Honda CRX Motorcsere

Témakör: Tuning
aktuális téma
Honda CRX Motorcsere

Sziasztok! Jelen esetben CRX 2 gen (amelyik gyárilag 124LE motorkód nem biztos, de talán D16Z6) morcosításárol lenne szó - gontoltam ki lehet cserélni a mociját a gyárilag v-tec-es crx motorjára (B16A1-re, igen kérdezhetitek hogy mé' nem olyat veszek, de hát nincs........illetve csak mocit tudok szerezni esetleg :( ) vagy esetleg melyik más honda motorral kompatibils a verda (1.8as integra motor hm-hm??? vagy civic type-r bár ezt én sem hiszem már scak az alakja miatt sem ) Nos mi a véleményetek?

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
carlosrcng
#623
2005. december 15. 12:13
Ezt a grafikont melyik agyament hazudós görény cég tette közzé?

Nézzed meg jobban, színtiszta kamu az egész!
kjanika
#622
2005. december 15. 12:12
a kategoriákról nem hallottál vmit? hogy milyen lesz, mert elvileg megváltoznak nem?
Golf3_TDI
#621
2005. december 15. 12:10
nem értelek én téged ha valami fehér és körbeirom ,hogy miért ,te akkorsem ugy látod.
olyasmivel dobálózol amivel nem kellene,mert nagyon buta dolog és aki ért hozzá az érti is hogy miért.
A fogyasztás pl....
Meg hogy 1500 nála jobban igénybe van véve mint a másik 8k nál .
tudod 8k nál jóval nagyobb igénybevétel a forgatyus hajtómü alternáló mozgásábol adódó igénybevétel mint a motor effektiv teljesitménye.
Ez fizika apa...
Nagyon szivesen adok neked ehhez kapcsolódó anyagot ,hogy " ne csak a gázt tudd nyomni" és értsd ,lásd ,hogy mit miért .
carlosrcng
#620
2005. december 15. 12:09
Belepofázok!

Elöljáróban annyit, hogy nem ismerem Kedves kollégát, csak annyit tudok róla, hogy nyers, de ettől még nem ír baromságokat!

A Vtec és társaik NEM teljesítménynövelésre lettek kitalálva!
Ez biztos, nyugodtan elhihetitek! Bizonyos csípős profil nem működik alacsony fodulaton megfelelően, ergo nem lehetne a népnek eladni az ilyen autókat!
Egy versenymotorban sosem lesz Vtec, mert hátrány.
Ugyanis az az egész hóbelebanc súly, és mint olyan, útban van a teljesítmény növeléshez!
Hondások, mértétek ti már a bütykösötök súlyát? Nálam 1db bütykös 1620gramm. Nálatok?

Ja, nekem oldschool motorom van, amit ha versenyzési célra állítok be, akkor biza kissé kellemetlen lesz alacsony fordulaton. Ez van, ez ezzel jár, de remélem jövőre 1,6osként 180LE-vel elég lesz ahhoz, hogy a VTi-k ne tudjanak 1 versenyen se labdába rúgni!

Na, amúgy jó motorok a Hondák, civil felhasználásra én is elfogadnék 1et, de állatkodásra egyszerűen útban van nekem az a sok ketyere!
kjanika
#619
2005. december 15. 12:06
nem neked volt felrakva régeben a kocsid?
kedves
#618
2005. december 15. 12:04
"MesziCRX hirdeti, én csinálom..De egyébként körbekérdezhetsz itt a Stylingon kinek milyen lett a CHIP... "

Sikerült nem rontani , hanem adni +3 LE-t?
Gatter30
#615
2005. december 15. 12:01
Ezzel csak az a baj,hogy nem tartozik ide.
Ennek nyitni kéne egy topikot,ahol a gázolajimádók kiönthetik egymásnak a lelküket.De ne ezt a fórumot offolják.
kjanika
#614
2005. december 15. 12:01
igen mert egy 1.9 tdi 90 LE vagy mennyi, meg egy 1.6 benzin 160Le na vajon melyik mire van kitalálva
sevcsenko
#613
2005. december 15. 12:01
na ez az...
akik itt írnak,azok közül én is ismerek személyesen pár embert...

