Honda CRX Motorcsere

Témakör: Tuning
aktuális téma
Honda CRX Motorcsere

Sziasztok! Jelen esetben CRX 2 gen (amelyik gyárilag 124LE motorkód nem biztos, de talán D16Z6) morcosításárol lenne szó - gontoltam ki lehet cserélni a mociját a gyárilag v-tec-es crx motorjára (B16A1-re, igen kérdezhetitek hogy mé' nem olyat veszek, de hát nincs........illetve csak mocit tudok szerezni esetleg :( ) vagy esetleg melyik más honda motorral kompatibils a verda (1.8as integra motor hm-hm??? vagy civic type-r bár ezt én sem hiszem már scak az alakja miatt sem ) Nos mi a véleményetek?

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
PelyV(T)i
#473
2005. december 14. 19:48
Kipuff rendszer volt valószínű. Most cserélve lett, de a leömlőm még mindíg be van nyomva. Ha azt is megcsináltatom akkor jó lesz.
kjanika
#471
2005. december 14. 19:47
hozzáteszem csak mercedesben ült a srác előtte, és 34 éves, engem lepett meg a legjobban ezzel a mondatával
WilktorD
#470
2005. december 14. 19:47
Tényleg felesleges vagyok itt,ebben a formában.
Elnézést a zavarkeltésért,eltűntem.
honda111
#468
2005. december 14. 19:45
Golfosból lett hondás??? Hondásból sosem lesz....
goofyboy
#467
2005. december 14. 19:45
van egy ilyen matrica a szerkezeten, ebből vki meg tudja állapítani a váltómű évjarát?
kjanika
#466
2005. december 14. 19:44
ÁÁ nem kell átülni, ez így jó ahogy van, különben nem lene érdekes semmi ha mindenkinek hondája lenne. Így a jó ahogy van. Neked nem jön be a Honda világa, a nagy fordulat, ahogy kapcsola vtec, meg ezek, nekünk meg az amit most jelen pillanatban te képviselsz, ezért van ennyi autó. Bár mondok vmit amit apám haverja mondott nekem tegnap, akinek egy mercije van 3000TD , Idézem: Elegem van a merciből, ez csak arra jó hogy nagy sztár vagy egy merciben, de azt nem látja senki hogy 6 évesm, és már midnent kicseréltem rajta. Veszek most én is tavasszal vmi japán gépet, az legalább elismert.
goofyboy
#465
2005. december 14. 19:43
nekem volt diesel golfom is meg most van hondám, azé szeretem a hondát mee 8500 pereg, a golfnak meg 6000 felett kiégett a vízpumpa szimeringje, havonta 2szer, szal a hondát tudom pergetni, azá szeretem! na
honda111
#464
2005. december 14. 19:43
Hi all! Miért gyilkoljátok egymást?? Mindenkinek az jó amilye van! Én maradok a Hondánál! 8 év alatt CRXemben 1 db hajtokarcsapágy csere ! NO COMMENT
Golf3_TDI
#463
2005. december 14. 19:41
Janika nem röhögni ezt komolyan mondtam...

csak kiváncsi lennék az érvekre.
April
#462
2005. december 14. 19:40
Róluk is mindent ki lehet deríteni, csak megfelelő ismertség kell
goofyboy
#461
2005. december 14. 19:39
nadeám én a váltóból hogy állapítom meg hogy mikori évjárat? mert ugye csak váltó van, úgy rámmaradt vhonnan!
WilktorD
#460
2005. december 14. 19:39
Nem értetted az irónia leghalványabb árnyalatát sem.
/Az anonim retkezőkre gondoltam/
Golf3_TDI
#459
2005. december 14. 19:39
De amugy jöhetsz nekem hondát hirdetni is ,ha meg tudsz gyözni épp érvekkel akkor átülök hondába.
Golf3_TDI
#456
2005. december 14. 19:34
Dani nekem nem ezt mondtad ....
azt hogy már nem olyan mit volt a versenyen ,mert elbaxódott benne vmi és ezért mentél tizedekkel xarabb idöt ..
nahh most hogy van ez?
PelyV(T)i
#455
2005. december 14. 19:34
Az NSX a japó szabvány miatt van 280 lónál leszabályozva.
kjanika
#454
2005. december 14. 19:33
én félreértettem, és tudom hogy komoly szándékkal kérdezed, de nem mondom el senkinek
WilktorD
#453
2005. december 14. 19:33
Végre!
(örülök,hogy nem csak én ""rosszaltatom magam"")
PelyV(T)i
#452
2005. december 14. 19:31
Na mostmár meguntam. Most kezdtem el olvasni 13-ától.

Milyen érdekes, hogy van egy HONDÁS fórum, egyből odajönnek a német talicskások fikázni. Mi mikor megyünk német fórumra a HONDÁT hirdetni???

SEVCSENKÓ!

