Honda CRX Motorcsere

Témakör: Tuning
aktuális téma
Honda CRX Motorcsere

Sziasztok! Jelen esetben CRX 2 gen (amelyik gyárilag 124LE motorkód nem biztos, de talán D16Z6) morcosításárol lenne szó - gontoltam ki lehet cserélni a mociját a gyárilag v-tec-es crx motorjára (B16A1-re, igen kérdezhetitek hogy mé' nem olyat veszek, de hát nincs........illetve csak mocit tudok szerezni esetleg :( ) vagy esetleg melyik más honda motorral kompatibils a verda (1.8as integra motor hm-hm??? vagy civic type-r bár ezt én sem hiszem már scak az alakja miatt sem ) Nos mi a véleményetek?

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
kedves
#573
2005. december 15. 10:44
Én felrakom, te meg szedd le agyonmüanyagozott hulladékodat!
Bishop
#572
2005. december 15. 10:44
egyébként tegnap volt alkalmam közlekedni egy 1.9TDI vel, 1,5Bár nyomással... nem volt piskótás a nyomaték benne.... azé tetszett...
kedves
#571
2005. december 15. 10:43
Hát nem is arra gondoltam, hogy megdagad a bütyök a tengelyen !
H@jniN@gyi
#570
2005. december 15. 10:42
CSáo akinek még nem köszöntem volna!
Bishop
#569
2005. december 15. 10:42
Na, ez jól megmondtad neki!

Én is kérdeztem mit tett le, de nem bírt semmit írni.. ennyit ér az egész...
H@jniN@gyi
#568
2005. december 15. 10:40
De ezt a kedves embert ezt megrugdalnám!!
Mit gondol ez?Tegye fel a kocsiját aztán pofázzon!
Dragster
#566
2005. december 15. 10:39
De nem tudom miért nem egy német forumon fényezik az olajkájhájukat
Hiába dörgöli nem jön ki belőle a Jin...
H@jniN@gyi
#565
2005. december 15. 10:39
Mert nem tudják mi a jó,és vetíteni akarnak egy 1.9szívódízeles géppel egy egy Vti ellen!Mert nagyobb a köbcenti!
Gatter30
#564
2005. december 15. 10:38
Csak a szokásos.Hondas forumon turbódízeles userek futtatják magukat.
kjanika
#563
2005. december 15. 10:36
hát sokak szerint nagyobb élmény egy felcsavart jó ha egy évet biró diesel
H@jniN@gyi
#562
2005. december 15. 10:35
Gatter30
#561
2005. december 15. 10:34
GabeszXXX
#560
2005. december 15. 10:34
Gatter30
#559
2005. december 15. 10:34
De lehet,hogy 446már elég 220-hoz is
GabeszXXX
#558
2005. december 15. 10:32
hány kg a crx-ed és hány kg egy ilyen golf? ne csak a lóerőt nézzétek, a legjobb tuning a súlycsökkentés
kjanika
#557
2005. december 15. 10:32
jah csak tudod egy diesel ilyen alapon már 1500as fordulaton ugy van vágva, mint egy honda 8000-en. ÉS akkor melyik bírja tovább. Egy felcsavard diesel hosszú élettartammal? ne nevetess. A gyáriak hullanak, nem hoyg a felcsavart
Gatter30
#556
2005. december 15. 10:32
Ez érdekes...440Nm nyomaték dízelnél kb.170 lóerőt eredményez
H@jniN@gyi
#555
2005. december 15. 10:31
H@jniN@gyi
#554
2005. december 15. 10:31
Látom ide is jött okoskodni ez a kedves ember!
Ez egy idióta!
DodgeM
#553
2005. december 15. 10:30
Kedves!
"Nagy szakmai múltad lehet neked is öregem!Fél éve azt sem tudtad mi az az ECU, most meg csiptuningolsz?Beszarás!"

Ha nem tudod ki, mit, mióta csinál, akkor lagalább ne beszélj hülyeségeket...
MesziCRX hirdeti, én csinálom..De egyébként körbekérdezhetsz itt a Stylingon kinek milyen lett a CHIP...

