DIESEL Tuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
DIESEL Tuning

NEM VAGYUNK KRÉZI FUNOK!!!!



Dííízel powa

ISTEN EGY PINCEGARÁZSBAN DOLGOZIK!






A reklámozás tilos!!! (admin)

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
recska
#3080
2010. március 02. 19:26
Hétvégén felrakom. Csodát nem várok tőle, de azért bizom benne, hogy jobb lesz.
A mostani biztos kicsike már, mert a füstcsavaron tudnék még állitani, de nincs értelme, csak a fogyim nőne...

Most olyan, hogy dúsulás közben kojtol, nem vészes, és 1 bar felett abbahaggya. Olyanra akarom majd a nagyadagolóval beállitani, hogy 1.1-1.2baron is füstöljön... Mondjuk a kis T2 helyére felkerül majdnem a legnagyobb dizel K16... :D
recska
#3079
2010. március 02. 19:24
Linux!

Nálam is igy van most, mint nálad!
A baj az, hogy túl sok a kipuffgázad, és nem tudja a WG-d elvezetni.
Lehet ki kellene tisztitani. Lehet le van kormolódva.

Én megoldottam. Nekem nem szabályoz a WG... :D
3.-ban 1.3 , 4-esben 1.4 , 5-ösben 160nál 1.6.... :D
KertAce
#3078
2010. március 02. 19:23
Egy 10-es adagolóra lehet én is befizetek majd a jövőben...Nekem is most kerül fel a nagyobb turbó és ahoz lehet kell majd.
recska
#3077
2010. március 02. 19:04
Szia!!!

Nem szedtem még szét, de gyári, 114lovas 2.4TD alfáé ( cimbi 2.4Td-je 1.6baron K16-al 152lóval padolt, gyári adagolóval... Gondolom 10-es, de lehet, hogy 11-es. :D:D:D:D )
recska
#3076
2010. március 02. 19:02
Sanyi! Szivesen válaszolok neked MSN-en. :D
Eléggé benne vok a Punyesz mocijába, és az adagolód szivesen be is állitom! :D
recska
#3075
2010. március 02. 19:02
nyugodtan lehet használni.

K24 csalóka, abból is van kicsike, meg nagy... :D

pl van K24 80lovas 2-es golfon is, meg van 160lovas dizelen is, és kétleném, hogy egy méret... :D
Linux
#3074
2010. március 02. 18:46
a wastegate szelep rugóelőfeszítésével állítottam.
birozee
#3073
2010. március 02. 18:11
318 tds bmw motor mit bír?vki látott már ilyet kicsit piszkálva?
SanyiTD
#3072
2010. március 02. 18:01
Hali mesterek!
Nemrég került hozzám egy punto td!
Ezt szeretném egy kicsit megpöckölni!
De csak úgy,hogy kímélje a motort,ugyanis úgy néz ki hengerfejes,tehát miután meg lessz csinálva,kis tuning kéne rá!
Most egy 1.9pdtdi turbó van rajta,amin úgy hallottam,hogy nem olyan egyszerá nyomást húzni,mint egy mezei turbón,mert elektronika vezérelné a vákumot,ami a puntón természetesen nincs!

Mit ajánlanátok?
Intercoolerre gondoltam,füstcsavar,adagolón állítás,esetleg 1.9-es porlasztócsúcsok)??
Valami költségkímélő kéne,nemtudom milyen ára van egy intercooler csövezésnek,szerintetetek?
KertAce
#3071
2010. március 02. 17:48
Mekkora adagoló kerül fel? Milyen elemmel?
KertAce
#3070
2010. március 02. 17:44
Mivel szabályoztad a nyomást? Nekem egy golyós szeleppel van "átvere" a WG és annyit tölt amennyire beállítom. Nem ingadozik soha.
Linux
#3069
2010. március 02. 16:29
de a benzinesét lehet használni dízelen? nem csak forditva müködik a dolog mert én ugy tudom. Amugy K24en gondolkozom,már csak azért is mert ugyan ugy nézki mint a 16os csak nagyobb. Szerinted?
recska
#3068
2010. március 02. 16:02
Tudok PGT gyári csigát, vizes-olajos, T2 talppal, 180lovat kiszolgál. Én akartam felrakni, de K16-os megy fel, egyenlőre.
Linux
#3067
2010. március 02. 15:58
az lehet mert már 60ezret raktam bele 1.3baron parkettán.szóval sok nem lehet neki vissza
recska
#3066
2010. március 02. 15:08
Szerintem ne tegyél rá VG csigát. Cimbinek HF-esre fújta... túl hamar küldi a cuccot!

Egy jól méretezett turbó kell neked!
Vegyél fel msn-re! Kitalálunk valamit! ( Én most rakok fel nagyadagolót, meg K16-os turbót 120lovas 2.4TD alfáról ).
Hondita
#3065
2010. március 02. 15:05
Vegyél rá egy most divatos GTB kezdetű Garrettet. Jó választás, biztosan túléli a motorodat. bocs.
Linux
#3064
2010. március 02. 14:54
Hali! segítségeteket szeretném kérni.A verdám (Tipo 1.9TD) gyárilag K16 os csigával szerelt.ennek a gyári nyomása 0,8bar.Sokat használtam 1,3bar-on,de valahogy 5.ben mindig kiment 1.6-1.7ig,de csak 5. parkettán.Szóval nem igazán tudom ugy belöni hogy frankó legyen,vagy gyorsul mint a barom,de akkor nembirja a hosszas padlógázt mert túltölt,vagy ha visszább veszem akkor ennek fordítottja igaz.SZóval elgondolkoztam h váltanom kéne változó geoetriásra.Tudtok ajánlani valami turbót lehetöleg kicsit nagyobbat amivel jól járnék?elvileg kissebb nyomáson is jobban megy egy nagyobb csigával ha jól tudom...
CodeRed
#3063
2010. február 15. 16:51
Egyszeru...fel kell hivni a Zoli bacsit es megkell kerdezni tole
BGZ
#3062
2010. február 15. 16:43
sokan dobálóznak vele leírni meg nem tudják
Lazzio
#3061
2010. február 15. 16:43
...teljesen egyetértek az elöttem szólókkal. Barátom is valag pénzt költött rá. Mire végre megvették volna Pesten, felérve megállt az adagoló( amivel addig nem volt gond). 300e-ért hozatott bele és gyorsan kiszállt belőle.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Összesen 3620 találat 181 oldalon