Honda CRX Motorcsere
aktuális téma

Sziasztok! Jelen esetben CRX 2 gen (amelyik gyárilag 124LE motorkód nem biztos, de talán D16Z6) morcosításárol lenne szó - gontoltam ki lehet cserélni a mociját a gyárilag v-tec-es crx motorjára (B16A1-re, igen kérdezhetitek hogy mé' nem olyat veszek, de hát nincs........illetve csak mocit tudok szerezni esetleg :( ) vagy esetleg melyik más honda motorral kompatibils a verda (1.8as integra motor hm-hm??? vagy civic type-r bár ezt én sem hiszem már scak az alakja miatt sem ) Nos mi a véleményetek?
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Én felrakom, te meg szedd le agyonmüanyagozott hulladékodat!
egyébként tegnap volt alkalmam közlekedni egy 1.9TDI vel, 1,5Bár nyomással... nem volt piskótás a nyomaték benne.... azé tetszett... 

Hát nem is arra gondoltam, hogy megdagad a bütyök a tengelyen !

CSáo akinek még nem köszöntem volna!

Na, ez jól megmondtad neki!
Én is kérdeztem mit tett le, de nem bírt semmit írni.. ennyit ér az egész...
Én is kérdeztem mit tett le, de nem bírt semmit írni.. ennyit ér az egész...

De ezt a kedves embert ezt megrugdalnám!!
Mit gondol ez?Tegye fel a kocsiját aztán pofázzon!



Mit gondol ez?Tegye fel a kocsiját aztán pofázzon!




Dragster
#566
2005. december 15. 10:39
De nem tudom miért nem egy német forumon fényezik az olajkájhájukat
Hiába dörgöli nem jön ki belőle a Jin...

Hiába dörgöli nem jön ki belőle a Jin...
Mert nem tudják mi a jó,és vetíteni akarnak egy 1.9szívódízeles géppel egy egy Vti ellen!Mert nagyobb a köbcenti!




Csak a szokásos.Hondas forumon turbódízeles userek futtatják magukat.
hát sokak szerint nagyobb élmény egy felcsavart jó ha egy évet biró diesel







Miről megy a vita?

A CRX-is tonna fölött van
De lehet,hogy 446már elég 220-hoz is
hány kg a crx-ed és hány kg egy ilyen golf? ne csak a lóerőt nézzétek, a legjobb tuning a súlycsökkentés
jah csak tudod egy diesel ilyen alapon már 1500as fordulaton ugy van vágva, mint egy honda 8000-en. ÉS akkor melyik bírja tovább. Egy felcsavard diesel hosszú élettartammal? ne nevetess. A gyáriak hullanak, nem hoyg a felcsavart
Ez érdekes...440Nm nyomaték dízelnél kb.170 lóerőt eredményez
Amúgy bocsi!Csáo mindenkinek!

Látom ide is jött okoskodni ez a kedves ember!
Ez egy idióta!



Ez egy idióta!


Kedves!
"Nagy szakmai múltad lehet neked is öregem!Fél éve azt sem tudtad mi az az ECU, most meg csiptuningolsz?Beszarás!"
Ha nem tudod ki, mit, mióta csinál, akkor lagalább ne beszélj hülyeségeket...
MesziCRX hirdeti, én csinálom..De egyébként körbekérdezhetsz itt a Stylingon kinek milyen lett a CHIP...
Egyébként te mit tudsz felmutatni?
"VTEC az egy tengelyen változó bütyökprofil te analfabéta.
Ha VTEC utáni bütyökprofil fix lenne, ...."
Már bocs, de mind a 2 profil fix...csak váltogat közöttük..
De nem fogok neked most oktatást tartani, előbb végezz el egy Gépjárműtechnikusit(5év), húzz le 10 évet szerelőként, tanulj meg szinte mindent a HONDA VTEC motorokról aztán beszélhetünk róla...
"Nagy szakmai múltad lehet neked is öregem!Fél éve azt sem tudtad mi az az ECU, most meg csiptuningolsz?Beszarás!"
Ha nem tudod ki, mit, mióta csinál, akkor lagalább ne beszélj hülyeségeket...
MesziCRX hirdeti, én csinálom..De egyébként körbekérdezhetsz itt a Stylingon kinek milyen lett a CHIP...

Egyébként te mit tudsz felmutatni?
"VTEC az egy tengelyen változó bütyökprofil te analfabéta.
Ha VTEC utáni bütyökprofil fix lenne, ...."

