AUDI 20v TURBO TUNNING IDE MINDEN AUDIS

Témakör: Tuning
aktuális téma
AUDI 20v TURBO TUNNING IDE MINDEN AUDIS

Tunning ill problemak megoldasok segitsunk egymasnak

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
A6tomm
#530
2007. szeptember 19. 21:30
Hello én is üdvözlök minden megszállottat.Most megyek és nézem a szökést
MenyuS6
#529
2007. szeptember 19. 21:21
Udvozlok minden audi megszallottatt
MenyuS6
#528
2007. szeptember 19. 21:20
Mici
#527
2007. szeptember 18. 23:56
Ezt régen már vagy 1000x megnéztem, nagyon durva alázás jujj
Roland__
#526
2007. szeptember 18. 23:51
hat, mivel itthon senki sem ert ezen motorokhoz, meg a tanarok sem...ezert Mo-n jelenleg nincs ilyen temaval foglalkozo konyv, szakkonyv, stb... amik vannak, azok vagy hibasak vagy 40evnel idosebbek....ugyhogy most lesz 1 :)

tervezes: en is szeretem ezeket, de eleg sokmindent nem eri meg megtervezni, legyartani....tudom mi a celom az autoval, tudom,h ehhez milyen modositasok kellenek....sokmindent olcsobb megvenni...

persze en is terveztem es gyartottam/gyartattam mar magamnak dolgokat az automhoz, de a legtobb mindent egyszeruen nem eri meg...
Yanoo
#525
2007. szeptember 18. 23:43
Értem, akkor mesélős szakdolgozat lesz :)) Tervezni jó! Nekünk féléves házi volt 4 ütemű motor tervezése, a végeredmény itt van a szobámban a falon, bekeretezve :). Most szabadidőmben meg önzáró differenciálművet tervezek. Az érdekesség az, hogy nem lesz benne fogaskerék
Roland__
#524
2007. szeptember 18. 23:39
amugy, ez inkabb kornyezettechnikai jellegu lesz... es vegulis 2fajta rendszert mar megalmodtam, amibol az egyiket lehet,h a sajatomon meg is fogok csinalni... csakhat ugye, amikor van penz, akkor nem ilyenre koltok, hanem...motor, futomu, stb :)))
Ker
#523
2007. szeptember 18. 23:39
Roland__
#522
2007. szeptember 18. 23:37
??? minek tervezzek? van egy halom...

amugy az emiszzio, termikus hatasfok, langfront kialakulasa, zaj emisszio, stb.,.stb... lesz a reszletes tema...
Yanoo
#521
2007. szeptember 18. 23:33
Írsz róluk, vagy tervezel egyet?
Roland__
#520
2007. szeptember 18. 23:32
mostmar nekem is illene vegeznem...igy is tovabb maradtam, mint kellett volna :))

a szakdogamat még csak most fogom irni...vajon mirol? :))) szvsz mindenki kitalalta....a wankel jellegu motorokbol :))
Yanoo
#519
2007. szeptember 18. 23:30
BME, Közlekkar - Gépjárművek Tanszék, idén végeztem, mint okleveles autógépész (gépjárműkonstruktőr)
Norbi88
#518
2007. szeptember 18. 23:27
ha minden összejön kollegák leszünk milyen szakirány? autógépész nem?
én bmf en vagyok/leszek gépész
Roland__
#517
2007. szeptember 18. 23:26
nekem utolso evem a bme-n (gepesz) :)
Norbi88
#516
2007. szeptember 18. 23:25
melyik suliban végeztetek? én most vagoyk 1 éves
Roland__
#515
2007. szeptember 18. 23:24
ez ram is igaz (mind2 :) ), de nem lehet mindig igy fogalmazni egy effele forumon... mert utalni fognak :))))

de sokszor az ilyen leiras erthetobb, mint a muszaki...

ha itt mindenki mernok, akkor elnezest, mert valoban nem volt pontos a szohasznalatom :)
Yanoo
#514
2007. szeptember 18. 23:20
Engem mérnökként kifejezetten idegesít a helytelen szóhasználat, ha műszaki dolgokról van szó!
MenyuS6
#513
2007. szeptember 18. 23:19
Roland__
#512
2007. szeptember 18. 23:16
az "osszezar" szo ebben az esetben koznyelvben hasznalt nem pontos megfogalmazasmod... mint pl az "ultetes" es pl a "robbanomotor"...egyik kifejezes sem helyes, megis mindenki erti,h mirol van szo :)
Norbi88
#511
2007. szeptember 18. 23:12
A differenciálmű tervezése meghatározza az úgynevezett nyomaték-torzítás illetve nyomaték elosztás arányt (TBR: Torque Bias Ratio). Például, ha egy differenciálmű áttétele 3:1, akkor az azt jelenti, hogy képes háromszor nagyobb nyomatékot juttatni arra a kerékre, amelyiknek jobb a tapadása. Gyakran használják az első és a hátsó tengelyek összezárására is, és bizonyos szempontból szerencsésebb, mint például a különböző viszkokuplungos megoldások, mert még az előtt juttat nagyobb nyomatékot a stabil kerékre, mielőtt az megcsúszna. Ha viszont teljesen elveszti a tapadást, akkor ez gond, hiszen a TBR megmutatja, hogy hányszor nagyobb nyomatékot képes az egyik kerékre átadni, viszont 3X0 az még mindig csak 0.

ide írd be a link nevét
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 590 találat 30 oldalon