Honda CRX Motorcsere

Témakör: Tuning
aktuális téma
Honda CRX Motorcsere

Sziasztok! Jelen esetben CRX 2 gen (amelyik gyárilag 124LE motorkód nem biztos, de talán D16Z6) morcosításárol lenne szó - gontoltam ki lehet cserélni a mociját a gyárilag v-tec-es crx motorjára (B16A1-re, igen kérdezhetitek hogy mé' nem olyat veszek, de hát nincs........illetve csak mocit tudok szerezni esetleg :( ) vagy esetleg melyik más honda motorral kompatibils a verda (1.8as integra motor hm-hm??? vagy civic type-r bár ezt én sem hiszem már scak az alakja miatt sem ) Nos mi a véleményetek?

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Golf3_TDI
#423
2005. december 14. 18:27
odairtam ,hogy gyári tehát ahogy a szalonból elhozod.
janika ne legyél ennyire elvakult.
az alap blokkok itt egyeznek nincs nagy variálás,00' golf4 böl ami ASV (90PS)kódu csinálunk 180PS-t és marad a zöldkártya is ,és ez ultra lájt.
érted ?
Golf3_TDI
#422
2005. december 14. 18:23
csináltak.
a 90(1z)90töl van és a 110(AFN)95 töl
98-03 között volt 1.9TDI 150PS
most ugyanaz a blokk 79.5 röl felfurva 81re igy 2.0TDI 140PS jön forgalomba.
csökkent a Power gondolom ,hogy könnyedén tartható legyen az EU4.
kedves
#421
2005. december 14. 17:41
A könyebb súly, nem a 200LE-d miatt.Álom édes álom...
Dragster
#420
2005. december 14. 17:39
Gondolkodtam én is rajta, hogy chip-elem veletek!
De végül egy állítható comp mellett döntöttük!
Viszont rólatok csak jót hallottam!
respect
EarwLine
#419
2005. december 14. 17:36
Végre valaki elolvasta a topic címét
kjanika
#417
2005. december 14. 17:34
csak döntsük el gyári vagy tuningról beszélünk, mert egy gyári vti lehet nagyobb élmény mint egy gayigcsvart teherautómotorral ellátott személykocsi. Legalábbis számomra
Dragster
#416
2005. december 14. 17:33
meszicrx
#413
2005. december 14. 17:32
Hello mindenki!
Motorcsere, turbositás minek???
A gyári alap motorokat simán fel lehet huzni, megfelelö GYÁRI alkatrészekkel, akár 200LE- vagy még feljebb is legyen az D16A, B16A, D16Z motorkod, söt az 1.5böl is ki lehet hozni 90LE helyett 140LE-t!!!
Nézzétek meg az enyémet, kipufogo rendszer és egy nagyon jol eltalált CHIP van benne (saját fejlesztés) és sirva kullognak mögöttem az ITR-ek, söt S2000 is megvolt már, nem szolva TT coupe-rol. Rábaringen jobb idöt futottam mint haverom 3000 V6 Twin Turbo Dodge Stealth-je.
GYÁRI B16A1 MOTORRAL!!!!!

Másik haverom, D16A (crx 125LE) a harmadik lett éves szinten, magasan verve a VTi-ket szintén egy Chip és kipu tuningal!!!

Ha komolyan tuningban gondolkodtok, tudunk szerezni bármit (dugattyuk, szelepek, szeleprugok, nagyobb injectorok, stb) amivel jocskán megnövekszik a loerök száma, amennyiben az ECU-t is hozzá igazitjuk a beszerelt cuccokhoz.
Mindent összevetve olcsobban kijöttök és nagy átalakitásra sincs szükség(pl. turbo) Megmarad minden eredeti alkatrészetek amit késöbb eladásnál vissza tudtok épiteni.
Amennyiben valakinek felkeltettem az érdeklödését; DodgeM vagy meszicrx néven elérhetöek vagyunk.

U.i: kérdezzetek körbe hondásoknál, hogy aki Chip tuningot kért "DodgeM" félét, mennyire volt, van megelégedve vele?
sevcsenko
#412
2005. december 14. 17:31
katt