Már bocs, de mind a 2 profil fix...csak váltogat közöttük..
De nem fogok neked most oktatást tartani, előbb végezz el egy Gépjárműtechnikusit(5év), húzz le 10 évet szerelőként, tanulj meg szinte mindent a HONDA VTEC motorokról aztán beszélhetünk róla...
nem lesz tartós? 1,9sima mehanikus TD 220+le 446NM több mint egy évig bírta csak sajnos összetört az autó
egy jól megépített diesel motort nem tudsz hasonlítani egy benzines szívóhoz, a hondát pörgeted 7000-9000között hogy leadja a PL.:200lóerőt míg a dízel 1500-től elkezdi leadni és megtartja 3500-4000ig ahol váltasz...
egy jól megépített diesel motort nem tudsz hasonlítani egy benzines szívóhoz, a hondát pörgeted 7000-9000között hogy leadja a PL.:200lóerőt míg a dízel 1500-től elkezdi leadni és megtartja 3500-4000ig ahol váltasz...
Csak más utakra terelődött

Húú látom a vitának tegnap óta nincs vége.
"A VÁLTOZÓ VEZÉRLÉS ,NEM TELJESÍTMÉNYNÖVELÉS!"
A változó vezérlés nem teljesítménynövelés?Ok...te tudod

Nem kételkedem a szakértelmedben, TE MÁR MEGTETTED, köszönöm hogy feltártad mindenki elött.


A Swift 1,5 motorja sem VVT, teljesítménye 1LE-vel kevesebb, de a maximumát 1000 fordulattal fejebb adja le.A Renault 1,4 benzinese 98LE-t teljesít normál vezérléssel.A VÁLTOZÓ VEZÉRLÉS ,NEM TELJESÍTMÉNYNÖVELÉS!
Tisztában vagyok a dolgokkal :)
Jelenleg is egy civic-et hajtok, bár az vtec-e egy berlingó mellett
Csak soha nem értettem az ilyen jellegű vitákat hiszen csak mindent a helyére kellene tenni, de akkor nem lenne min vitázni. A változó szelepvezérlést is mindenki tudja miért jó..
Jelenleg is egy civic-et hajtok, bár az vtec-e egy berlingó mellett

Csak soha nem értettem az ilyen jellegű vitákat hiszen csak mindent a helyére kellene tenni, de akkor nem lenne min vitázni. A változó szelepvezérlést is mindenki tudja miért jó..
Ott a pont! Mindenki vegyen olyan autót amilyenre szüksége van.
Egyébként a témájához csak annyit, hogy a beépíthető motorok skálája elég nagy, csak egy jó szakember kell ozzá aki berakja. E30ba legalábbis mindent tesznek 4-12 hengerig.
Egyébként a témájához csak annyit, hogy a beépíthető motorok skálája elég nagy, csak egy jó szakember kell ozzá aki berakja. E30ba legalábbis mindent tesznek 4-12 hengerig.
na, ezt mind bírtad?
olyan piskóta magyaráz aki fel sem regelt valami okos verdával? Valahogy nem tud zavarni a véleményed... mondjad nyugodtan! én most nem offolom ezt a topicot tovább, de adjad ki a gözt nyugodtan...
olyan piskóta magyaráz aki fel sem regelt valami okos verdával? Valahogy nem tud zavarni a véleményed... mondjad nyugodtan! én most nem offolom ezt a topicot tovább, de adjad ki a gözt nyugodtan...

igazából a Vtecnek nincs rossz oldala, azon kívül hogy drága...
lásd VVT ignis.. 1.3 azt megy mint a picsa... nem hülyeség, mostanság mindenki a hatékonyságra koncentrál...
ami ma nem váltózó szelepvezérlésű aztó az kezd lemaradni.. (persze a kis köbcentis kategóriában) sztem...
lásd VVT ignis.. 1.3 azt megy mint a picsa... nem hülyeség, mostanság mindenki a hatékonyságra koncentrál...
ami ma nem váltózó szelepvezérlésű aztó az kezd lemaradni.. (persze a kis köbcentis kategóriában) sztem...
NO COMMENT
IDIOT
IDIOT
na rajta!
a zsiguli is sokkal szarabbul megy ha okos tengelyt teszel bele... tényleg...
azért nem alkalmaznak Vtec technológiát zsigulin, mert az orosz fejlesztés maitt nem férne el a motortérben egy hűtőszekrény méretű hengerfej...
amúgy firkáljál csak nyugodtan... Még mindig nem írtál semmit amire azt mondhatnám, na ez igen, ez a srác ért hozzá!
a zsiguli is sokkal szarabbul megy ha okos tengelyt teszel bele... tényleg...
azért nem alkalmaznak Vtec technológiát zsigulin, mert az orosz fejlesztés maitt nem férne el a motortérben egy hűtőszekrény méretű hengerfej...
amúgy firkáljál csak nyugodtan... Még mindig nem írtál semmit amire azt mondhatnám, na ez igen, ez a srác ért hozzá!
Japán vagy német? Benzin vagy diesel?
Sosem értettem ezeket a vitákat... Mindnek van jó és rossz oldala. Csak az a kérdés ki mire akarja használni...
Sosem értettem ezeket a vitákat... Mindnek van jó és rossz oldala. Csak az a kérdés ki mire akarja használni...
Ez alapján, a változó szívóhossznál meg több szívócsonk van az autóban.
Mindjárt csinálok egy VTEC zsigulit, a régivel azonos nyitásszögű vezérműtengellyel, hiszen attól nő a teljesítmény, hogy vált a vezérlés...

