AIRRIDE futómű
aktuális téma

AirRide-al kapcsolatos témák.
Aréna kuncsorgás,Hirdetés bejelentésért BANN jár
Ötletért thx Feryke
"erájjdoss képekért meg két szőke jár" by Csikinsz
"aki itt keménykedik, ahhoz hozzávágunk egy 10es villáskulcsot, hogy húzza meg magát" by Colos84
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
A felső az ha minden igaz fakukac munkája az alsó kép meg passz..


az alsó so_low-é nem ? Vagy arról koppintották
Hát eléggé érdekes kivitelezés,na én ezt elszeretném kerülni.Kép konkrétan egy francia srác műve ,hamar lufilyukadás lett és lecserélte két hurkásra. meghagyta a pogik helyét egy fokkal jobban áll úgy, de még úgy sem az igazi.Veszek 130-as lufit is a 150 mellé aztán majd meglátom mit fog mutatni. Ilyen megoldásokat találtam még az átalakitásra.
-1
Hát.. ezt egy kicsit átgondolnám..
Miért kell hogy 3 hurkás legyen? A 2 valóban nem gyűrődne ennyire össze. A pogácsák szerintem túl vastagok, illetve az alsó elég rossz helyen van, közelebb kellene tenni a gátlóhoz, hogy amikor rugó nélkül mozgatod a lengőkart szép ívet zárjon be a felső az alsóval, mint egy harmónika. Ha gyárilag ilyenre csinálták spirállal, akkor.. elég fura elképzelés, na mindegy.. Ez inkább az így ne kategória, ne is nagyon nyüstöld amíg nincs rendesen megcsinálva.
A hurkák között vannak határoló gyűrűk?
Miért kell hogy 3 hurkás legyen? A 2 valóban nem gyűrődne ennyire össze. A pogácsák szerintem túl vastagok, illetve az alsó elég rossz helyen van, közelebb kellene tenni a gátlóhoz, hogy amikor rugó nélkül mozgatod a lengőkart szép ívet zárjon be a felső az alsóval, mint egy harmónika. Ha gyárilag ilyenre csinálták spirállal, akkor.. elég fura elképzelés, na mindegy.. Ez inkább az így ne kategória, ne is nagyon nyüstöld amíg nincs rendesen megcsinálva.
A hurkák között vannak határoló gyűrűk?
Ez egy tervezőzseni torzszülöttje? XD
Igen a merciről lenne szó.Ahogy Gsrobi is irta kell valami konzol,mert nem igy akarom megoldani mint ahogy a mellékelt képen van,2 hurkással nem törne ennyire az talán,de az alsó,felső pogácsa helyzete nem nagyon bizalomgerjesztő....
-1
Külön van elöl hátul (gondolom én merciről van szó?)
Hogy rogyik össze..? 2 hurkás? Lehet jobb lenne pár fénykép mert el nem tudom képzelni hogy érhet hozzá a gátló szárához a lufi és hogy rogyhat össze úgy ahogy nem kellene neki.
Igen néztem hogy konzol kell mindenképpen,meg ha nagyon bent van akkor ha le van koppra engedve igencsak összerogyik a lufi és igencsak nem ugy ahogy kellene neki...

Csinálj helyet neki XD. Valami konzol úgyis kell hozzá kicsit el kell tolni a gyári helyről.
A 150-es lufi ha mondjuk csápos emelőre van emelve,vagy teljesen ki van emelve a kocsi akkor már a gátló szárához ér a lufi.Nyilván nem ez az utazó magasság de kicsit aggaszt a dolog.
Szerintem is 15-ös, vagy ha úgy jobban tetszik 6x2-es, 1100 kg alatt is ekkora van

Amúgy persze, de inkább előre hátra 150 - nem azért mert nem emeli meg a 130 de autózni azért más

Mit értesz éppen alatt??
Sziasztok. Egy 1500-1600 kg tömegű kocsiba előre elég lehet a 130 as átmérőjű lufi vagy inkább 150-es kellene? A150-es még pont elfér. Súlyelosztását nem tudom a kocsinak.
Az durca lenne ha magától kiszakadna. Elég masszív, rugalmas, szerelésnél ha nem vágod meg nem lesz baja. Középső gyűrűt is ha kap (és miért ne kapna
) annak az átmérője akkora mint a rugó középső szűkebb átmérője, azon is át kell azért paszírozni.
Az enyém lecserélés előtt használt volt, elég mostoha körülményeket megélt (középső huzal kiszakadva, gumi repedezett,..) és azzal lett először összerakva, nem durrant ki. Azért sztem 10 évenként biztos le fogom cserélni.

Az enyém lecserélés előtt használt volt, elég mostoha körülményeket megélt (középső huzal kiszakadva, gumi repedezett,..) és azzal lett először összerakva, nem durrant ki. Azért sztem 10 évenként biztos le fogom cserélni.
Megmondom őszintén jobban félek attól hogy a lufi lyukad ki....nem szeretném,hogy lepukkanjak valahol az út szélén,holmi szerelési hiba miatt....
Ok, én nem javaslom. Én is így csináltattam, hogy ha teljesen nulla a nyomás akkor is elforogjanak a kerekek, de ez csak alacsony sebességnél menthető, nagyobbnál blokkolhatja egy pillanatra is. Menet közben a gumi átmérője is változik. Más szerint elhanyagolható, bár lehet nálam jobban senki nem törekszik a biztonságra ilyen mértékben
Még a beltérben is lépés- és hőálló gégecsőbe húztam a csöveket és igyekeztem hogy minél kevesebb helyen fussanak a kasztni széléhez.
Ha láttál még több bar-t is elszökni egy pillanat alatt akkor tudnod kéne hogy ráesik a kerékre és ha nem tennéd oda a kezed a gumi tetejére bízva benne hogy mégsem, akkor szerintem fontold meg.

Ha láttál még több bar-t is elszökni egy pillanat alatt akkor tudnod kéne hogy ráesik a kerékre és ha nem tennéd oda a kezed a gumi tetejére bízva benne hogy mégsem, akkor szerintem fontold meg.
Még nem 100% a döntésem van hezitálás azért
láttam már elszökni még többet is.

Az, hogy eddig nem lyukadt, hasadt ki, sérült meg, mennyire biztosíték arra, hogy ezután sem fog?
A két dolog nem függ össze
Na és hogy ültetted le? Szép lassan? Ha láttál már hirtelen elszökni 2-3 bar-t megadod a tiszteletet a védőfelszerelésnek és a bakoknak amit a kocsi alá tettél hogy ne essen le
De te tudod, nekem mindegy, csak tudnám minek kérdezed ha úgyis eldöntötted előre..


Na és hogy ültetted le? Szép lassan? Ha láttál már hirtelen elszökni 2-3 bar-t megadod a tiszteletet a védőfelszerelésnek és a bakoknak amit a kocsi alá tettél hogy ne essen le

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!