Honda CRX Motorcsere
aktuális téma

Sziasztok! Jelen esetben CRX 2 gen (amelyik gyárilag 124LE motorkód nem biztos, de talán D16Z6) morcosításárol lenne szó - gontoltam ki lehet cserélni a mociját a gyárilag v-tec-es crx motorjára (B16A1-re, igen kérdezhetitek hogy mé' nem olyat veszek, de hát nincs........illetve csak mocit tudok szerezni esetleg :( ) vagy esetleg melyik más honda motorral kompatibils a verda (1.8as integra motor hm-hm??? vagy civic type-r bár ezt én sem hiszem már scak az alakja miatt sem ) Nos mi a véleményetek?
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Lehet a példa nem volt jó, de sajna mivel jelenleg ilyen autót nyüstölünk barátnőmmel, ennek volt meg a service manual-ja. Na megvan a sima dohc crx-é is, de az nem VT. Keresgélni a neten meg nem volt kedvem. A görbével arra céloztam egyébként, hogy az alacsony fordulaton elért teljesítmény növekedés is teljesítmény növekedés, nem csak a maximális teljesítmény növelése az. Ezt jó kacifántosan fogalmaztam 



Gyúrjál vazze, még 1 csomó mindent nem használtam ki idén, jövőre nem lesz keccmecc!





Sztem alátámasztja a "szelepvezérlés mint motorkarakterisztika optimalizálás" eszmefuttatásom.
Helyezett, ly!!!
Ha jól tudom, nem tudtátok mindig 1értelműen a fekete Skoda 120-at magatok mögé utasítani, Tökölön pl. az a Favorit motoros karbis 1,3-as Skodri elkente a Honda száját, igaz?
Ne legyél már ilyen szemüveges te is!!!
Továbbra is elmondom neked (bár hiába):
A Vtec & Co. nem teljesítménynövelő, csupán lehetővé teszi egy cég számára azt a dolgot, hogy egy élesebb profilt is használhassanak a motorban úgy, hogy ettől még használni lehessen civil módon a mocit!
Komoly nem érted???
Nem a Vtec-től megy jobban!!!!
Istenem, jössz itt a hülye katalóg adattal!
Tegyél bele egy 290-es tengelyt a nem Vtec-es motorodba, húzzad fel az alapjáratot 3000-re, és ott lesz a teljesítményed, vagy még egy picivel több is, mint a Vtec-ednél!
Ha jól tudom, nem tudtátok mindig 1értelműen a fekete Skoda 120-at magatok mögé utasítani, Tökölön pl. az a Favorit motoros karbis 1,3-as Skodri elkente a Honda száját, igaz?
Ne legyél már ilyen szemüveges te is!!!
Továbbra is elmondom neked (bár hiába):
A Vtec & Co. nem teljesítménynövelő, csupán lehetővé teszi egy cég számára azt a dolgot, hogy egy élesebb profilt is használhassanak a motorban úgy, hogy ettől még használni lehessen civil módon a mocit!
Komoly nem érted???
Nem a Vtec-től megy jobban!!!!
Istenem, jössz itt a hülye katalóg adattal!
Tegyél bele egy 290-es tengelyt a nem Vtec-es motorodba, húzzad fel az alapjáratot 3000-re, és ott lesz a teljesítményed, vagy még egy picivel több is, mint a Vtec-ednél!

köszi;)megkérdezem tőle is.



Öcsém, te olyan hülye vagy, csak a pedált nyomod!
Olvasd már el Carlos mit írt lejjebb!
Szerinted ha fix nagybütyökkel mennél nem 160 LE lenne?
Olvasd már el Carlos mit írt lejjebb!
Szerinted ha fix nagybütyökkel mennél nem 160 LE lenne?
na majd kivi leszek milyen lesz;)
Azért honda crx motorcsere név alatt jó sokmindenről elbeszélgetünk







Lassan szállingóznak hazafelé a cuccok hozzá.
Helicoilt én mindig Wr.Neudorfból rendelem, nekem az van közelebb. Bp-i címeket nem ismerek sajna.
Falco szerintem tudja!

Helicoilt én mindig Wr.Neudorfból rendelem, nekem az van közelebb. Bp-i címeket nem ismerek sajna.
Falco szerintem tudja!

szarul de büszkén. Sajnos a kcosi mellett máson is kell gondolkoznom, így nem tudom mi lesz. de ha lesz vmi akkor vti, vagy integra,

Ilyen is van??? Bocsi, akkor ezt nem tudtam, de ennek tényleg semmi értelme, de szerintem erre már ők is rájöttek!

