Honda CRX Motorcsere

Témakör: Tuning
aktuális téma
Honda CRX Motorcsere

Sziasztok! Jelen esetben CRX 2 gen (amelyik gyárilag 124LE motorkód nem biztos, de talán D16Z6) morcosításárol lenne szó - gontoltam ki lehet cserélni a mociját a gyárilag v-tec-es crx motorjára (B16A1-re, igen kérdezhetitek hogy mé' nem olyat veszek, de hát nincs........illetve csak mocit tudok szerezni esetleg :( ) vagy esetleg melyik más honda motorral kompatibils a verda (1.8as integra motor hm-hm??? vagy civic type-r bár ezt én sem hiszem már scak az alakja miatt sem ) Nos mi a véleményetek?

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
kedves
#673
2005. december 15. 12:56
"A Vtec & Co. nem teljesítménynövelő, csupán lehetővé teszi egy cég számára azt a dolgot, hogy egy élesebb profilt is használhassanak a motorban úgy, hogy ettől még használni lehes
sen civil módon a mocit! "


Itt kell lezárni a témát Carlos!Ha nem fogták fel , innentől csak szélmalomharc.
EarwLine
#672
2005. december 15. 12:55
Lehet a példa nem volt jó, de sajna mivel jelenleg ilyen autót nyüstölünk barátnőmmel, ennek volt meg a service manual-ja. Na megvan a sima dohc crx-é is, de az nem VT. Keresgélni a neten meg nem volt kedvem. A görbével arra céloztam egyébként, hogy az alacsony fordulaton elért teljesítmény növekedés is teljesítmény növekedés, nem csak a maximális teljesítmény növelése az. Ezt jó kacifántosan fogalmaztam
carlosrcng
#671
2005. december 15. 12:55
Gyúrjál vazze, még 1 csomó mindent nem használtam ki idén, jövőre nem lesz keccmecc!
kedves
#669
2005. december 15. 12:54
Sztem alátámasztja a "szelepvezérlés mint motorkarakterisztika optimalizálás" eszmefuttatásom.
carlosrcng
#668
2005. december 15. 12:53
Helyezett, ly!!!
Ha jól tudom, nem tudtátok mindig 1értelműen a fekete Skoda 120-at magatok mögé utasítani, Tökölön pl. az a Favorit motoros karbis 1,3-as Skodri elkente a Honda száját, igaz?
Ne legyél már ilyen szemüveges te is!!!

Továbbra is elmondom neked (bár hiába):
A Vtec & Co. nem teljesítménynövelő, csupán lehetővé teszi egy cég számára azt a dolgot, hogy egy élesebb profilt is használhassanak a motorban úgy, hogy ettől még használni lehessen civil módon a mocit!

Komoly nem érted???
Nem a Vtec-től megy jobban!!!!
Istenem, jössz itt a hülye katalóg adattal!
Tegyél bele egy 290-es tengelyt a nem Vtec-es motorodba, húzzad fel az alapjáratot 3000-re, és ott lesz a teljesítményed, vagy még egy picivel több is, mint a Vtec-ednél!
boti
#667
2005. december 15. 12:50
kedves
#666
2005. december 15. 12:49
Öcsém, te olyan hülye vagy, csak a pedált nyomod!
Olvasd már el Carlos mit írt lejjebb!
Szerinted ha fix nagybütyökkel mennél nem 160 LE lenne?
boti
#665
2005. december 15. 12:49
na majd kivi leszek milyen lesz;)
kjanika
#664
2005. december 15. 12:49
Azért honda crx motorcsere név alatt jó sokmindenről elbeszélgetünk
carlosrcng
#663
2005. december 15. 12:48
Lassan szállingóznak hazafelé a cuccok hozzá.
Helicoilt én mindig Wr.Neudorfból rendelem, nekem az van közelebb. Bp-i címeket nem ismerek sajna.
Falco szerintem tudja!
kjanika
#662
2005. december 15. 12:47
szarul de büszkén. Sajnos a kcosi mellett máson is kell gondolkoznom, így nem tudom mi lesz. de ha lesz vmi akkor vti, vagy integra,
carlosrcng
#661
2005. december 15. 12:46

Ilyen is van??? Bocsi, akkor ezt nem tudtam, de ennek tényleg semmi értelme, de szerintem erre már ők is rájöttek!

A görbe szövegmezője szerint inkább amúgy az jön le, hogy ilyen egy 2szelepes, ilyen meg egy 4 szelepes.

