DIESEL Tuning
aktuális téma

NEM VAGYUNK KRÉZI FUNOK!!!!
Dííízel powa
ISTEN EGY PINCEGARÁZSBAN DOLGOZIK!
A reklámozás tilos!!! (admin)
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
mikor mentek szegedre a kocsikat leméretni?
Nekem még nem a comp állítja a nyomást külön lett állítva.
Csip után jó volt eredeti nyomáson, csak füstölt, mert hogy a nyomás nem lett utánahúzva akkor.
Most, hogy utánahúztuk jött ez a hiba.
Nehezen észrevehető, mert nem mindenhol tudok 200 körül menni.
Rendes nyomásórával lett mérve menet közben nem gagyi csiri-biri tuning-dizájn dologgal
Csip után jó volt eredeti nyomáson, csak füstölt, mert hogy a nyomás nem lett utánahúzva akkor.
Most, hogy utánahúztuk jött ez a hiba.
Nehezen észrevehető, mert nem mindenhol tudok 200 körül menni.
Rendes nyomásórával lett mérve menet közben nem gagyi csiri-biri tuning-dizájn dologgal

Na, most lettem ideges...
Jövőhét hétfőn tuggya csak vállalni a srác a kocsim. Még jó, hogy 1 hete le lett fixálva a szombat-vasárnap. Még az Asszonyt is lemondtam....

Hétfőn csak a K16 megy fel, kedden pedig az adagoló...
Szerda-csütörtök beállitgatás...
Péntek délután 15.00-kor padolás ( megmérjük, hátha jobb lesz 70lónál... )
Péntek este go ÉRD, Hétfőig... Vasárnap Carstyling tali a Polusnál...
Nagyon remélem, nem hagy cserben, igy, hogy egész jövö hét kapkodás lesz...
Jövőhét hétfőn tuggya csak vállalni a srác a kocsim. Még jó, hogy 1 hete le lett fixálva a szombat-vasárnap. Még az Asszonyt is lemondtam....



Hétfőn csak a K16 megy fel, kedden pedig az adagoló...
Szerda-csütörtök beállitgatás...
Péntek délután 15.00-kor padolás ( megmérjük, hátha jobb lesz 70lónál... )
Péntek este go ÉRD, Hétfőig... Vasárnap Carstyling tali a Polusnál...
Nagyon remélem, nem hagy cserben, igy, hogy egész jövö hét kapkodás lesz...
Ha jobban füstöl a csip után akkor több kaját kap, vagy kisebb a turbónyomásod.
Mivel a turbónyomásod nőtt és mégis füstöl, ezért a kevesebb kaját én nem valószínűsítem.
A turbónyomást mivel mérted?
Ki írta a csipet?
Mivel a turbónyomásod nőtt és mégis füstöl, ezért a kevesebb kaját én nem valószínűsítem.
A turbónyomást mivel mérted?
Ki írta a csipet?
Igen, sajnos ez is lehet...
Nem értek hozzá, de valszeg még egy kicsit finomitani kellene a chippen...
Nálam a mechanikus adagolóval nincs ilyen. Oda állitom, ahova akarom.
Nem értek hozzá, de valszeg még egy kicsit finomitani kellene a chippen...
Nálam a mechanikus adagolóval nincs ilyen. Oda állitom, ahova akarom.
A korom nem zavar nem megyek magam előtt annyira még nem megy