A görbe szövegmezője szerint inkább amúgy az jön le, hogy ilyen egy 2szelepes, ilyen meg egy 4 szelepes.
De a kolléga akkor ezt nem jó példának szúrta be, mert nem erről ment a vita!

Ez nem az élesebb/laposabb bütykös témája, hanem a szelepszám módosítása az áramlástanra fejezet!

Az utolsó mondatodat figyelmen kívül hagyom, hogy az általad finoman fogalmazva nyersnek itélt kedves modorával ne hasonlítsam össze.
Amúgy D15Z1, szerintem Te olvass egy kicsit utána a dolognak...
Amúgy D15Z1, szerintem Te olvass egy kicsit utána a dolognak...
mondjuk azt gondolotam hogy költségben nem mind1. Csak ugy általában ott vannaka legnagybb harcok, vagy legalábbis engem azok érdekelnek nagyon. Ugy látom vennem kell egy vtit, és gyurnom kell ellened









háát most egyenlőre tutinak indul,de van egy mellék hang amit megkell tudni mi is pontosan:)tipp az van,de még kell vele foglalkozni.
neked hogy áll a kocsi project?
neked hogy áll a kocsi project?
"A Hondásoknak nem szerelemből kéne véleményt nyilvánítani, hanem tiszta fejjel."
Nézd már meg a hejezetteket rábán.
"A Vtec és társaik NEM teljesítménynövelésre lettek kitalálva!"
1.6 DOHC- 125LE, 1.6 DOHC VTEC 160LE
Elbasztak valamit? Esetleg titkos nitro van benne?
Nézd már meg a hejezetteket rábán.
"A Vtec és társaik NEM teljesítménynövelésre lettek kitalálva!"
1.6 DOHC- 125LE, 1.6 DOHC VTEC 160LE
Elbasztak valamit? Esetleg titkos nitro van benne?
erről a "hurkalé" jutott eszembe:)
hogy állsz a projecteddel?
jaj egy kérdés.nem tudsz pesten olyan helyet ahol forgalmaznak helicoilt?
vagy mind1 hol csak legyen:)

hogy állsz a projecteddel?
jaj egy kérdés.nem tudsz pesten olyan helyet ahol forgalmaznak helicoilt?
vagy mind1 hol csak legyen:)


Hát mert gondolkodom!
Kaptam Angliából egy 1,6-os motor alsórészt ingyen (támogatás a Lotus community oldaláról), nálam az könnyen megoldható, mert csak a löketet kell visszavennem 9mm-el, ehhez van minden gyári cuccból.(olcsón)
Így a LE nagyon nem fog lejjebb menni, csak a nyomaték. Azzal meg nem ártok semminek se, tapadósabb gummával se fogok hajtáslánc problémával szembe nézni. (elvileg)
Sokkal kisebb költség nekem az A1-ben ütőképesnek maradnom. Eddig csak azért tudtam jól szerepelni az A2-ben, mert senki sem tudott egy jó 1,6T-t csinálni. De erre nem alapozhatok, hogy ez mindig így lesz!
Nem én voltam nagyon brutál, hanem a többiek nem voltak még olyanok.
Az az 1,6T viszont majd szégyellheti magát, akit én leverek 1,6 szívóként!

Kaptam Angliából egy 1,6-os motor alsórészt ingyen (támogatás a Lotus community oldaláról), nálam az könnyen megoldható, mert csak a löketet kell visszavennem 9mm-el, ehhez van minden gyári cuccból.(olcsón)
Így a LE nagyon nem fog lejjebb menni, csak a nyomaték. Azzal meg nem ártok semminek se, tapadósabb gummával se fogok hajtáslánc problémával szembe nézni. (elvileg)
Sokkal kisebb költség nekem az A1-ben ütőképesnek maradnom. Eddig csak azért tudtam jól szerepelni az A2-ben, mert senki sem tudott egy jó 1,6T-t csinálni. De erre nem alapozhatok, hogy ez mindig így lesz!
Nem én voltam nagyon brutál, hanem a többiek nem voltak még olyanok.