Egyébként te mit tudsz felmutatni?

"VTEC az egy tengelyen változó bütyökprofil te analfabéta.
Ha VTEC utáni bütyökprofil fix lenne, ...."

Már bocs, de mind a 2 profil fix...csak váltogat közöttük..
De nem fogok neked most oktatást tartani, előbb végezz el egy Gépjárműtechnikusit(5év), húzz le 10 évet szerelőként, tanulj meg szinte mindent a HONDA VTEC motorokról aztán beszélhetünk róla...
GabeszXXX
#552
2005. december 15. 10:30
nem lesz tartós? 1,9sima mehanikus TD 220+le 446NM több mint egy évig bírta csak sajnos összetört az autó
egy jól megépített diesel motort nem tudsz hasonlítani egy benzines szívóhoz, a hondát pörgeted 7000-9000között hogy leadja a PL.:200lóerőt míg a dízel 1500-től elkezdi leadni és megtartja 3500-4000ig ahol váltasz...
EarwLine
#551
2005. december 15. 10:29
kjanika
#550
2005. december 15. 10:28
Húú látom a vitának tegnap óta nincs vége.
EarwLine
#549
2005. december 15. 10:27
"A VÁLTOZÓ VEZÉRLÉS ,NEM TELJESÍTMÉNYNÖVELÉS!"
Gatter30
#548
2005. december 15. 10:26
A változó vezérlés nem teljesítménynövelés?Ok...te tudod
meszicrx
#546
2005. december 15. 10:16
Nem kételkedem a szakértelmedben, TE MÁR MEGTETTED, köszönöm hogy feltártad mindenki elött.
kedves
#545
2005. december 15. 10:15
A Swift 1,5 motorja sem VVT, teljesítménye 1LE-vel kevesebb, de a maximumát 1000 fordulattal fejebb adja le.A Renault 1,4 benzinese 98LE-t teljesít normál vezérléssel.A VÁLTOZÓ VEZÉRLÉS ,NEM TELJESÍTMÉNYNÖVELÉS!
EarwLine
#544
2005. december 15. 10:13
Tisztában vagyok a dolgokkal :)
Jelenleg is egy civic-et hajtok, bár az vtec-e egy berlingó mellett
Csak soha nem értettem az ilyen jellegű vitákat hiszen csak mindent a helyére kellene tenni, de akkor nem lenne min vitázni. A változó szelepvezérlést is mindenki tudja miért jó..
Addorjan
#543
2005. december 15. 10:12
Ott a pont! Mindenki vegyen olyan autót amilyenre szüksége van.

Egyébként a témájához csak annyit, hogy a beépíthető motorok skálája elég nagy, csak egy jó szakember kell ozzá aki berakja. E30ba legalábbis mindent tesznek 4-12 hengerig.
Bishop
#542
2005. december 15. 10:11
na, ezt mind bírtad?

olyan piskóta magyaráz aki fel sem regelt valami okos verdával? Valahogy nem tud zavarni a véleményed... mondjad nyugodtan! én most nem offolom ezt a topicot tovább, de adjad ki a gözt nyugodtan...
Bishop
#541
2005. december 15. 10:07
igazából a Vtecnek nincs rossz oldala, azon kívül hogy drága...

lásd VVT ignis.. 1.3 azt megy mint a picsa... nem hülyeség, mostanság mindenki a hatékonyságra koncentrál...
ami ma nem váltózó szelepvezérlésű aztó az kezd lemaradni.. (persze a kis köbcentis kategóriában) sztem...
kedves
#540
2005. december 15. 10:05
Bishop
#539
2005. december 15. 10:02
na rajta!

a zsiguli is sokkal szarabbul megy ha okos tengelyt teszel bele... tényleg...

azért nem alkalmaznak Vtec technológiát zsigulin, mert az orosz fejlesztés maitt nem férne el a motortérben egy hűtőszekrény méretű hengerfej...

