Cikk: Feltöltött motorok - Feltöltési eljárások

Témakör: Tuning
aktuális téma
Feltöltött motorok - Feltöltési eljárások

Most, hogy tisztában vagyunk a feltöltés alapjaival, tekintsük át részletesen a legfontosabb feltöltési eljárásokat. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Rolcsi
#86
2004. május 06. 13:43
a Subarut nézd meg, ne az enyém! Idő adatom még nincs, ha majd bejárattam az új mocit, akkor lesz majd az is! (remélem durrogni fog, mint a WRC-k!:-)
Tschangow
#85
2004. május 06. 13:38
Miben nem? itthon csinálták a Ferrarinak (F1) az új dugóihoz az anyagot, pl.
csak, hogy a legutobbit említsem :))) Na a srác ott lebzsel :) kérdés, hogy vállalják-e. 2 éve vagyok a projecten rajta.
VASILIJ
#84
2004. május 06. 13:35
Nemnagyon hiszek ebbe.
Legalábbis abba hogy itt Magyarhonba jól meg tudják csinálni.
De meggyőzhető vagyok.
Nekem bizonyíték kell, nem igéret!
Tschangow
#83
2004. május 06. 13:30
8.3, 8.5 módosított, ez lemaradt :)
Tschangow
#82
2004. május 06. 13:29
hmmm. Van valami 1/8-adon mért hiteles időd? a honlapon nincs, csak hátha :) Imprezzák tudnak nagyon baxosan menni, főleg az újabbak (gyári állapotban) 9 alatti időket szórnak, de inkább 8.3-8.5
Rolcsi
#81
2004. május 06. 13:25
SEbaj, akkor legalább Celicásként drukkolj nekem, hogy mutassuk meg a gyaúr kutyáknak!:-))) ja a Subaru csak annyit vall be:-) nézd meg a gépet a streetracingpecs.hu-n!
Tschangow
#80
2004. május 06. 13:25
Igen le szokott kopni egy idő utan. De addig is szépen csökkenti a palástnyomást :) Újrateflonozás 500 Ft/db körül van kb. Kerámia bevonat, hmmm. Rágom egy ismerősöm fülét, de nehez intéződik a kerámiabevonás. Főleg, hogy ki kéne találni, milyen féle legyen :(
VASILIJ
#79
2004. május 06. 13:23
Nagyon jól fogalmaztál.
Eltérő a hajtórúd...
Elméletileg teflon, gyakorlatilag meg nincs jelentősége, hacsak nem marketing.
Ahhoz, hogy a teflon érjen is valamit elég vastagnak kellene, hogy legyen. De az nekünk nem jó.
Az rá van "fingva".
Tschangow
#78
2004. május 06. 13:23
Igen látom, csak átfutottam :) Sorry.

GT tuningal 240 Le :))) komoly :) van itt is pár, azok vhogy jobban mennek ezekszerint? mindegy, örülök ha jól lép, de anniy 165-öt láttam már lebőgni, hogy. Főleg Celisként érint érzékenyen! :) Na jó ez nem igaz :)
Rolcsi
#77
2004. május 06. 13:18
Ha olvasnál, akkor láttad volna, hogy marad az eredeti turbóm, ami egyébként is ausztriából lett hozva és állítólag könnyített lapátos, így könnyebben leforog...gyorsulni? Ha a 240 lóerős tuningolt Subaru Impreza GT-nek egy autót adtam, akkor mi is a gond?
Tschangow
#76
2004. május 06. 13:15
hmm. fényképről a bal oldali tűnik (azonos löket és hajtórúdhossz mellett) alacsonyabb kompresszióhoz tervezettnek. dícséretes a szokna felfekvő felületének teflonozása. Már ha az :)
VASILIJ
#75
2004. május 06. 13:11
A bal első amikor még szívónak készült az autó...
Jobb oldali meg a mostani turbós dugó.

A hátsók LADA dugók.
Tschangow
#74
2004. május 06. 13:05
baloldali tűnik nekem inkább T-s verziónak a másik a gyárija, vagy ahhoz hasonló?
Tschangow
#73
2004. május 06. 13:04
Vasil!

Itt melyik melyik? vagy 2 szetted is van? Vagy asszimetrico mocit építesz? :)
VASILIJ
#72
2004. május 06. 13:02
Még most döncsétek el, hogy micsináljak, mert még most bele tudnék esztergálni még egy gyűrűnek a a hellyét azt én leszek a gyűrűk Ura!

Bocs Rolcsi, de ez magas laszti volt.
VASILIJ
#71
2004. május 06. 12:55
Azé zavar me dupla drága!
Tschangow
#70
2004. május 06. 12:55
Sajna a Celi nem gyorsulásra van :(

Nem támadni akarlak, ne érts félre Rolcsi (nekem is Celim van, mondjuk RA28), de sajnos nehéz a gép, és a mocija (3SGTE) az itthoni levegővel sajnos nem képes csodákra
Tschangow
#69
2004. május 06. 12:54
"azért nem akkora álom! illegálisra szoktam kijárni és csak egy kis turbónyomás emeléssel megfogtam a Subaru Imprezát is..."

helyesen: megfogtam EGY S imprezzát.

Láttam Vectrát, ami letolt egy nem széria CS Celicát, ja, és szívó 2.5-ös vectra, némi lökettel
Tschangow
#68
2004. május 06. 12:52
Gyűrűk:

1. Lényegében magas fordulaton mindegy mi, meg mennyi, mert nem fúj át

2. tökmindegy, hogy forgatod el őket, pár óra múlva úgyis beállnak teljesen elforogva, és úgy is maradnak, ha visszaforgatod őket ahogy illik, akkor is beállnak vissza a random helyre
ati_TDI
#67
2004. május 06. 12:51
és hogy mutatod meg? lekapod a hfejet és kirángatod a dugókat?
na jó viccelek, de 1-2 fotót megoszthatsz velünk, hátha tanulunk valamit
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Összesen 486 találat 25 oldalon