Az az 1,6T viszont majd szégyellheti magát, akit én leverek 1,6 szívóként!

remélem összejön midnen amit elterveztél
háát nem gyengén:)
pont egy hete megállás nélkül 24óra szerelés:)
pont egy hete megállás nélkül 24óra szerelés:)

Bocs de ezt viszont te nem érted.
Van olyan HONDA motor amelyik 1 szívószeleppel üzemel kétezervalahányszáz fordulatig és csak onnantól nyit a másik szívó szelep is. Ha a második szelep nem nyitna ez után a fordulat után, akkor lenne a görbe olyan folytatású amilyet a diagrammon látsz. Sőt miután már mind a kettő nyit, és elér egy magasabb fordulatot, azután meg mélyebbre nyit. Ilyen motor van az 1.5iLs 115 Le-s CIVIC-ben.
Van olyan HONDA motor amelyik 1 szívószeleppel üzemel kétezervalahányszáz fordulatig és csak onnantól nyit a másik szívó szelep is. Ha a második szelep nem nyitna ez után a fordulat után, akkor lenne a görbe olyan folytatású amilyet a diagrammon látsz. Sőt miután már mind a kettő nyit, és elér egy magasabb fordulatot, azután meg mélyebbre nyit. Ilyen motor van az 1.5iLs 115 Le-s CIVIC-ben.
nem is tudtam mi hiányzik, persze ha temondod.
Mert felette nem tudott mutatni.
Amikor az beharapja a 10litert, mar reg hatulrol nezned az eppen 15literes fogyasztasod mellett is
miért csak az 1.6ig os kat-ban akarsz lenni? a másik az sokkal izgalmasabb nem?
a vvt optimalizál,nem csodát tesz

Így igaz!
Az enyémet csak azért nem fikázza senki, mert én még attól is jobban fikázom!
Nekem jogom van hozzá!

De mazohista vagyok, nekem ez kell!
Nekem semmi bajom a kályhákkal, csak az a baj, hogy versenyen 100m után már nem tudod, ki ment kivel, csak az az átkozott korom!:(((((
Az enyémet csak azért nem fikázza senki, mert én még attól is jobban fikázom!

Nekem jogom van hozzá!



De mazohista vagyok, nekem ez kell!

Nekem semmi bajom a kályhákkal, csak az a baj, hogy versenyen 100m után már nem tudod, ki ment kivel, csak az az átkozott korom!:(((((
Te, az ott semmilyen motor görbéje!
Az egy hazug összehasonlítás, hogy hogyan működne egy 2 szelepes moci, meg egy 4szelepes!
Azért hazug, mert 2szelepesből is lehet faragni egy hegyeset, meg 4 szelepesből is egy laposat!
Olvassad el a szöveget, hogy melyik vonal mit jelent!
Sokat segít!
Az egy hazug összehasonlítás, hogy hogyan működne egy 2 szelepes moci, meg egy 4szelepes!
Azért hazug, mert 2szelepesből is lehet faragni egy hegyeset, meg 4 szelepesből is egy laposat!
Olvassad el a szöveget, hogy melyik vonal mit jelent!

Sokat segít!

Erről beszélek!
Nem azért hasít mert változik a vezérlés!
Jó pár példát hoztam rá, de valahogy nem fogja fel néhány elem.
Kedvencem:"A Vtec igen is teljesitménynövelő, mert megy az Ignis, mint a mérgezett egér!"
1300ccm, 93LE.Ezt már 30 éve is prezentálták.Sokkal inkább a teljes fordulatszám tartományban kívánják vele az emissziókat az egyre szigorodó normákba terelni, amelett, hogy ne a teljesítmény oltárán áldozzanak vele.
Nem azért hasít mert változik a vezérlés!
Jó pár példát hoztam rá, de valahogy nem fogja fel néhány elem.
Kedvencem:"A Vtec igen is teljesitménynövelő, mert megy az Ignis, mint a mérgezett egér!"

1300ccm, 93LE.Ezt már 30 éve is prezentálták.Sokkal inkább a teljes fordulatszám tartományban kívánják vele az emissziókat az egyre szigorodó normákba terelni, amelett, hogy ne a teljesítmény oltárán áldozzanak vele.
Végre valaki felfogja hogy kedves miről beszél!
végre egy kis megerősítés

, rég beszéltünk. Gondolom itt a tél, és megy az átépités



Miért is? Nem vagyok fafejű, ha érvelnek és jól, elismerem.. de ahhoz kell legalább egy érv
Dragster
#636
2005. december 15. 12:26
Hihetetlen banda szét offolják a topicot!
A végén kiderül hogy a Vtec végül is ront
A végén kiderül hogy a Vtec végül is ront
erre mindig mondom neked ne legyél hülye, mert nem arra értem, ügyes vagy, megépítetted amit akartál, ezt elismerem, meg ezzel semmi baj, csak nekem nem az fekszik, amit te képviselsz ugymond, de ha meglátom a kocsidat, nem leköpöm, elismerem, hogy neked ez a midnened. Ennyi. Ezt már sokszor leírtam neked. A vitát meg hagyjuk
ez más márkaszerelmesekre is vonatkozik:)

