AIRRIDE futómű

Témakör: Tuning
aktuális téma
AIRRIDE futómű

AirRide-al kapcsolatos témák.


Aréna kuncsorgás,Hirdetés bejelentésért BANN jár
Ötletért thx Feryke

"erájjdoss képekért meg két szőke jár" by Csikinsz

"aki itt keménykedik, ahhoz hozzávágunk egy 10es villáskulcsot, hogy húzza meg magát" by Colos84

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
CE300
#52032
2015. augusztus 26. 21:33
A felső az ha minden igaz fakukac munkája az alsó kép meg passz..
Gsrobi
#52031
2015. augusztus 26. 15:45
Na vazze ezeket mintha én csináltam volna
az alsó so_low-é nem ? Vagy arról koppintották
CE300
#52030
2015. augusztus 26. 12:31
Hát eléggé érdekes kivitelezés,na én ezt elszeretném kerülni.Kép konkrétan egy francia srác műve ,hamar lufilyukadás lett és lecserélte két hurkásra. meghagyta a pogik helyét egy fokkal jobban áll úgy, de még úgy sem az igazi.Veszek 130-as lufit is a 150 mellé aztán majd meglátom mit fog mutatni. Ilyen megoldásokat találtam még az átalakitásra.
AirWick
#52029
2015. augusztus 26. 10:22
Hát.. ezt egy kicsit átgondolnám..
Miért kell hogy 3 hurkás legyen? A 2 valóban nem gyűrődne ennyire össze. A pogácsák szerintem túl vastagok, illetve az alsó elég rossz helyen van, közelebb kellene tenni a gátlóhoz, hogy amikor rugó nélkül mozgatod a lengőkart szép ívet zárjon be a felső az alsóval, mint egy harmónika. Ha gyárilag ilyenre csinálták spirállal, akkor.. elég fura elképzelés, na mindegy.. Ez inkább az így ne kategória, ne is nagyon nyüstöld amíg nincs rendesen megcsinálva.
A hurkák között vannak határoló gyűrűk?
Gsrobi
#52028
2015. augusztus 26. 09:53
Ez egy tervezőzseni torzszülöttje? XD
CE300
#52027
2015. augusztus 26. 09:27
Igen a merciről lenne szó.Ahogy Gsrobi is irta kell valami konzol,mert nem igy akarom megoldani mint ahogy a mellékelt képen van,2 hurkással nem törne ennyire az talán,de az alsó,felső pogácsa helyzete nem nagyon bizalomgerjesztő....
Gsrobi
#52026
2015. augusztus 26. 00:26
Külön van elöl hátul (gondolom én merciről van szó?)
AirWick
#52025
2015. augusztus 25. 22:44
Hogy rogyik össze..? 2 hurkás? Lehet jobb lenne pár fénykép mert el nem tudom képzelni hogy érhet hozzá a gátló szárához a lufi és hogy rogyhat össze úgy ahogy nem kellene neki.
CE300
#52024
2015. augusztus 25. 22:39
Igen néztem hogy konzol kell mindenképpen,meg ha nagyon bent van akkor ha le van koppra engedve igencsak összerogyik a lufi és igencsak nem ugy ahogy kellene neki...
Gsrobi
#52023
2015. augusztus 24. 15:40
Csinálj helyet neki XD. Valami konzol úgyis kell hozzá kicsit el kell tolni a gyári helyről.
CE300
#52022
2015. augusztus 24. 14:15
A 150-es lufi ha mondjuk csápos emelőre van emelve,vagy teljesen ki van emelve a kocsi akkor már a gátló szárához ér a lufi.Nyilván nem ez az utazó magasság de kicsit aggaszt a dolog.
AirWick
#52021
2015. augusztus 24. 10:15
Szerintem is 15-ös, vagy ha úgy jobban tetszik 6x2-es, 1100 kg alatt is ekkora van
Gsrobi
#52020
2015. augusztus 23. 22:19
Amúgy persze, de inkább előre hátra 150 - nem azért mert nem emeli meg a 130 de autózni azért más
Gsrobi
#52019
2015. augusztus 23. 22:18
CE300
#52018
2015. augusztus 23. 22:15
Sziasztok. Egy 1500-1600 kg tömegű kocsiba előre elég lehet a 130 as átmérőjű lufi vagy inkább 150-es kellene? A150-es még pont elfér. Súlyelosztását nem tudom a kocsinak.
AirWick
#52017
2015. augusztus 03. 20:45
Az durca lenne ha magától kiszakadna. Elég masszív, rugalmas, szerelésnél ha nem vágod meg nem lesz baja. Középső gyűrűt is ha kap (és miért ne kapna ) annak az átmérője akkora mint a rugó középső szűkebb átmérője, azon is át kell azért paszírozni.
Az enyém lecserélés előtt használt volt, elég mostoha körülményeket megélt (középső huzal kiszakadva, gumi repedezett,..) és azzal lett először összerakva, nem durrant ki. Azért sztem 10 évenként biztos le fogom cserélni.
CE300
#52016
2015. augusztus 03. 19:20
Megmondom őszintén jobban félek attól hogy a lufi lyukad ki....nem szeretném,hogy lepukkanjak valahol az út szélén,holmi szerelési hiba miatt....
AirWick
#52015
2015. augusztus 03. 19:04
Ok, én nem javaslom. Én is így csináltattam, hogy ha teljesen nulla a nyomás akkor is elforogjanak a kerekek, de ez csak alacsony sebességnél menthető, nagyobbnál blokkolhatja egy pillanatra is. Menet közben a gumi átmérője is változik. Más szerint elhanyagolható, bár lehet nálam jobban senki nem törekszik a biztonságra ilyen mértékben Még a beltérben is lépés- és hőálló gégecsőbe húztam a csöveket és igyekeztem hogy minél kevesebb helyen fussanak a kasztni széléhez.
Ha láttál még több bar-t is elszökni egy pillanat alatt akkor tudnod kéne hogy ráesik a kerékre és ha nem tennéd oda a kezed a gumi tetejére bízva benne hogy mégsem, akkor szerintem fontold meg.
CE300
#52014
2015. augusztus 03. 17:47
Még nem 100% a döntésem van hezitálás azért láttam már elszökni még többet is.
AirWick
#52013
2015. augusztus 03. 16:09
Az, hogy eddig nem lyukadt, hasadt ki, sérült meg, mennyire biztosíték arra, hogy ezután sem fog? A két dolog nem függ össze
Na és hogy ültetted le? Szép lassan? Ha láttál már hirtelen elszökni 2-3 bar-t megadod a tiszteletet a védőfelszerelésnek és a bakoknak amit a kocsi alá tettél hogy ne essen le De te tudod, nekem mindegy, csak tudnám minek kérdezed ha úgyis eldöntötted előre..
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 52092 találat 2605 oldalon