Honda CRX Motorcsere
aktuális téma

Sziasztok! Jelen esetben CRX 2 gen (amelyik gyárilag 124LE motorkód nem biztos, de talán D16Z6) morcosításárol lenne szó - gontoltam ki lehet cserélni a mociját a gyárilag v-tec-es crx motorjára (B16A1-re, igen kérdezhetitek hogy mé' nem olyat veszek, de hát nincs........illetve csak mocit tudok szerezni esetleg :( ) vagy esetleg melyik más honda motorral kompatibils a verda (1.8as integra motor hm-hm??? vagy civic type-r bár ezt én sem hiszem már scak az alakja miatt sem ) Nos mi a véleményetek?
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
De pl mi az olcsó?
Tudtommal nélküle.
A 245g-os kovi dugó az viszont fix. (felfelé kerekítettem)
De megint csak azt akarom ezzel szemléltetni, hogy a Honda első sorban egy országúti motor/autó, a 245g-os kovi dugó meg verseny cucc.
Ugyan kovácsolt mindkettő, de a Hondának biztosan nincs akkora hőtágulása, ergo nem fog annyi olajat enni, mint majd az enyém.
(valamit valamiért)
Szerintem a Hondát nem könnyű tuningolni.
A nem könnyűbe az is beletartozik, hogy ha már tényleg olyan cuccokat vesz bele az ember, akkor az már belekerül nem kevés lóvéba.
Az olcsó tuninggal a Hondánál könnyen el lehet érni teljesítménycsökkenést, ezt többektől hallottam!
A 245g-os kovi dugó az viszont fix. (felfelé kerekítettem)
De megint csak azt akarom ezzel szemléltetni, hogy a Honda első sorban egy országúti motor/autó, a 245g-os kovi dugó meg verseny cucc.
Ugyan kovácsolt mindkettő, de a Hondának biztosan nincs akkora hőtágulása, ergo nem fog annyi olajat enni, mint majd az enyém.
(valamit valamiért)
Szerintem a Hondát nem könnyű tuningolni.
A nem könnyűbe az is beletartozik, hogy ha már tényleg olyan cuccokat vesz bele az ember, akkor az már belekerül nem kevés lóvéba.
Az olcsó tuninggal a Hondánál könnyen el lehet érni teljesítménycsökkenést, ezt többektől hallottam!

Ez a 360g csapszeggel eggyütt értendő?
Én nem találtam olyan kovácsolt dugót ITR-hez,ami 295g-nál nehezebb lett volna.
Én nem találtam olyan kovácsolt dugót ITR-hez,ami 295g-nál nehezebb lett volna.
Szerintem van, hiszen az ár is egy paraméter!

Na, nincs 1 kg különbség, most már tudom!
1,6kg Rover vs. 2,2kg Honda
A Honda kovácsolt dugattyúja 360g (Integra), a Rover kovácsolt dugója 250g
A többi adat majd az idők folyamán még előkerül, egyenlőre ennyi van!

1,6kg Rover vs. 2,2kg Honda
A Honda kovácsolt dugattyúja 360g (Integra), a Rover kovácsolt dugója 250g
A többi adat majd az idők folyamán még előkerül, egyenlőre ennyi van!

Köszi a választ. (A 3szelepről én is a japánoknál tudok, nameg rámaradt a koreaiakra a Mitsubishitől.) Ezek szerint ennek a megoldásnak talán van azért értelme.
Hát arra lenne egy fogadásom, hogy nehezebb mint az én bütykösöm.
Csak képről láttam ugyan ilyen bütyköst, de eléggé robusztusnak nézett ki.
Mondjuk az enyémhez képest egy 2literes Opel bütykös is egy nagy darab valami!
De ez megint csak 1 olyan dolog, hogy valaki mérje le, aztán többet tudunk!
Lehet van is egy ismerősöm, majd őt megkérem, aztán többet tudunk a dolgokról!

Csak képről láttam ugyan ilyen bütyköst, de eléggé robusztusnak nézett ki.

Mondjuk az enyémhez képest egy 2literes Opel bütykös is egy nagy darab valami!

De ez megint csak 1 olyan dolog, hogy valaki mérje le, aztán többet tudunk!
Lehet van is egy ismerősöm, majd őt megkérem, aztán többet tudunk a dolgokról!