jahhh egy dolgot még kiemelnék tegnapról:
WilktorD barátunk kommentjét,amiben azt ecsetelte,hogy könnyű így neten,egy név mögé rejtőzve fikázni...
ehhez képest nekünk fel van rakva az autónk,sok ember ismer minket a CS-n,ő meg egy adatok nélküli userrel írkál hogy is van ez akkor
kedves
#612
2005. december 15. 12:00
Akkor egy iszonyat tuning tengely lehet!
kjanika
#611
2005. december 15. 11:58
én írtam is hogyne haragudjon meg , meg mi ugyanezt csináljuk msnen is
sevcsenko
#610
2005. december 15. 11:57
amúgy nem tudom ti hogy vagytok vele,de ezek a viták mire jók,és egy szóval se bántottam senkit,semmit...
ahhoz képest ahogy visszaolvastam,elég kis parázs volt a nap
de én nagyon jó szórakozok azért
nem kell ezt annyira komolyan venni,mint ahogyan egyesek teszik
Stefanvon
#609
2005. december 15. 11:56
Még mindig:
VTI-VTEC-TDI-PDTDI harc...
kjanika
#608
2005. december 15. 11:55
sevcsenko
#607
2005. december 15. 11:54
mifolyikkgyöngyösönnnnn már megint
kjanika
#606
2005. december 15. 11:54
jaj azért ennyire ne vágjál már fel, mert tudsz szerelni, alátámasztani a dolgokat, te íírtad nekem csak most meghazzutolod, ezt hogy táasszam jobban alá
kjanika
#604
2005. december 15. 11:52
Alex kicsit gondolkodj el, mert nem én vagyok a szerelő az ok, de azért nem kell hülyének nézni, jah meg azért egy dieselt ne hasonlíts benzineshez, mert te ezt teszed, és ez nevetséges
kjanika
#603
2005. december 15. 11:50
jah bocsi, elfelejtettem hogy a diesel, az sportkocsit jelent magyarul
kjanika
#602
2005. december 15. 11:50
hát nekem ezt nem így mondtad, csak most gondolom szépitessz, de mind1, a kreszt meg a bicajommal is meg tudom csinálni hogy nem tartom be
Golf3_TDI
#601
2005. december 15. 11:31
Golf3_TDI
#600
2005. december 15. 11:25
nekem részterhelésen..
jól van magyarul irom inkább városban kreszt nem betartva 6 betartva 5-6 között fogyaszt.
Ha kiveszem a benne lévö teljesitményt akkor annak arányában több.
A fogyasztás meddö vita,megint rosz fába vágtad a fejszédet.

Mondd ,hogy csunya a hangja meg füsölthet,és nem mondom ,hogy nem igy van.
DE ÁLLITS OLYASMIT AMI VALÓS ÉS HA KELL ALÁ IS TUDNÁD TÁMASZTANI!!





