DIESEL Tuning
aktuális téma

NEM VAGYUNK KRÉZI FUNOK!!!!
Dííízel powa
ISTEN EGY PINCEGARÁZSBAN DOLGOZIK!
A reklámozás tilos!!! (admin)
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Linux!
Nálam is igy van most, mint nálad!
A baj az, hogy túl sok a kipuffgázad, és nem tudja a WG-d elvezetni.
Lehet ki kellene tisztitani. Lehet le van kormolódva.
Én megoldottam. Nekem nem szabályoz a WG... :D
3.-ban 1.3 , 4-esben 1.4 , 5-ösben 160nál 1.6.... :D
Nálam is igy van most, mint nálad!
A baj az, hogy túl sok a kipuffgázad, és nem tudja a WG-d elvezetni.
Lehet ki kellene tisztitani. Lehet le van kormolódva.
Én megoldottam. Nekem nem szabályoz a WG... :D
3.-ban 1.3 , 4-esben 1.4 , 5-ösben 160nál 1.6.... :D
Egy 10-es adagolóra lehet én is befizetek majd a jövőben...Nekem is most kerül fel a nagyobb turbó és ahoz lehet kell majd.
Szia!!!
Nem szedtem még szét, de gyári, 114lovas 2.4TD alfáé ( cimbi 2.4Td-je 1.6baron K16-al 152lóval padolt, gyári adagolóval... Gondolom 10-es, de lehet, hogy 11-es. :D:D:D:D )
Nem szedtem még szét, de gyári, 114lovas 2.4TD alfáé ( cimbi 2.4Td-je 1.6baron K16-al 152lóval padolt, gyári adagolóval... Gondolom 10-es, de lehet, hogy 11-es. :D:D:D:D )
Sanyi! Szivesen válaszolok neked MSN-en. :D
Eléggé benne vok a Punyesz mocijába, és az adagolód szivesen be is állitom! :D
Eléggé benne vok a Punyesz mocijába, és az adagolód szivesen be is állitom! :D
nyugodtan lehet használni.
K24 csalóka, abból is van kicsike, meg nagy... :D
pl van K24 80lovas 2-es golfon is, meg van 160lovas dizelen is, és kétleném, hogy egy méret... :D
K24 csalóka, abból is van kicsike, meg nagy... :D
pl van K24 80lovas 2-es golfon is, meg van 160lovas dizelen is, és kétleném, hogy egy méret... :D
a wastegate szelep rugóelőfeszítésével állítottam.

318 tds bmw motor mit bír?vki látott már ilyet kicsit piszkálva?
Hali mesterek!
Nemrég került hozzám egy punto td!
Ezt szeretném egy kicsit megpöckölni!
De csak úgy,hogy kímélje a motort,ugyanis úgy néz ki hengerfejes,tehát miután meg lessz csinálva,kis tuning kéne rá!
Most egy 1.9pdtdi turbó van rajta,amin úgy hallottam,hogy nem olyan egyszerá nyomást húzni,mint egy mezei turbón,mert elektronika vezérelné a vákumot,ami a puntón természetesen nincs!
Mit ajánlanátok?
Intercoolerre gondoltam,füstcsavar,adagolón állítás,esetleg 1.9-es porlasztócsúcsok)??
Valami költségkímélő kéne,nemtudom milyen ára van egy intercooler csövezésnek,szerintetetek?
Nemrég került hozzám egy punto td!
Ezt szeretném egy kicsit megpöckölni!
De csak úgy,hogy kímélje a motort,ugyanis úgy néz ki hengerfejes,tehát miután meg lessz csinálva,kis tuning kéne rá!
Most egy 1.9pdtdi turbó van rajta,amin úgy hallottam,hogy nem olyan egyszerá nyomást húzni,mint egy mezei turbón,mert elektronika vezérelné a vákumot,ami a puntón természetesen nincs!
Mit ajánlanátok?
Intercoolerre gondoltam,füstcsavar,adagolón állítás,esetleg 1.9-es porlasztócsúcsok)??
Valami költségkímélő kéne,nemtudom milyen ára van egy intercooler csövezésnek,szerintetetek?
Mekkora adagoló kerül fel? Milyen elemmel?
Mivel szabályoztad a nyomást? Nekem egy golyós szeleppel van "átvere" a WG és annyit tölt amennyire beállítom. Nem ingadozik soha.
de a benzinesét lehet használni dízelen? nem csak forditva müködik a dolog mert én ugy tudom. Amugy K24en gondolkozom,már csak azért is mert ugyan ugy nézki mint a 16os csak nagyobb. Szerinted?
Tudok PGT gyári csigát, vizes-olajos, T2 talppal, 180lovat kiszolgál. Én akartam felrakni, de K16-os megy fel, egyenlőre.
az lehet mert már 60ezret raktam bele 1.3baron parkettán.szóval sok nem lehet neki vissza



Szerintem ne tegyél rá VG csigát. Cimbinek HF-esre fújta... túl hamar küldi a cuccot!
Egy jól méretezett turbó kell neked!
Vegyél fel msn-re! Kitalálunk valamit! ( Én most rakok fel nagyadagolót, meg K16-os turbót 120lovas 2.4TD alfáról ).
Egy jól méretezett turbó kell neked!
Vegyél fel msn-re! Kitalálunk valamit! ( Én most rakok fel nagyadagolót, meg K16-os turbót 120lovas 2.4TD alfáról ).
Vegyél rá egy most divatos GTB kezdetű Garrettet. Jó választás, biztosan túléli a motorodat.
bocs. 


Hali! segítségeteket szeretném kérni.A verdám (Tipo 1.9TD) gyárilag K16 os csigával szerelt.ennek a gyári nyomása 0,8bar.Sokat használtam 1,3bar-on,de valahogy 5.ben mindig kiment 1.6-1.7ig,de csak 5. parkettán.Szóval nem igazán tudom ugy belöni hogy frankó legyen,vagy gyorsul mint a barom,de akkor nembirja a hosszas padlógázt mert túltölt,vagy ha visszább veszem akkor ennek fordítottja igaz.SZóval elgondolkoztam h váltanom kéne változó geoetriásra.Tudtok ajánlani valami turbót lehetöleg kicsit nagyobbat amivel jól járnék?elvileg kissebb nyomáson is jobban megy egy nagyobb csigával ha jól tudom...

Egyszeru...fel kell hivni a Zoli bacsit es megkell kerdezni tole

sokan dobálóznak vele leírni meg nem tudják

...teljesen egyetértek az elöttem szólókkal. Barátom is valag pénzt költött rá. Mire végre megvették volna Pesten, felérve megállt az adagoló( amivel addig nem volt gond). 300e-ért hozatott bele és gyorsan kiszállt belőle. 



Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
A mostani biztos kicsike már, mert a füstcsavaron tudnék még állitani, de nincs értelme, csak a fogyim nőne...
Most olyan, hogy dúsulás közben kojtol, nem vészes, és 1 bar felett abbahaggya. Olyanra akarom majd a nagyadagolóval beállitani, hogy 1.1-1.2baron is füstöljön... Mondjuk a kis T2 helyére felkerül majdnem a legnagyobb dizel K16... :D