A 3 szeleppel próbálkoztak a Japánok (asszem), egy kompromisszum, talán azért jobb mint a 2 szelep, de olcsóbb mint a 4.
Az 5 szelep/henger dolgot én személy szerint eléggé marketingszagúnak kategorizálnám. Asszem a durvább versenygépek máig is 4 szeleppel dolgoznak. Nem csak a szelepek száma a mérvadó, hanem a komplett hengerfej kiképzés, hogyan érkezik oda a gáz, hogy távozik, stb...
Nekem spec. egy flowbench-el tesztelt hengerfejem van, azaz áramlástanilag ki lett mérve, hogy hogyan, honnan mennyit kell kifaragni belőle, hogy ilyen szépen adja le a nyomatékát, ahogy most teszi.
Egy jó hengerfej nagy kincs!!!
Én is féltem az enyémet, nem volt olcsó...
Az 5 szelep/henger dolgot én személy szerint eléggé marketingszagúnak kategorizálnám. Asszem a durvább versenygépek máig is 4 szeleppel dolgoznak. Nem csak a szelepek száma a mérvadó, hanem a komplett hengerfej kiképzés, hogyan érkezik oda a gáz, hogy távozik, stb...
Nekem spec. egy flowbench-el tesztelt hengerfejem van, azaz áramlástanilag ki lett mérve, hogy hogyan, honnan mennyit kell kifaragni belőle, hogy ilyen szépen adja le a nyomatékát, ahogy most teszi.
Egy jó hengerfej nagy kincs!!!

Én is féltem az enyémet, nem volt olcsó...

mennyiböl van meg turbósitani ?
és milyen turbót raktál rá ?
és milyen turbót raktál rá ?
Diesel!Vágási?
ezt ,hogy érted?

0,5 is még,annyit elbír a gyári cuccokkal!
Rossz módszerrel probálkozol...
Nem ezt akartam hallani...
Más topic-ban is nővelem a kommentjeim számát...
Nem unalmas...
Nem ezt akartam hallani...
Más topic-ban is nővelem a kommentjeim számát...
Nem unalmas...
Biztos szívódízelre tippel mindenki,dobjuk ki azt a gyenge benzinest a CRX-ekből és milyen jó lesz.
Ezt akartad hallani?
Miért nem növeled a kommentjeidet más topicban?Neked ez még nem unalmas?
Ezt akartad hallani?
Miért nem növeled a kommentjeidet más topicban?Neked ez még nem unalmas?
Na sikerült már eldönteni, hogy:
SDI, TDI, PDTDI kerül bele a vasakba?

SDI, TDI, PDTDI kerül bele a vasakba?

Tényleg?
Nekem is.
Nekem is.
szerinted adhatok a gépnek nyugodtan 0,3bárt ?
ez a foglalkozása :)
Szerintem nem volt még a kezében VTI tengely,legalábbis én a szavaiból erre következtetek.Én se kötözködésnek szántam amit írtam és ezt ő is tudja.
Gondolom ő is technikus,vagy gépész.
Biztos,hogy megértjük egymást
Gondolom ő is technikus,vagy gépész.
Biztos,hogy megértjük egymást

izé, nem szeretnélek bántani, de ha vki a súlyban jártas, akkor az pont ő...
persze lehet csak pofázok össze vissza
persze lehet csak pofázok össze vissza
most már enyém is túrbós, akkor törölhetem magam? 



Azért ne gondold,hogy a VTI bütyköse nehezebb,mint a te gépedé,úgyanis a himbák áttétele miatt viszonylag kicsik a bütykök,azonkívül csak 4 bütyökkel van több egy tengelyen.Az is lehet,hogy még annyi súlya sincs,mint a tiédnek.
értem, akkor jól mondta pont tegnap nekem az egyik haverom hogy van fent egy civic coupe, én persze gondoltam magamban hülye, csak bekébzeli, persze ugy is lett, mert mondta hogy már nem találja, de ezekszerint a tied volt az
kérdezd meg az audisokat :)
De igen,volt fennt az autóm egészen addig,amíg nevesincs emberek ugyanazt kezdték csinálni az oldalamon,mint ezen a fórumon.Utána töröltettem magam.
Naja, aztan csak 1400ccm, ~126LE, meg 8 szelep, meg nem is forog 9000 rpm-g. Tok gaz. 

A hengerenként 3 vagy 5 szelepnek van valami értelme?
jah csak kocsi is kell hogy legyen fotó róla
jöttél, láttál győztél
de legalább megint tanultam valamit

de legalább megint tanultam valamit

Teljesen egyetértünk, de sajnos nem mindig az igazságot nehéz elviselni, hanem az iagzság tálalását.. a legtöbb vita ebből fakad. Ha bemész egy boltba és nincs olyan termék amit Te szeretnél nem háborodsz fel, de ha azt mondja az eladó, hogy nics b@szmeg, akkor igen.
Én is tanulásképpen néztem be ebbe a topicba, mert van mit.
Én is tanulásképpen néztem be ebbe a topicba, mert van mit.
Igazad van, de ebben a rátámadok a másikra dologban mindig 2 résztvevő kell.
Nem kell egyből ráugrani a másikra, ha éppen nem olyan a modora.
Én spec. egy sík nyugodt ember vagyok, de vannak másfajta emberek is, ezt el kell fogadni.
Attól még lehet igazuk, hogy nem olyan a modoruk.
Tanulni meg mindenkitől lehet, én most már pl. tudom, hogy az Lsi mit is csinál!