De a kolléga akkor ezt nem jó példának szúrta be, mert nem erről ment a vita!
Ez nem az élesebb/laposabb bütykös témája, hanem a szelepszám módosítása az áramlástanra fejezet!
EarwLine
#660
2005. december 15. 12:45
Az utolsó mondatodat figyelmen kívül hagyom, hogy az általad finoman fogalmazva nyersnek itélt kedves modorával ne hasonlítsam össze.
Amúgy D15Z1, szerintem Te olvass egy kicsit utána a dolognak...
kjanika
#659
2005. december 15. 12:45
mondjuk azt gondolotam hogy költségben nem mind1. Csak ugy általában ott vannaka legnagybb harcok, vagy legalábbis engem azok érdekelnek nagyon. Ugy látom vennem kell egy vtit, és gyurnom kell ellened
boti
#658
2005. december 15. 12:44
háát most egyenlőre tutinak indul,de van egy mellék hang amit megkell tudni mi is pontosan:)tipp az van,de még kell vele foglalkozni.
neked hogy áll a kocsi project?
meszicrx
#657
2005. december 15. 12:44
"A Hondásoknak nem szerelemből kéne véleményt nyilvánítani, hanem tiszta fejjel."
Nézd már meg a hejezetteket rábán.

"A Vtec és társaik NEM teljesítménynövelésre lettek kitalálva!"
1.6 DOHC- 125LE, 1.6 DOHC VTEC 160LE
Elbasztak valamit? Esetleg titkos nitro van benne?
boti
#656
2005. december 15. 12:43
erről a "hurkalé" jutott eszembe:)
hogy állsz a projecteddel?
jaj egy kérdés.nem tudsz pesten olyan helyet ahol forgalmaznak helicoilt?
vagy mind1 hol csak legyen:)
carlosrcng
#654
2005. december 15. 12:41
Hát mert gondolkodom!

Kaptam Angliából egy 1,6-os motor alsórészt ingyen (támogatás a Lotus community oldaláról), nálam az könnyen megoldható, mert csak a löketet kell visszavennem 9mm-el, ehhez van minden gyári cuccból.(olcsón)
Így a LE nagyon nem fog lejjebb menni, csak a nyomaték. Azzal meg nem ártok semminek se, tapadósabb gummával se fogok hajtáslánc problémával szembe nézni. (elvileg)
Sokkal kisebb költség nekem az A1-ben ütőképesnek maradnom. Eddig csak azért tudtam jól szerepelni az A2-ben, mert senki sem tudott egy jó 1,6T-t csinálni. De erre nem alapozhatok, hogy ez mindig így lesz!
Nem én voltam nagyon brutál, hanem a többiek nem voltak még olyanok.
Az az 1,6T viszont majd szégyellheti magát, akit én leverek 1,6 szívóként!
kjanika
#653
2005. december 15. 12:41
remélem összejön midnen amit elterveztél
boti
#652
2005. december 15. 12:39
háát nem gyengén:)
pont egy hete megállás nélkül 24óra szerelés:)
tschokker
#650
2005. december 15. 12:38
Bocs de ezt viszont te nem érted.
Van olyan HONDA motor amelyik 1 szívószeleppel üzemel kétezervalahányszáz fordulatig és csak onnantól nyit a másik szívó szelep is. Ha a második szelep nem nyitna ez után a fordulat után, akkor lenne a görbe olyan folytatású amilyet a diagrammon látsz. Sőt miután már mind a kettő nyit, és elér egy magasabb fordulatot, azután meg mélyebbre nyit. Ilyen motor van az 1.5iLs 115 Le-s CIVIC-ben.
kjanika
#649
2005. december 15. 12:38
nem is tudtam mi hiányzik, persze ha temondod.
meszicrx
#648
2005. december 15. 12:38
Mert felette nem tudott mutatni.
hobizoli
#647
2005. december 15. 12:37
Amikor az beharapja a 10litert, mar reg hatulrol nezned az eppen 15literes fogyasztasod mellett is
kjanika
#646
2005. december 15. 12:34
miért csak az 1.6ig os kat-ban akarsz lenni? a másik az sokkal izgalmasabb nem?
sevcsenko
#645
2005. december 15. 12:33
a vvt optimalizál,nem csodát tesz
carlosrcng
#644
2005. december 15. 12:32
Így igaz!
Az enyémet csak azért nem fikázza senki, mert én még attól is jobban fikázom!
Nekem jogom van hozzá!

De mazohista vagyok, nekem ez kell!

Nekem semmi bajom a kályhákkal, csak az a baj, hogy versenyen 100m után már nem tudod, ki ment kivel, csak az az átkozott korom!:(((((
carlosrcng
#643
2005. december 15. 12:28
Te, az ott semmilyen motor görbéje!

Az egy hazug összehasonlítás, hogy hogyan működne egy 2 szelepes moci, meg egy 4szelepes!
Azért hazug, mert 2szelepesből is lehet faragni egy hegyeset, meg 4 szelepesből is egy laposat!

Olvassad el a szöveget, hogy melyik vonal mit jelent!
Sokat segít!
kedves
#642
2005. december 15. 12:28
Erről beszélek!
Nem azért hasít mert változik a vezérlés!
Jó pár példát hoztam rá, de valahogy nem fogja fel néhány elem.
Kedvencem:"A Vtec igen is teljesitménynövelő, mert megy az Ignis, mint a mérgezett egér!"

