Cikk: Feltöltött motorok - Feltöltési eljárások
aktuális téma

Most, hogy tisztában vagyunk a feltöltés alapjaival, tekintsük át részletesen a legfontosabb feltöltési eljárásokat. Bővebben
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
a Subarut nézd meg, ne az enyém! Idő adatom még nincs, ha majd bejárattam az új mocit, akkor lesz majd az is! (remélem durrogni fog, mint a WRC-k!:-)
Miben nem? itthon csinálták a Ferrarinak (F1) az új dugóihoz az anyagot, pl.
csak, hogy a legutobbit említsem :))) Na a srác ott lebzsel :) kérdés, hogy vállalják-e. 2 éve vagyok a projecten rajta.
csak, hogy a legutobbit említsem :))) Na a srác ott lebzsel :) kérdés, hogy vállalják-e. 2 éve vagyok a projecten rajta.
Nemnagyon hiszek ebbe.
Legalábbis abba hogy itt Magyarhonba jól meg tudják csinálni.
De meggyőzhető vagyok.
Nekem bizonyíték kell, nem igéret!
Legalábbis abba hogy itt Magyarhonba jól meg tudják csinálni.
De meggyőzhető vagyok.
Nekem bizonyíték kell, nem igéret!

8.3, 8.5 módosított, ez lemaradt :)
hmmm. Van valami 1/8-adon mért hiteles időd? a honlapon nincs, csak hátha :) Imprezzák tudnak nagyon baxosan menni, főleg az újabbak (gyári állapotban) 9 alatti időket szórnak, de inkább 8.3-8.5
SEbaj, akkor legalább Celicásként drukkolj nekem, hogy mutassuk meg a gyaúr kutyáknak!:-))) ja a Subaru csak annyit vall be:-) nézd meg a gépet a streetracingpecs.hu-n!
Igen le szokott kopni egy idő utan. De addig is szépen csökkenti a palástnyomást :) Újrateflonozás 500 Ft/db körül van kb. Kerámia bevonat, hmmm. Rágom egy ismerősöm fülét, de nehez intéződik a kerámiabevonás. Főleg, hogy ki kéne találni, milyen féle legyen :(
Nagyon jól fogalmaztál.
Eltérő a hajtórúd...
Elméletileg teflon, gyakorlatilag meg nincs jelentősége, hacsak nem marketing.
Ahhoz, hogy a teflon érjen is valamit elég vastagnak kellene, hogy legyen. De az nekünk nem jó.
Az rá van "fingva".
Eltérő a hajtórúd...
Elméletileg teflon, gyakorlatilag meg nincs jelentősége, hacsak nem marketing.
Ahhoz, hogy a teflon érjen is valamit elég vastagnak kellene, hogy legyen. De az nekünk nem jó.
Az rá van "fingva".
Igen látom, csak átfutottam :) Sorry.
GT tuningal 240 Le :))) komoly :) van itt is pár, azok vhogy jobban mennek ezekszerint? mindegy, örülök ha jól lép, de anniy 165-öt láttam már lebőgni, hogy. Főleg Celisként érint érzékenyen! :) Na jó ez nem igaz :)
GT tuningal 240 Le :))) komoly :) van itt is pár, azok vhogy jobban mennek ezekszerint? mindegy, örülök ha jól lép, de anniy 165-öt láttam már lebőgni, hogy. Főleg Celisként érint érzékenyen! :) Na jó ez nem igaz :)
Ha olvasnál, akkor láttad volna, hogy marad az eredeti turbóm, ami egyébként is ausztriából lett hozva és állítólag könnyített lapátos, így könnyebben leforog...gyorsulni? Ha a 240 lóerős tuningolt Subaru Impreza GT-nek egy autót adtam, akkor mi is a gond?
hmm. fényképről a bal oldali tűnik (azonos löket és hajtórúdhossz mellett) alacsonyabb kompresszióhoz tervezettnek. dícséretes a szokna felfekvő felületének teflonozása. Már ha az :)
A bal első amikor még szívónak készült az autó...
Jobb oldali meg a mostani turbós dugó.
A hátsók LADA dugók.
Jobb oldali meg a mostani turbós dugó.
A hátsók LADA dugók.
baloldali tűnik nekem inkább T-s verziónak a másik a gyárija, vagy ahhoz hasonló?
Vasil!
Itt melyik melyik? vagy 2 szetted is van? Vagy asszimetrico mocit építesz? :)
Itt melyik melyik? vagy 2 szetted is van? Vagy asszimetrico mocit építesz? :)
Még most döncsétek el, hogy micsináljak, mert még most bele tudnék esztergálni még egy gyűrűnek a a hellyét azt én leszek a gyűrűk Ura!
Bocs Rolcsi, de ez magas laszti volt.
Bocs Rolcsi, de ez magas laszti volt.
Azé zavar me dupla drága!

Sajna a Celi nem gyorsulásra van :(
Nem támadni akarlak, ne érts félre Rolcsi (nekem is Celim van, mondjuk RA28), de sajnos nehéz a gép, és a mocija (3SGTE) az itthoni levegővel sajnos nem képes csodákra
Nem támadni akarlak, ne érts félre Rolcsi (nekem is Celim van, mondjuk RA28), de sajnos nehéz a gép, és a mocija (3SGTE) az itthoni levegővel sajnos nem képes csodákra

"azért nem akkora álom! illegálisra szoktam kijárni és csak egy kis turbónyomás emeléssel megfogtam a Subaru Imprezát is..."
helyesen: megfogtam EGY S imprezzát.
Láttam Vectrát, ami letolt egy nem széria CS Celicát, ja, és szívó 2.5-ös vectra, némi lökettel
helyesen: megfogtam EGY S imprezzát.
Láttam Vectrát, ami letolt egy nem széria CS Celicát, ja, és szívó 2.5-ös vectra, némi lökettel
Gyűrűk:
1. Lényegében magas fordulaton mindegy mi, meg mennyi, mert nem fúj át
2. tökmindegy, hogy forgatod el őket, pár óra múlva úgyis beállnak teljesen elforogva, és úgy is maradnak, ha visszaforgatod őket ahogy illik, akkor is beállnak vissza a random helyre
1. Lényegében magas fordulaton mindegy mi, meg mennyi, mert nem fúj át
2. tökmindegy, hogy forgatod el őket, pár óra múlva úgyis beállnak teljesen elforogva, és úgy is maradnak, ha visszaforgatod őket ahogy illik, akkor is beállnak vissza a random helyre
és hogy mutatod meg? lekapod a hfejet és kirángatod a dugókat?
na jó viccelek, de 1-2 fotót megoszthatsz velünk, hátha tanulunk valamit

na jó viccelek, de 1-2 fotót megoszthatsz velünk, hátha tanulunk valamit
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!