Golf3_TDI
#599
2005. december 15. 11:20
nem bántottál meg.....
akárkitöl sértést nem fogadok.
Golf3_TDI
#598
2005. december 15. 11:19
"arra lett kitalálva" .
gratulálok mérnök úr.
vagy ezt valami bölcs szerelö modta neked???
kjanika
#597
2005. december 15. 11:10
sorry ha megbántottalak, de akkor teregessük ki a lapokat, ha már nekem nem lehet ész érvem, mert nem vagyok szerelő, akkor mondom azokat amiket tőleg egy bölcs szerelőtöl hallottam
EarwLine
#596
2005. december 15. 11:09
"4000-ig dadogna"
Egy kis segítség:
Az ábrán a váltás 2500 rpm-en van
kjanika
#595
2005. december 15. 11:09
iylen alapon mondhatok én is sportkocsit hogy csak ennyit eszik, zárójelmeb de ha vered neki akkor 2szer ennyi
kjanika
#594
2005. december 15. 11:08
jah meg a fogyasztás ami a nagy dieselesek fő szempontja. nagynehezen tte is bevallottad hogy ha vered neki nagyon 10 felett van, akkor miről beszélsz????? arról meg nem tehetek hogy sajnálod ütni, mert félsz hogy megadja megát
kjanika
#593
2005. december 15. 11:05
hát a tied mérgez, nem füstől, ez az egyik, meg te is tudod úgy lehet tovább bírják , ha csak tökölve araszol vele az ember, mert arra van kitalálva, de aki vesz egy vtit, nem diesel tempóban fog járni.
kedves
#591
2005. december 15. 11:04
A sportmotorok is VTEC vezérlésüek?Sztem nem.Kit érdekel, hogy milyen 2500 RPM-en?És lám ,1000ccm, 140 LE, 120Nm.
Szerinted mi lenne ha a "tuning" bülyök lenne fixen?4000-ig dadogna, meg zabálna.Ezért van a kissebb profil.
Bishop
#590
2005. december 15. 11:03
Golf3_TDI
#589
2005. december 15. 11:03
jah csak tudod egy diesel ilyen alapon már 1500as fordulaton ugy van vágva, mint egy honda 8000-en. ÉS akkor melyik bírja tovább. Egy felcsavard diesel hosszú élettartammal? ne nevetess. A gyáriak hullanak, nem hoyg a felcsavart

származtasd az ébredö tömegeröket a két fordulaton. Em=m*v2

de számtalanszor fizikával ellenkezö dolgokat irsz.

irdd azt ,hogy a dizel füstöl ...azt ok. bár ez sem mindig.
kjanika
#586
2005. december 15. 11:01
dehogynem fegyverrel a kezedben
EarwLine
#585
2005. december 15. 11:01
Hát, máshogy nem is lehet elviselni az ilyen jellegű vitákat
kjanika
#583
2005. december 15. 10:59
mond már el légy oly kedves mi volt a hülyeség? nem inkább amit te írtál tegnap hogy az összes hondát lenyomod, ugyhogy hagyjuk ki mekkora mrhaságot ír
Golf3_TDI
#582
2005. december 15. 10:59
najóóó.... valaki meg vérig sértödik.
nahh nem én .
kjanika
#581
2005. december 15. 10:58
figy azt tudom a te dieseled is ugy megy hogy sokszro lecsavarod a teljesítményt, meg folyton cserélsz vmit, így lehet is hogy bírja a diesel, nincs motorikusan tapaszatalatom, mert nem vagyok szerelő, de vannak ismerőseim, és aki dieselt tuningol, mindnek rámegy ingje gatyája, mint neked
Bishop
#580
2005. december 15. 10:55
kegyetlen jókat röhögök ....
Golf3_TDI
#579
2005. december 15. 10:54
Tudom Janika ,hogy mekkora szakmai háttér nyugszik mögötted,és ne oltsd már az embereket a hülyeségeiddel.
Itt látok 2-3 embert aki ért is hozzá.
Nem olyan mint te aki beül és csak a gázt tudja nyomni.
Tehát ha okosat ,és tényszerüt nem tudsz mondani akkor ne vezess másokat félre.
Tudod én tisztában vagyok Az otto-és a dizel motor müködésével,te meg még az ottóéval sem.
Egy vezézmüszijat sem tudnál lecserélni akkor miért csinálsz ugy mintha frankón vágnál mindent??
EarwLine
#578
2005. december 15. 10:50
Oké, meggyőztél az érveiddel
H@jniN@gyi
#577
2005. december 15. 10:48
Köszi!
Fasza lett a géped,most néztem meg oldalad,mert nem volt időm mostanáig netezni!
Bishop
#576
2005. december 15. 10:46
ő legalább felteszi és kendácsol rajta... és te?
kedves
#575
2005. december 15. 10:45
Ervinke ez baromság.
H@jniN@gyi
#574
2005. december 15. 10:45
Miről beszélsz te idíóta!Tedd fel a géped aztán akkor vetíts!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 823 találat 17 oldalon