Honda CRX Motorcsere
aktuális téma

Sziasztok! Jelen esetben CRX 2 gen (amelyik gyárilag 124LE motorkód nem biztos, de talán D16Z6) morcosításárol lenne szó - gontoltam ki lehet cserélni a mociját a gyárilag v-tec-es crx motorjára (B16A1-re, igen kérdezhetitek hogy mé' nem olyat veszek, de hát nincs........illetve csak mocit tudok szerezni esetleg :( ) vagy esetleg melyik más honda motorral kompatibils a verda (1.8as integra motor hm-hm??? vagy civic type-r bár ezt én sem hiszem már scak az alakja miatt sem ) Nos mi a véleményetek?
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
csináltak.
a 90(1z)90töl van és a 110(AFN)95 töl
98-03 között volt 1.9TDI 150PS
most ugyanaz a blokk 79.5 röl felfurva 81re igy 2.0TDI 140PS jön forgalomba.
csökkent a Power gondolom ,hogy könnyedén tartható legyen az EU4.
a 90(1z)90töl van és a 110(AFN)95 töl
98-03 között volt 1.9TDI 150PS
most ugyanaz a blokk 79.5 röl felfurva 81re igy 2.0TDI 140PS jön forgalomba.
csökkent a Power gondolom ,hogy könnyedén tartható legyen az EU4.
A könyebb súly, nem a 200LE-d miatt.Álom édes álom...
Dragster
#420
2005. december 14. 17:39
Gondolkodtam én is rajta, hogy chip-elem veletek!
De végül egy állítható comp mellett döntöttük!
Viszont rólatok csak jót hallottam!
respect
De végül egy állítható comp mellett döntöttük!
Viszont rólatok csak jót hallottam!
respect
Végre valaki elolvasta a topic címét 

csak mutattam

csak döntsük el gyári vagy tuningról beszélünk, mert egy gyári vti lehet nagyobb élmény mint egy gayigcsvart teherautómotorral ellátott személykocsi. Legalábbis számomra
Dragster
#416
2005. december 14. 17:33
ez már tuningolt
Hello mindenki!
Motorcsere, turbositás minek???
A gyári alap motorokat simán fel lehet huzni, megfelelö GYÁRI alkatrészekkel, akár 200LE- vagy még feljebb is legyen az D16A, B16A, D16Z motorkod, söt az 1.5böl is ki lehet hozni 90LE helyett 140LE-t!!!
Nézzétek meg az enyémet, kipufogo rendszer és egy nagyon jol eltalált CHIP van benne (saját fejlesztés) és sirva kullognak mögöttem az ITR-ek, söt S2000 is megvolt már, nem szolva TT coupe-rol. Rábaringen jobb idöt futottam mint haverom 3000 V6 Twin Turbo Dodge Stealth-je.
GYÁRI B16A1 MOTORRAL!!!!!
Másik haverom, D16A (crx 125LE) a harmadik lett éves szinten, magasan verve a VTi-ket szintén egy Chip és kipu tuningal!!!
Ha komolyan tuningban gondolkodtok, tudunk szerezni bármit (dugattyuk, szelepek, szeleprugok, nagyobb injectorok, stb) amivel jocskán megnövekszik a loerök száma, amennyiben az ECU-t is hozzá igazitjuk a beszerelt cuccokhoz.
Mindent összevetve olcsobban kijöttök és nagy átalakitásra sincs szükség(pl. turbo) Megmarad minden eredeti alkatrészetek amit késöbb eladásnál vissza tudtok épiteni.
Amennyiben valakinek felkeltettem az érdeklödését; DodgeM vagy meszicrx néven elérhetöek vagyunk.
U.i: kérdezzetek körbe hondásoknál, hogy aki Chip tuningot kért "DodgeM" félét, mennyire volt, van megelégedve vele?
Motorcsere, turbositás minek???
A gyári alap motorokat simán fel lehet huzni, megfelelö GYÁRI alkatrészekkel, akár 200LE- vagy még feljebb is legyen az D16A, B16A, D16Z motorkod, söt az 1.5böl is ki lehet hozni 90LE helyett 140LE-t!!!
Nézzétek meg az enyémet, kipufogo rendszer és egy nagyon jol eltalált CHIP van benne (saját fejlesztés) és sirva kullognak mögöttem az ITR-ek, söt S2000 is megvolt már, nem szolva TT coupe-rol. Rábaringen jobb idöt futottam mint haverom 3000 V6 Twin Turbo Dodge Stealth-je.
GYÁRI B16A1 MOTORRAL!!!!!
Másik haverom, D16A (crx 125LE) a harmadik lett éves szinten, magasan verve a VTi-ket szintén egy Chip és kipu tuningal!!!
Ha komolyan tuningban gondolkodtok, tudunk szerezni bármit (dugattyuk, szelepek, szeleprugok, nagyobb injectorok, stb) amivel jocskán megnövekszik a loerök száma, amennyiben az ECU-t is hozzá igazitjuk a beszerelt cuccokhoz.
Mindent összevetve olcsobban kijöttök és nagy átalakitásra sincs szükség(pl. turbo) Megmarad minden eredeti alkatrészetek amit késöbb eladásnál vissza tudtok épiteni.
Amennyiben valakinek felkeltettem az érdeklödését; DodgeM vagy meszicrx néven elérhetöek vagyunk.
U.i: kérdezzetek körbe hondásoknál, hogy aki Chip tuningot kért "DodgeM" félét, mennyire volt, van megelégedve vele?
Ha ennek a fejelős szmájlinak kerek nyitott szája lenne, félreérteném mit akarsz...



amúgy nem is volt celikás pasim 

Próbáltam ilyet.Erős, de a szokásos feeling.Padlógáz, szünet, meglódul...
de barom vagy 



Dragster
#406
2005. december 14. 17:28
Dobott a szelikás pasid is ?