amúgy firkáljál csak nyugodtan... Még mindig nem írtál semmit amire azt mondhatnám, na ez igen, ez a srác ért hozzá!
EarwLine
#538
2005. december 15. 10:00
Japán vagy német? Benzin vagy diesel?
Sosem értettem ezeket a vitákat... Mindnek van jó és rossz oldala. Csak az a kérdés ki mire akarja használni...
kedves
#537
2005. december 15. 09:57
Ez alapján, a változó szívóhossznál meg több szívócsonk van az autóban.
Mindjárt csinálok egy VTEC zsigulit, a régivel azonos nyitásszögű vezérműtengellyel, hiszen attól nő a teljesítmény, hogy vált a vezérlés...
Bishop
#536
2005. december 15. 09:52
nem is tudom.. mi az a Vtec? mi az a bütyök... ne oktassá mán ember...

mit tettél le az asztalra, hogy ilyen okos vagy?

amúgy ha értenél hozzá akkor vágnád hogy mivel a vtec mükédésekor a középső (például) bütyük él olyan mintha másik tengely lenne a kocsiban... érdekes, mindenki érti akivel beszélek, csak te kötsz belém... De ha okos vagy felsorolhatod a Vtec működési mechanizmusát, meg hány verziója van azt is...
Bishop
#535
2005. december 15. 09:48
:)


De tényleg nem írok ide ilyet mert van aki elhiszi... mondjuk érdekel? ...

nem hallani a túrbót egyébként belülről... semmi süvítés nincsen, némi töltöhang azért van de aki nem ért hozzá észre sem veszi, hogy nem gyári... maxx a kipum hangos még...

ha a gázról elveszem a lábam akkor azért van vissza szisszenés frankón... :)
kedves
#534
2005. december 15. 09:45
VTEC az egy tengelyen változó bütyökprofil te analfabéta.
Ha VTEC utáni bütyökprofil fix lenne, akkor is ugyan az lenne a legnagyobb teljesítmény.Akkor meg miről beszélsz ember?
Dragster
#533
2005. december 15. 09:45
De a Turbo is a hangja miatt kell nem?
Meg mert benne van a Fast end the fúriuszban, meg a need for speedben!
EarwLine
#532
2005. december 15. 09:44
Ne írj ilyenekt mert komolyan veszik és még hivatkozni is lehet rá
Bishop
#531
2005. december 15. 09:43
Há most nem ? milyen jól nézne már ki:
1.4 Vtec-turbo
Bishop
#529
2005. december 15. 09:41
megy itt a dobálódzás...
szerintem verseny körülmények között is fasza ha nem egy tengellyel akarja valaki az egész tartományt átfogni... (ugyanis ha Vtec-el jobb feljesítményt lehet kihozni akkor miért ne alkalmaznák? )

de biztos felesleges az a Vtec cucc.. Én csak divatból akarok Vtec-et... Mert mindenkinek olyan van.. Amúgy nem is tudom mi értelme van...
kedves
#528
2005. december 15. 09:37
Hogy ,te milyen okos vagy!
A veztengely bütyke alapban is lehetne akkora , mint a váltás után.Ebben az esetben az autó, csak magas fordulaton lehetne használható.Verseny körülmények közt erre nincs szükség!
Nagy szakmai múltad lehet neked is öregem!Fél éve azt sem tudtad mi az az ECU, most meg csiptuningolsz?Beszarás!
meszicrx
#526
2005. december 15. 09:31
Szerinted minek van a VTEC????
-Magas fordulaton több levegöt és korábban tudjon szivni, igy jobb a feltöltés, nagyobb loerö érhetö el
-Kipu oldalon szintén méllyebben nyit és hosszabb ideig.

Talán azért, hogy használható legyen 7000 rpm alatt is!
-Ne haragudj ez baromság.
Dragster
#524
2005. december 15. 09:30
Szeva Gatter Papi!
Nem tudok, rohadt csapágyakat szerezni, csak jövőre................
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 823 találat 17 oldalon