Mindjárt csinálok egy VTEC zsigulit, a régivel azonos nyitásszögű vezérműtengellyel, hiszen attól nő a teljesítmény, hogy vált a vezérlés...

nem is tudom.. mi az a Vtec? mi az a bütyök... ne oktassá mán ember...
mit tettél le az asztalra, hogy ilyen okos vagy?
amúgy ha értenél hozzá akkor vágnád hogy mivel a vtec mükédésekor a középső (például) bütyük él olyan mintha másik tengely lenne a kocsiban... érdekes, mindenki érti akivel beszélek, csak te kötsz belém... De ha okos vagy felsorolhatod a Vtec működési mechanizmusát, meg hány verziója van azt is...

mit tettél le az asztalra, hogy ilyen okos vagy?
amúgy ha értenél hozzá akkor vágnád hogy mivel a vtec mükédésekor a középső (például) bütyük él olyan mintha másik tengely lenne a kocsiban... érdekes, mindenki érti akivel beszélek, csak te kötsz belém... De ha okos vagy felsorolhatod a Vtec működési mechanizmusát, meg hány verziója van azt is...

:)
De tényleg nem írok ide ilyet mert van aki elhiszi... mondjuk érdekel? ...
nem hallani a túrbót egyébként belülről... semmi süvítés nincsen, némi töltöhang azért van de aki nem ért hozzá észre sem veszi, hogy nem gyári... maxx a kipum hangos még...
ha a gázról elveszem a lábam akkor azért van vissza szisszenés frankón... :)
De tényleg nem írok ide ilyet mert van aki elhiszi... mondjuk érdekel? ...
nem hallani a túrbót egyébként belülről... semmi süvítés nincsen, némi töltöhang azért van de aki nem ért hozzá észre sem veszi, hogy nem gyári... maxx a kipum hangos még...
ha a gázról elveszem a lábam akkor azért van vissza szisszenés frankón... :)

VTEC az egy tengelyen változó bütyökprofil te analfabéta.
Ha VTEC utáni bütyökprofil fix lenne, akkor is ugyan az lenne a legnagyobb teljesítmény.Akkor meg miről beszélsz ember?
Ha VTEC utáni bütyökprofil fix lenne, akkor is ugyan az lenne a legnagyobb teljesítmény.Akkor meg miről beszélsz ember?
Dragster
#533
2005. december 15. 09:45
De a Turbo is a hangja miatt kell nem?
Meg mert benne van a Fast end the fúriuszban, meg a need for speedben!
Meg mert benne van a Fast end the fúriuszban, meg a need for speedben!
Ne írj ilyenekt mert komolyan veszik és még hivatkozni is lehet rá 

Há most nem ? milyen jól nézne már ki:
1.4 Vtec-turbo
1.4 Vtec-turbo
megy itt a dobálódzás...
szerintem verseny körülmények között is fasza ha nem egy tengellyel akarja valaki az egész tartományt átfogni... (ugyanis ha Vtec-el jobb feljesítményt lehet kihozni akkor miért ne alkalmaznák? )
de biztos felesleges az a Vtec cucc.. Én csak divatból akarok Vtec-et... Mert mindenkinek olyan van.. Amúgy nem is tudom mi értelme van...


szerintem verseny körülmények között is fasza ha nem egy tengellyel akarja valaki az egész tartományt átfogni... (ugyanis ha Vtec-el jobb feljesítményt lehet kihozni akkor miért ne alkalmaznák? )
de biztos felesleges az a Vtec cucc.. Én csak divatból akarok Vtec-et... Mert mindenkinek olyan van.. Amúgy nem is tudom mi értelme van...



Hogy ,te milyen okos vagy!
A veztengely bütyke alapban is lehetne akkora , mint a váltás után.Ebben az esetben az autó, csak magas fordulaton lehetne használható.Verseny körülmények közt erre nincs szükség!
Nagy szakmai múltad lehet neked is öregem!Fél éve azt sem tudtad mi az az ECU, most meg csiptuningolsz?Beszarás!
A veztengely bütyke alapban is lehetne akkora , mint a váltás után.Ebben az esetben az autó, csak magas fordulaton lehetne használható.Verseny körülmények közt erre nincs szükség!
Nagy szakmai múltad lehet neked is öregem!Fél éve azt sem tudtad mi az az ECU, most meg csiptuningolsz?Beszarás!
Dragster
#527
2005. december 15. 09:32
Szerinted minek van a VTEC????
-Magas fordulaton több levegöt és korábban tudjon szivni, igy jobb a feltöltés, nagyobb loerö érhetö el
-Kipu oldalon szintén méllyebben nyit és hosszabb ideig.
Talán azért, hogy használható legyen 7000 rpm alatt is!
-Ne haragudj ez baromság.
-Magas fordulaton több levegöt és korábban tudjon szivni, igy jobb a feltöltés, nagyobb loerö érhetö el
-Kipu oldalon szintén méllyebben nyit és hosszabb ideig.
Talán azért, hogy használható legyen 7000 rpm alatt is!
-Ne haragudj ez baromság.
Dragster
#524
2005. december 15. 09:30
Szeva Gatter Papi!
Nem tudok, rohadt csapágyakat szerezni, csak jövőre................
Nem tudok, rohadt csapágyakat szerezni, csak jövőre................

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!