Nem kell egyből ráugrani a másikra, ha éppen nem olyan a modora.
Én spec. egy sík nyugodt ember vagyok, de vannak másfajta emberek is, ezt el kell fogadni.
Attól még lehet igazuk, hogy nem olyan a modoruk.
Tanulni meg mindenkitől lehet, én most már pl. tudom, hogy az Lsi mit is csinál!


Senkit sem akartam félrevezetni! Nem véletlenül karikáztam be pirossal feltűnően, hogy mire gondolok!!!
Sok vitában egyébként ez a baj, hogy elbeszélnek az emberek egymás mellett, ezért fontos a modor, mert akkor nem a vitázásra koncentrál az ember, hanem a tartalomra.
Sok vitában egyébként ez a baj, hogy elbeszélnek az emberek egymás mellett, ezért fontos a modor, mert akkor nem a vitázásra koncentrál az ember, hanem a tartalomra.
Azt ugye még nem is ecseteltük, hogy a 4 szelep meg olyan nagyon sokkal nem jobb a 2szelepnél, mint azt sokan gondolnák, mert ha csak 1 szelepen megy be a cucc, az kevesebb kavarodás a levegőnek! 2 szelep esetén azért olyannal is kell számolni. Mindezek ellenére azért előnyösebb a 2 szívó szelep, csak ne csodálkozzon senki se, ha éppen egy hengerenként 2 szelepes lép egy csúnyát, mert azok is tudnak!
Ez egy nagyon összetett téma, sokmindentől sokminden lehet, nincsenek nagy igazságok!

Ez egy nagyon összetett téma, sokmindentől sokminden lehet, nincsenek nagy igazságok!

mondjuk valamelyik fotón fotosoppolsz egyet.





Jééé!Felfogta!

Így van, találkozzunk!









"Igen jo csatákat vivtunk a skodával, viszont az utolso 4 versenyen elhoztam mindig az elsö helyet. "
Becsüld meg azokat a serlegeket, mert jövőre nehezebb lesz ezeket megszerezned!



Becsüld meg azokat a serlegeket, mert jövőre nehezebb lesz ezeket megszerezned!




QRVA ECCERŰ a megoldás...
Találkozunk jövőre a Rába-Ringen..
az időeredmény eldönti kinek van igaza.


Találkozunk jövőre a Rába-Ringen..

az időeredmény eldönti kinek van igaza.



Nem!
A teljesítmény növekedést szinte mindenki úgy értelmezi, hogy max. teljesítmény növekedés!
Ezzel vezetted félre az embereket!
Szó sem volt arról, hogy egy Vtec erősebb 2000-es fordulaton, mint egy felhúzott oldschool moci.
Mert abban simán igazat is adtam volna neked!
Versenyen én olyan 5000 körül indulok, és jövőre 8200-nál lesz a megállás, majd váltás, visszaesés 6000 körülire...
Gondolhatod hogy a Vtec előnye nálam semmit se jelentene, csak hátrányt egy olyan 1kg-al nehezebb bütykössel / sor.
Hengerenkénti pillangóval, meg egy nagyon okos elektronikával próbálom majd valamelyest hétköznapi használhatóvá tenni a gépet. Elvileg mennie kéne! De sosem lesz olyan alul, mint 1 Vtec.
Felül meg jobb lesz!

A teljesítmény növekedést szinte mindenki úgy értelmezi, hogy max. teljesítmény növekedés!
Ezzel vezetted félre az embereket!
Szó sem volt arról, hogy egy Vtec erősebb 2000-es fordulaton, mint egy felhúzott oldschool moci.
Mert abban simán igazat is adtam volna neked!

Versenyen én olyan 5000 körül indulok, és jövőre 8200-nál lesz a megállás, majd váltás, visszaesés 6000 körülire...
Gondolhatod hogy a Vtec előnye nálam semmit se jelentene, csak hátrányt egy olyan 1kg-al nehezebb bütykössel / sor.

Hengerenkénti pillangóval, meg egy nagyon okos elektronikával próbálom majd valamelyest hétköznapi használhatóvá tenni a gépet. Elvileg mennie kéne! De sosem lesz olyan alul, mint 1 Vtec.
Felül meg jobb lesz!




"Tegyél bele egy 290-es tengelyt a nem Vtec-es motorodba, húzzad fel az alapjáratot 3000-re, és ott lesz a teljesítményed, vagy még egy picivel több is, mint a Vtec-ednél!"
és már nem is kell utcán használni.
Igen jo csatákat vivtunk a skodával, viszont az utolso 4 versenyen elhoztam mindig az elsö helyet.
"egy élesebb profilt is használhassanak a motorban úgy, hogy ettől még használni lehessen civil módon a mocit"
és már nem is kell utcán használni.
Igen jo csatákat vivtunk a skodával, viszont az utolso 4 versenyen elhoztam mindig az elsö helyet.

"egy élesebb profilt is használhassanak a motorban úgy, hogy ettől még használni lehessen civil módon a mocit"

Átfested a fékdobod?



Látom szelektív a látásod, vagy a felfogásod.
én leszek 2006 meglepetése









Ő tárgyilagosabb nálad, ez tény!

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!