nem vagyok benne biztos,de mintha a GTi golfoh csinálták volna a 150 lovas tdit
kedves
#411
2005. december 14. 17:31
Ha ennek a fejelős szmájlinak kerek nyitott szája lenne, félreérteném mit akarsz...
April
#410
2005. december 14. 17:31
amúgy nem is volt celikás pasim
Dragster
#409
2005. december 14. 17:29
Csak nem tudom mitől 150Le, hisz egy 1.9 TDI az csak 110!
Mint ez!
kedves
#408
2005. december 14. 17:29
Próbáltam ilyet.Erős, de a szokásos feeling.Padlógáz, szünet, meglódul...
Dragster
#406
2005. december 14. 17:28
Egyet találtam!
De szívesen mennék ellene egyet a gyárilag gyengébb crx-em el
Erre tessék
kedves
#405
2005. december 14. 17:26
Dobott a szelikás pasid is ?
Dragster
#404
2005. december 14. 17:24
Mutass egy ilyen golfot kérlek!
sevcsenko
#403
2005. december 14. 17:24
April
#402
2005. december 14. 17:23
Golf3_TDI
#400
2005. december 14. 17:17
Nahh további jó mulatást az uraknak.
Golf3_TDI
#399
2005. december 14. 17:16
azért szerintem egy gyárilag 150-180LE-s Golf4 TDI,kellemes a 6-6.5 literes fogyijával.
és az nem versenyautó szerintem sem akkor egy jóval gyengébb fünyirót miért tartotok annak??
Hogy van ez ?
April
#398
2005. december 14. 17:03
sevcsenko
#397
2005. december 14. 17:02
nem ölünk itt meg senkit
max dr birka eduárd nem létező autóját gyorsuljuk le
Dragster
#396
2005. december 14. 17:02
Egyébként valaki megtudta már, hogy milyen motorja van a gyereknek?
Vagy még mindig csak találgatunk?
sevcsenko
#394
2005. december 14. 17:01
továbbra is érdekelne hogy mi a lófarkat szólsz be nekünk
menj nyugodtan a VW topikba és fikázd ki magad
kjanika
#393
2005. december 14. 17:01
na egy kicsit lépek, mert lefuttatok a gépen egy tesztelőprogit, mert vmi nem az igazi játék közben, és hátha rájövök mi a gond. Hamarosan irok, addig ne öljétek meg egymást
kjanika
#392
2005. december 14. 16:59
ok , csak nem tudtam azért kérdeztem, de közben rájöttem. Csak amikor elkezdtem írni nem nagyon olvastam vissza
Golf3_TDI
#391
2005. december 14. 16:58
ha visszanézed látod ,hogy Dr. WilktorD
nak irtam egy rövid kommentet több részletben,mivel ö egybefüggö szöveget nem tud értelmezni.
tudod..a kisebség is számit ....tesco.

kjanika
#390
2005. december 14. 16:51
kjanika
#389
2005. december 14. 16:50
ilyen alapon veszek egy nsxet, 1-100 ra csinálok vele 12mpet, persze hogy hamar kinövöm , és tuninigolni akarom
Golf3_TDI
#388
2005. december 14. 16:49
de a csökevényes felfogóképességed ezt felfogni igen kevés.
irjam 2x ? vagy nagybetüvel ,hogy értsd?

Stefanvon
#387
2005. december 14. 16:49
Mi ez az állandó nácizás?
Pajeszos vagy?
kjanika
#386
2005. december 14. 16:48
a gyereknek meg kell tanulni vezetni, mert 10 mpet csinálni egy vtec crxel, az tükörjeges uton is nehéz, mondtam neki vegye ki a direktszürőt, mert az 100 ig is minimum 1 mpel rontja
Golf3_TDI
#384
2005. december 14. 16:47
mert a crx be akarunk motort rakni ,és itt tárgyaljuk ki.
kjanika
#383
2005. december 14. 16:46
miért megjött az eszed és raksz a tiedbe vmi benzinest??? akkor megysek is hozzád
Golf3_TDI
#382
2005. december 14. 16:45
jaaaaaj jani bácsi !
jó hogy jösz ..nem segitenél átrakni a mocit ?
kjanika
#381
2005. december 14. 16:44
ha kocsit akar venni vki hogy húzza, akkor egy benzines turbóst kell venni, ha gyárilag erőset akarsz hondát kell venni. A német kocsik nem tudják azt turbóval gyárilag, mint a honda szívó.NA ezek a tények. A gyári diesel az meg , hát az meg nem is versenyezni való. Ezek a gyári autók
Stefanvon
#379
2005. december 14. 16:43
kjanika
#378
2005. december 14. 16:42
ha ennyire jó a diesel, akkor a sortkocsik miért nem dieselek? ha ennyire jó bírják megilyenek, na erről ennyit. Egy felhúzott dieselnek is csak ugy van hosszabb életterteme, ha folyton szerelik. Erről ennyit
WilktorD
#377
2005. december 14. 16:42
Továbbra is érdekelne,hogy mit kerestek a crx motorcsere topikban.
Erre válaszoljatok,ne az iq szintemet firtasd,te senkiházi neonáci faszkalap.
kjanika
#376
2005. december 14. 16:40
te jó ég mi megy itt
sevcsenko
#375
2005. december 14. 16:39
szerintem szégyelli bevallani,hogy most vett egy dízel passatot
Golf3_TDI
#374
2005. december 14. 16:35
ugylátom te azon kevesek közé tartozol akiknek az átlagos intelligencia csupán töredéke adatott meg,nyuga azért nem vagy innen kinézve.

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Összesen 823 találat 17 oldalon