Dragster
#404
2005. december 14. 17:24
Mutass egy ilyen golfot kérlek!
na ez jó kérdés



és a csajoknak ? 

azért szerintem egy gyárilag 150-180LE-s Golf4 TDI,kellemes a 6-6.5 literes fogyijával.
és az nem versenyautó szerintem sem akkor egy jóval gyengébb fünyirót miért tartotok annak??
Hogy van ez ?

és az nem versenyautó szerintem sem akkor egy jóval gyengébb fünyirót miért tartotok annak??
Hogy van ez ?

nem ölünk itt meg senkit
max dr birka eduárd nem létező autóját gyorsuljuk le

max dr birka eduárd nem létező autóját gyorsuljuk le

Dragster
#396
2005. december 14. 17:02
Egyébként valaki megtudta már, hogy milyen motorja van a gyereknek?
Vagy még mindig csak találgatunk?
Vagy még mindig csak találgatunk?
továbbra is érdekelne hogy mi a lófarkat szólsz be nekünk
menj nyugodtan a VW topikba és fikázd ki magad

menj nyugodtan a VW topikba és fikázd ki magad

na egy kicsit lépek, mert lefuttatok a gépen egy tesztelőprogit, mert vmi nem az igazi játék közben, és hátha rájövök mi a gond. Hamarosan irok, addig ne öljétek meg egymást
ok , csak nem tudtam azért kérdeztem, de közben rájöttem. Csak amikor elkezdtem írni nem nagyon olvastam vissza
ha visszanézed látod ,hogy Dr. WilktorD
nak irtam egy rövid kommentet több részletben,mivel ö egybefüggö szöveget nem tud értelmezni.
tudod..a kisebség is számit ....tesco.





nak irtam egy rövid kommentet több részletben,mivel ö egybefüggö szöveget nem tud értelmezni.
tudod..a kisebség is számit ....tesco.





ezt kinek írtad?????
ilyen alapon veszek egy nsxet, 1-100 ra csinálok vele 12mpet, persze hogy hamar kinövöm , és tuninigolni akarom





de a csökevényes felfogóképességed ezt felfogni igen kevés.
irjam 2x ? vagy nagybetüvel ,hogy értsd?





irjam 2x ? vagy nagybetüvel ,hogy értsd?





Mi ez az állandó nácizás?
Pajeszos vagy?
Pajeszos vagy?

a gyereknek meg kell tanulni vezetni, mert 10 mpet csinálni egy vtec crxel, az tükörjeges uton is nehéz, mondtam neki vegye ki a direktszürőt, mert az 100 ig is minimum 1 mpel rontja
mert a crx be akarunk motort rakni ,és itt tárgyaljuk ki.










miért megjött az eszed és raksz a tiedbe vmi benzinest??? akkor megysek is hozzád
jaaaaaj jani bácsi !
jó hogy jösz ..nem segitenél átrakni a mocit ?





jó hogy jösz ..nem segitenél átrakni a mocit ?





ha kocsit akar venni vki hogy húzza, akkor egy benzines turbóst kell venni, ha gyárilag erőset akarsz hondát kell venni. A német kocsik nem tudják azt turbóval gyárilag, mint a honda szívó.NA ezek a tények. A gyári diesel az meg , hát az meg nem is versenyezni való. Ezek a gyári autók
ha ennyire jó a diesel, akkor a sortkocsik miért nem dieselek? ha ennyire jó bírják megilyenek, na erről ennyit. Egy felhúzott dieselnek is csak ugy van hosszabb életterteme, ha folyton szerelik. Erről ennyit
Továbbra is érdekelne,hogy mit kerestek a crx motorcsere topikban.
Erre válaszoljatok,ne az iq szintemet firtasd,te senkiházi neonáci faszkalap.
Erre válaszoljatok,ne az iq szintemet firtasd,te senkiházi neonáci faszkalap.
szerintem szégyelli bevallani,hogy most vett egy dízel passatot



ugylátom te azon kevesek közé tartozol akiknek az átlagos intelligencia csupán töredéke adatott meg,nyuga azért nem vagy innen kinézve.










Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
janika ne legyél ennyire elvakult.
az alap blokkok itt egyeznek nincs nagy variálás,00' golf4 böl ami ASV (90PS)kódu csinálunk 180PS-t és marad a zöldkártya is ,és ez ultra lájt.
érted ?