Élettartam?? Üssed úgy a 75 lovas dízelt mint én a VTi-t és megnézzük mi lesz belőle. A VTi-ben most van 198000 km!!! és úgy megy mint újkorában. A mocihoz még nem volt nyúlva!!!
April
#450
2005. december 14. 19:30
nem lehet elbújni egy user név mögé, tök simán kideríthetsz akárkiről akármit.
WilktorD
#449
2005. december 14. 19:30
Miért,szerinted egy 1.1-es gyárira mit kéne adni?
10 pont,könyörgöm,mire?
Adj,amennyit akarsz,engem nem érdekel,csak furállom,hogy milyen emberek járnak ide.
Golf3_TDI
#448
2005. december 14. 19:30
a 443 kommentem mindenképp neked szól.
Én nem vettem fel a te lelkiszegény stilusod nem tünt fel???????????
balinko
#447
2005. december 14. 19:30
Bazz itt meg cyber verekedés megy ! kéész !
WilktorD
#446
2005. december 14. 19:29
Volt.Basztak válaszolni.
Akkor meg miért ne?
Ez a szép az internetben,el lehet bújni egy usernév mögé.Ugye?
April
#445
2005. december 14. 19:29
az új user autónál is mit műveltél ?


WilktorD


2005. december 14. 19:26 | Válasz erre | #17

Ez 10p,a sok rendesen tuningolt kocsit meg lehúzzátok?
Bocs ecsém,de 1p&fun..
Do some work on it!

Szánalmas vagy !
WilktorD
#444
2005. december 14. 19:28
Mondod ezt te,aki egy füstölő szarkupacra veri a mellét fél napja?
Golf3_TDI
#443
2005. december 14. 19:26
töled itt nem vár el senk semmit sem ,de te sem magadtol ,tehát igénytelen vagy.
April
#442
2005. december 14. 19:25
érdekes egy kisgyerek vagy te..
bunkó, nincs egy értelmes hozzászólásod sem..
Golf3_TDI
#441
2005. december 14. 19:25
csak kiváncsiságképp..
félre ne értödjön ,nem akarok én átülni benzinesbe.
mit tennél bele? és mennyibe kerülnek a kütyük sacc /kb ha nem vagyok tul indiszkrét.
WilktorD
#440
2005. december 14. 19:23
Majd ha neonáci barátaitok eltakarodnak a Hondás topikból a dízel szaraikkal.
meszicrx
#439
2005. december 14. 19:18
April
#438
2005. december 14. 19:17
vegyél már vissza magadból.. {Moderálás}
meszicrx
#437
2005. december 14. 19:14
Kedves kedves!

Valoban a versenyeken könnyü az autom olyan 100-150kgval. Amit az ITR, S2000, TT-röl irtam az utcai, összeszerelt állapot, zenével, tartozékokkal.... mindennel (kb+100kg a gyárihoz képest) együtt értendö. Senki nem irta hogy az autom 200LE lenne! Nem mértem padon, de kb.170-180LE körül lehet, ismétlem(gyári motor, kipu.rendszer, Chip).
Amiket beletennék alkatrészek azok tolnák fel olyan 200-220LE környékére.
WilktorD
#436
2005. december 14. 19:13
Tanulj meg értelmezni egy darab összetett mondatot,faszfejkém.
Golf3_TDI
#435
2005. december 14. 19:09
A tiédbe sok értelem nem volt eddig.
kjanika
#434
2005. december 14. 19:04
énse ugy értettem, de tudod mi van ha mi összekerülünk, még jó hogy gyuri ide nincs feljelentkezve, mert akkor egy külön forum kellene nekünk
WilktorD
#433
2005. december 14. 19:03
Örülök,hogy valaki végre értelmeset is írt a topikba! (az én hozzászólásaimat is beleértve)
Golf3_TDI
#432
2005. december 14. 18:59
én nem veszekszem ,csupán a tapasztalataim alapján érvelek.
kjanika
#431
2005. december 14. 18:56
nekem nem kell diesel, én szseretem ha egy kocsi gyárilag kemény
Golf3_TDI
#430
2005. december 14. 18:55
a tapasztalat nem ezt mutatja..
vagy a te dizeled hamar megfeküdt?:O
boti
#429
2005. december 14. 18:50
a dohc crx váltója nem megy rá.
a 92-utáni sohc-k passzolnak vele
kjanika
#428
2005. december 14. 18:49
de ne veszekedjünk mert nicns érteleme, és sose jutunk 1ről a 2re
kjanika
#427
2005. december 14. 18:48

de ha egyszer a diesel gyenge akkor miért vitatkozunk, és meghal ha az ember veri egy hétig keményen
Golf3_TDI
#426
2005. december 14. 18:46
janika!!!
Az égbaxa meg mossmá ,értö olvasásbol mit kaptál alsó tagozatba?
Gyári 150 es cuccokat kapja meg némi okositással mert a fötengely meg a blokk egyezik .
kap dugókat ,csucsokat,másik turbót,ECU módositás..
Baaaz ugy csinálsz mintha nem mondtam volna ezeket el neked MSN-en már korábban .
Ne legyél már érthetetlen!!!
goofyboy
#425
2005. december 14. 18:40
szaszez all! nekem olyan kérdésem lenne hogy d13b2-es motorra rá megy-é egy 2.th gen crx váltó? mert nekem van mind a kettő, csak még nem próbáltam rá, gondoltam megkérdem mielőtt szétszedem!
kjanika
#424
2005. december 14. 18:33
az lehet hogy megcsinláod annyira, de szeritem nem lesz egy nagyon hosszú élete, legalábbis ha hajtva lesz biztos.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Összesen 823 találat 17 oldalon