"A Hondásoknak nem szerelemből kéne véleményt nyilvánítani, hanem tiszta fejjel!"










azt tudom ,hogy nem sokba nézed.........
Erre nem tudok mit írni... A korrábbi hozzászólásokban világosan le van írva (nem az én hozzászólásomban) hogy az milyen motor görbéje. Azt hittem olvasol. Én a vitát befejeztem, már nem mulattat.
Csak annyit, hogy ha figyelmesebb lennél észerevetted volna, hogy a belinkelt görbével az egyik állításodat cáfoltam egy korábbit viszont igazoltam, tehát neked adtam igazat, de nem használtad ki, mert csak arra koncentrálsz, hogy vitázz... ennek nincs értelme. PONT
Csak annyit, hogy ha figyelmesebb lennél észerevetted volna, hogy a belinkelt görbével az egyik állításodat cáfoltam egy korábbit viszont igazoltam, tehát neked adtam igazat, de nem használtad ki, mert csak arra koncentrálsz, hogy vitázz... ennek nincs értelme. PONT
Lehet, majd meglássuk!
Veled ellentétben én egy kicsit szalonképesebben tálalom a dolgokat, de ettől függetlenül ugyanarról beszélünk!
Sajnos a piacpolitika meg sok más annyira megetette már az embereket, hogy szinte isszák a cégek szövegeit.
Jó motorokat gyárt a Honda, ez nem is vitás, de verseny körülmények közt nem olyan nagy hal lenyomni egy Vtec-et, vagy bármilyen ilyen csodát! Ha valaki hajlandó arra, hogy "átfaragja" a gépét egy vadállattá, akkor a Hondának könnyen szorulhat a hurok!
A mi motorunk is létezik 230LE-s kivitelben is 1,6osként. Igaz az alapjárata az egekben, zöldkártyát taszítja, de létezik!
A Hondásoknak nem szerelemből kéne véleményt nyilvánítani, hanem tiszta fejjel!

Veled ellentétben én egy kicsit szalonképesebben tálalom a dolgokat, de ettől függetlenül ugyanarról beszélünk!

Sajnos a piacpolitika meg sok más annyira megetette már az embereket, hogy szinte isszák a cégek szövegeit.
Jó motorokat gyárt a Honda, ez nem is vitás, de verseny körülmények közt nem olyan nagy hal lenyomni egy Vtec-et, vagy bármilyen ilyen csodát! Ha valaki hajlandó arra, hogy "átfaragja" a gépét egy vadállattá, akkor a Hondának könnyen szorulhat a hurok!
A mi motorunk is létezik 230LE-s kivitelben is 1,6osként. Igaz az alapjárata az egekben, zöldkártyát taszítja, de létezik!
A Hondásoknak nem szerelemből kéne véleményt nyilvánítani, hanem tiszta fejjel!

figy értelmetlen tovább veszekednünk mert te olyanra esküszöl, amit én nem sokba nézek, innentől kezdve nincs miről beszéni
értem és köszi szépen, én is így hallottam,
jah és te forgatod ki a dolgokat amiket irok
0-1,6 + 0-1turbo, ez az A1.
Utána 1,6-2,5 + 1,6 alatti Turbo, ez az A2.
A többiről nem tudok semmit se, me nem érdekel.
Elvileg a napokban kéne megszületnie a végleges verziónak.
Asszem mégis megtiltják a Hondásoknak, hogy Lotus-szerű autót faraghassanak belőle!
(középmoci-RWD)
Utána 1,6-2,5 + 1,6 alatti Turbo, ez az A2.
A többiről nem tudok semmit se, me nem érdekel.
Elvileg a napokban kéne megszületnie a végleges verziónak.
Asszem mégis megtiltják a Hondásoknak, hogy Lotus-szerű autót faraghassanak belőle!


Remélem övez itt akkora tisztelet, hogy Neked elhiszik, nem a picsába küldenek!

jah az a komoly dolog hogy egy dieselt benzineshez hasonlítassz. Az valóban az. MEg hogy amiket privátba írsz msnen az érdekes de itt teljesen már máshogy néz ki. Ez a fura. Inkább vállald fel amid van és itt te ne írd már körbe a dolgokat
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
sen civil módon a mocit! "
Itt kell lezárni a témát Carlos!Ha nem fogták fel , innentől csak szélmalomharc.