(k) (kompresszor után), nyomásszabályzó (hogy semmiképp se töltse túl a tartályt), fojtószelep(ek) (emelés és engedés gyorsaságát pl azokkal szabályozhatod), visszacsapó szelepek (megintcsak kompresszor után, illetve attól függ hogy alakítod ki kellhet még 3-4 d , minimum 10-12 literes tartály, nyomásgomba, kompresszor, manométerek (3 db elég), 3 állású billenőkapcsolók, és esetleg 1-2 gömbcsap, hangtompító.. Szivárgást ellenörző spray, menetrögzítő és egyben tömítő, ha műanyag csöveket tervezel akkor csővágó, .. kb 7-800 ezer ft (ha mindent céltudatosan veszel), x hónap szerelés és rengeteg türelem, tájékozódás, utánajárás, stb... Kihagytam vmit?
Csak ezért kérdeztem hogy megéri-e a garázsbejáró miatt az airride..
Ati86
#51950
2015. július 04. 18:57
hát igen! lehet megszívom a f....t! remélem azért hogy nem! tengelyenkéti bőven elég lenne! lufi, csövek szelep stb mi kellene hozzá? ha vki megírná! meg vki aki a gátlókra ráerőszakolná a lufikat
Gsrobi
#51949
2015. július 04. 16:03
Neked csak arra kell figyelned hogy ne valami trógernek adj pénzt aki 1:nem csinál semmit csak eltűnik a pénzzel. 2:összetákolt selejtet ad amin mindig rossz valami. Ha ezt sikerült kiszűrni akkor már tényleg csak a kpm ami akadály lehet . Mivel nem szerencsés a típus használtban esélytelen szerezni. Gyári gátlót vágni kell ez a minimum.
*remus*
#51948
2015. július 04. 15:57
Nekem is ezért fog bekerülni. 9 év gewindézés után meguntam, hogy sokszor kell húzni a picsám. Itthon már megoldottam a beállást betonozással. És nem is 300e-res lesz a cucc. Mert azt 4x túlléptem már
AirWick
#51947
2015. július 04. 14:59
Arra, hogy ne verd le az alját Komolyra fordítva, ha csak emiatt akarsz air-t, át kéne gondolnod, mert ez kb olyan eset mint az amerikaiak és oroszok golyóstoll gondja a súlytalanságban.. Az amcsik kifejlesztenek dollár milliókból egy gravitációs golyóstollat, az oroszok meg inkább ceruzát használnak Ha 300ezerből megvan a megoldás air helyett, már jócskán jobban jártál.
Egy pallót csináltass az sokkal sokkal olcsóbb és a kocsit se kell átalakítani, a műszakin és az utakon se kell aggódni.
Ati86
#51946
2015. július 04. 13:57
Most szeretnék Air-t a kocsimba mivel hosszú és nem tudok leállni a garázsba! Mire kell figyelni?? gyári gátlóra lenne rakva! köszönöm elöre is!
AirWick
#51945
2015. július 03. 00:16
Kíváncsi leszek a teszteredményekre ha lesznek, ilyen szivárgást ellenőrző spray-t szerezz majd be, kb 1100 ft egy flakon.
Roppantógyűrűs megoldást nem javasolnám, mert nem szerelhető utána.. Hollanderes tömít nagyon jól, de az csak műanyag csőhöz lenne jó. De eddig nem sok panaszt hallottam a gyorscsatlakozókra.

Hm.. akkor ígyis úgyis kell egy csőhajlító? Na majd körbekérdezek hátha van valakinek egy kölcsön esetleg egy hatos sörért
sebifater
#51944
2015. július 02. 14:19
Már az elején megvettem a csatlakozókat ebay-ről és utána merült fel bennem a hardline gondololata. Sok építést megnéztem a neten sokan alkalmazzák a gyorscsatikat,így gondoltam nekem is jó lesz, ha nem akkor át kell szerelni roppantógyűrűsre.