1300ccm, 93LE.Ezt már 30 éve is prezentálták.Sokkal inkább a teljes fordulatszám tartományban kívánják vele az emissziókat az egyre szigorodó normákba terelni, amelett, hogy ne a teljesítmény oltárán áldozzanak vele.
tschokker
#641
2005. december 15. 12:28
Végre valaki felfogja hogy kedves miről beszél!
kjanika
#640
2005. december 15. 12:28
végre egy kis megerősítés, rég beszéltünk. Gondolom itt a tél, és megy az átépités
EarwLine
#638
2005. december 15. 12:27
Miért is? Nem vagyok fafejű, ha érvelnek és jól, elismerem.. de ahhoz kell legalább egy érv
Dragster
#636
2005. december 15. 12:26
Hihetetlen banda szét offolják a topicot!
A végén kiderül hogy a Vtec végül is ront
kjanika
#635
2005. december 15. 12:26
erre mindig mondom neked ne legyél hülye, mert nem arra értem, ügyes vagy, megépítetted amit akartál, ezt elismerem, meg ezzel semmi baj, csak nekem nem az fekszik, amit te képviselsz ugymond, de ha meglátom a kocsidat, nem leköpöm, elismerem, hogy neked ez a midnened. Ennyi. Ezt már sokszor leírtam neked. A vitát meg hagyjuk
boti
#634
2005. december 15. 12:26
ez más márkaszerelmesekre is vonatkozik:)
Golf3_TDI
#633
2005. december 15. 12:25
"A Hondásoknak nem szerelemből kéne véleményt nyilvánítani, hanem tiszta fejjel!"

Golf3_TDI
#632
2005. december 15. 12:22
azt tudom ,hogy nem sokba nézed.........
EarwLine
#631
2005. december 15. 12:21
Erre nem tudok mit írni... A korrábbi hozzászólásokban világosan le van írva (nem az én hozzászólásomban) hogy az milyen motor görbéje. Azt hittem olvasol. Én a vitát befejeztem, már nem mulattat.
Csak annyit, hogy ha figyelmesebb lennél észerevetted volna, hogy a belinkelt görbével az egyik állításodat cáfoltam egy korábbit viszont igazoltam, tehát neked adtam igazat, de nem használtad ki, mert csak arra koncentrálsz, hogy vitázz... ennek nincs értelme. PONT
carlosrcng
#630
2005. december 15. 12:21
Lehet, majd meglássuk!

Veled ellentétben én egy kicsit szalonképesebben tálalom a dolgokat, de ettől függetlenül ugyanarról beszélünk!

Sajnos a piacpolitika meg sok más annyira megetette már az embereket, hogy szinte isszák a cégek szövegeit.

Jó motorokat gyárt a Honda, ez nem is vitás, de verseny körülmények közt nem olyan nagy hal lenyomni egy Vtec-et, vagy bármilyen ilyen csodát! Ha valaki hajlandó arra, hogy "átfaragja" a gépét egy vadállattá, akkor a Hondának könnyen szorulhat a hurok!
A mi motorunk is létezik 230LE-s kivitelben is 1,6osként. Igaz az alapjárata az egekben, zöldkártyát taszítja, de létezik!

A Hondásoknak nem szerelemből kéne véleményt nyilvánítani, hanem tiszta fejjel!
kjanika
#629
2005. december 15. 12:19
figy értelmetlen tovább veszekednünk mert te olyanra esküszöl, amit én nem sokba nézek, innentől kezdve nincs miről beszéni
kjanika
#628
2005. december 15. 12:18
értem és köszi szépen, én is így hallottam,
kjanika
#627
2005. december 15. 12:16
jah és te forgatod ki a dolgokat amiket irok
carlosrcng
#626
2005. december 15. 12:16
0-1,6 + 0-1turbo, ez az A1.
Utána 1,6-2,5 + 1,6 alatti Turbo, ez az A2.

A többiről nem tudok semmit se, me nem érdekel.
Elvileg a napokban kéne megszületnie a végleges verziónak.
Asszem mégis megtiltják a Hondásoknak, hogy Lotus-szerű autót faraghassanak belőle! (középmoci-RWD)
kedves
#625
2005. december 15. 12:14

Remélem övez itt akkora tisztelet, hogy Neked elhiszik, nem a picsába küldenek!
kjanika
#624
2005. december 15. 12:13
jah az a komoly dolog hogy egy dieselt benzineshez hasonlítassz. Az valóban az. MEg hogy amiket privátba írsz msnen az érdekes de itt teljesen már máshogy néz ki. Ez a fura. Inkább vállald fel amid van és itt te ne írd már körbe a dolgokat
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 823 találat 17 oldalon