Megy most elég jól jobban, mint chip után érezni a nagyobb nyomást.
Én arra gondoltam, hogy elfogy az üzemanyag.
Csak 5-ben csinálja a többi fokozatban hamar kiforogja az 5000-et.
Én arra gondoltam, hogy elfogy az üzemanyag.
Csak 5-ben csinálja a többi fokozatban hamar kiforogja az 5000-et.
Nem tudom, nem lehet hogy, hogy ott is már túlforog? ( a csiga )
Lehetséges, hogy 190nél, 1.3baros nyomásnál már kivül esel az ideális légszállitástól, és csak jelentős hatásfokveszteséggel tudja szállitani a turbó a levegőt?
Nézzetek rá a csipre, ha előtte jó volt, biztos az körül lesz a hiba!
190-ig jobban megy?
Az, hogy jobban füstöl, egyértelmü. A lovak sajnos anyaggal mennek... Az az igazi, mikor jobban megy, kevesebbet eszik... :D:D:D:D
Lehetséges, hogy 190nél, 1.3baros nyomásnál már kivül esel az ideális légszállitástól, és csak jelentős hatásfokveszteséggel tudja szállitani a turbó a levegőt?
Nézzetek rá a csipre, ha előtte jó volt, biztos az körül lesz a hiba!
190-ig jobban megy?
Az, hogy jobban füstöl, egyértelmü. A lovak sajnos anyaggal mennek... Az az igazi, mikor jobban megy, kevesebbet eszik... :D:D:D:D
Turbo meghúzása előtt mentem vele 210-et nem torpant meg.
Sziasztok.
Bmw-ben otthon vagytok?
525tds chippelve van a turbót 0.9-ről 1.3-ra húztuk.
Kicsit kormol is meg ami a nagyobb baj, hogy 190-nél olyan mintha elvenném a gázt megtorpan.
Bmw-ben otthon vagytok?
525tds chippelve van a turbót 0.9-ről 1.3-ra húztuk.
Kicsit kormol is meg ami a nagyobb baj, hogy 190-nél olyan mintha elvenném a gázt megtorpan.
Na, ez érdekes!
Füstölhet jobban, ha nagyobb nyomáson küldöd...
Viszont nem tudom, eléggé érdekes, amit irsz.
Számokat tudnál irni? Mert attól, hogy nagyobb turbónak néz ki, még nem biztos, hogy az is...
Ami lehet pl, hogy hiába nagy a comp rész, ha kicsi a kerék...
Az pedig, hogy eddig 0.3-0.4 kellett, és most 0.6 az egyértelmüen azt mutatja, hogy kisebb a csiga, mint eddig...
Esetleg valami coolercső lukas lehet, és ott elnyomja a levegőt...
Vagy ami még lehet, hogy túlforog a csiga. De nem tudom, mekkora nyomáson mész, milyen turbóval...
Nekem holnap kezdödik. Kiváncsi leszek...
Füstölhet jobban, ha nagyobb nyomáson küldöd...
Viszont nem tudom, eléggé érdekes, amit irsz.
Számokat tudnál irni? Mert attól, hogy nagyobb turbónak néz ki, még nem biztos, hogy az is...
Ami lehet pl, hogy hiába nagy a comp rész, ha kicsi a kerék...
Az pedig, hogy eddig 0.3-0.4 kellett, és most 0.6 az egyértelmüen azt mutatja, hogy kisebb a csiga, mint eddig...
Esetleg valami coolercső lukas lehet, és ott elnyomja a levegőt...
Vagy ami még lehet, hogy túlforog a csiga. De nem tudom, mekkora nyomáson mész, milyen turbóval...
Nekem holnap kezdödik. Kiváncsi leszek...
Sziasztok, ma felkerült a nagyobb turbó is az autómra de sajnos nem hozta meg a várt eredményt....Az a gondom hogy ugyanakkora sebességnél túl sokat tölt az előzőhöz képest és jobban is füstöl és nem is megy annyira....Pl. eddig 130nál töltött 0.3 0.4et ha folyamatosan tartottam a sebességet, most meg 0.6 vagy több is.
Nem értem hogy miért kormol jobban ha ez elvileg nagyobb nyomáson dolgozik és elvileg több levegőt is szállít....
Ja és a régivel 160-ról még elég jól ugrott de ezzel alig akar jobban menni.....
Szerintetek mi lehet a probléma???? Esetleg a WG nem tud kinyitni rendesen???
Nem értem hogy miért kormol jobban ha ez elvileg nagyobb nyomáson dolgozik és elvileg több levegőt is szállít....
Ja és a régivel 160-ról még elég jól ugrott de ezzel alig akar jobban menni.....
Szerintetek mi lehet a probléma???? Esetleg a WG nem tud kinyitni rendesen???
nekem nagyon jol sikerult. nem is nyulok hozzá, elrakom tarcsiba...
nekem 1 bar felett nincs füst, nem is huz olyan veszettul... remelhetoleg sikerul majd a nagy adagoloval is faszaul beallitani!
amugy a kojt az ero jele
nekem 1 bar felett nincs füst, nem is huz olyan veszettul... remelhetoleg sikerul majd a nagy adagoloval is faszaul beallitani!
amugy a kojt az ero jele

én nemtudom ugy belőni az adagolót hogy menjn is ,de ne kormoljon.Pedig fater mindig azt mondja h azért kormol mert nem égeti el a cuccot,de kérdem én hogy akkor az miért van ha visszaállitom ugy h épp koromhatáron legyen akkor sokkal gyengébb a gép.Nem járhatok mindig 1,5baron hogy elégesse a cuccot
nekem is kilökte egyszer,én is beszartam hogy szétrepedt a blokk.Vettem bele uj fagydugókat,de fél év után láttam hogy amelyik már kiesett megint jön kifelé.ugyh azt az egyet visszaütögettem és sikával körberagasztottam.inkább ne lehessen kivenni minthogy kiessen utközbe.

faj = fagy
Ha befagyna a hűtőfolyadékod, akkor ezt kilöki és nem repeszti el a blokkot.
Ha befagyna a hűtőfolyadékod, akkor ezt kilöki és nem repeszti el a blokkot.
Hello Audi 80 1.9 Tdi 90 le mit bír? vagy hogyan lehetne egy kicsit bele piszkálni?
ez 2db k16 és egy K24 ez a nagyobbik k24 lehet?mert méretre nem kicsi
Most belöttem 1 bar-ra és ugynéz ki h padlógáznál sem megy 1.2 fölé.a nyomás igy jó is lessz,már csak az adagolót kell belőni hozzá,mert most meg tul sok a korom.meg az alapjáratom is érdekes,hidegen majdnem leáll,melegen meg magas.Hát nekem a nagyobbik k24 kellene,az miyen verdán van gyárilag?
írtam msn-en!
Amúgy hívott a szerelőm,nem hengerfejes a kocsim!!
Csaj valami faj(?) dugó elment,aztán ott folyik el a hűtővizem.
Amúgy hívott a szerelőm,nem hengerfejes a kocsim!!



Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!