Hajlítóval csináltam, szerintem ezt kézzel sehogy nem lehet kivitelezni, de persze nem mondom, hogy én értek hozzá
üdv
AirWick
#51943
2015. július 01. 10:12
Gyorscsatlakozó is többféle van, nem mindegy melyiket használom fémhez és melyiket műanyaghoz, van hogy a műanyagon belül is számít a cső keménysége/lágysága, mert nem ugyanúgy fogja meg. Ezt pneus szakboltban mondták, ők ugyanis csak műanyag csőhöz árulnak.
A leírásban is ezt mondják: [ link: www.pneuplus.hu ]
Jelenleg műanyag csövek és hollanderes csatlakozók vannak nekem, tökéletesen tömítenek de szívás szerelni A későbbiekben meg áttérnék fém csövekre, csakhát azok nem passzolnak a hollanderhez.

Hajlítás: nem tudom mennyi a bérlés, de attól tartok a gyakorlatlanságom miatt több napra lenne szükség. A szaki is jó ötlet, de félek az árából már vehetnék csőhajlítót is.. na meg ha mégsem jó mert nem úgy passzol akkor kezdheti elölről.. Tudom ez pesszimistán hangzik de aki ilyen rendszert épít tudja hogy röpködnek az ezresek.. Ezért érdekelne a konyhai megoldás, egy kis csövön gyakorolhatok, utána meg addig próbálgathatom amíg jó nem lesz
Szóval ez a két dolog érdekelne még mindig, hogy honnan vetted a csatlakozókat (ránézésre jónak tűnnek) és milyen technikával hajlítgattad a csöveket, töltöttél bele esetleg vmit (anno házépítésnél tettünk homokot a merev műanyag csövekbe hajlítás előtt, hogy ne gyűrődjön), vagy csak szimplán melegítés és óvatos hajlítás hogy ne deformálódjon? Kézzel, esetleg fogóval? Hátha nem kell ugyanazokat a kezdeti hibákat elkövetnem, amiken esetleg Te is átestél..
vik011
#51942
2015. július 01. 09:13
Lehet bérelni több szerszámbérléssel foglalkozó cégtől. Kaució + napi bérleti díj.
VAgy elviszed a csövet egy klímás szakihoz, megmondod mit hajlítson le, és megoldja neked.
sebifater
#51941
2015. július 01. 08:12
Szerintem ez nem így van, de lehet tévédek.
Sokan használnak roppantógyűrűs csatlakozót, de még többen hagyományos gyorscsatlakozót. Emellett döntöttem én is, majd meglátjuk hogy dolgozik együtt a réz csővel.
AirWick
#51940
2015. június 30. 21:17
Ja most látom félreérthető voltam, szóval a csatlakozóra értettem hogy hol melyiket érdemes mert más kell fémhez meg műanyaghoz
AirWick
#51939
2015. június 30. 21:13
Az oké hogy néz ki, de nincs sajnos, újonnan meg 18 ezer.. Olcsóbb megoldásra lesz szükségem, mint a konyhai gáztűzhely
AirWick
#51937
2015. június 30. 20:05
Nincs csőhajlítóm
Hol és melyiket érdemes beszerezni? Csakmert ügye más kell műanyag csőhöz és más fémhez
*remus*
#51936
2015. június 30. 17:38
A hajlításhoz van csőhajlító amivel hidegen meg lehet hajtani a kívánt rádiuszra. A csatlakozások jók lesznek. 10+ éve használom őket
AirWick
#51935
2015. június 30. 14:13
Teljesen jó Hajlításnál töltöttél bele valamit hogy nem gyűrődött, vagy csak nagyon türelmes voltál?
Tudsz adni egy linket a csatlakozókhoz? Nagyon kíváncsi leszek mennyire tartja velük a nyomást, szólj ha van vmi teszt eredmény.
sebifater
#51934
2015. június 30. 13:00
Kössz szépen!
Pneumatikai gyorscsatlakozók, a cső klímacső.
A hajlítást pedig itt csinálták a konyhánkban, mert én készítettem el.
AirWick
#51933
2015. június 30. 09:33
Már most jókl néz ki
A csöveket és csatlakozókat honnan tudtad beszerezni, illetve hol hajlítják ilyen szépre?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Összesen 52092 találat 2605 oldalon