Honda CRX Motorcsere

Témakör: Tuning
aktuális téma
Honda CRX Motorcsere

Sziasztok! Jelen esetben CRX 2 gen (amelyik gyárilag 124LE motorkód nem biztos, de talán D16Z6) morcosításárol lenne szó - gontoltam ki lehet cserélni a mociját a gyárilag v-tec-es crx motorjára (B16A1-re, igen kérdezhetitek hogy mé' nem olyat veszek, de hát nincs........illetve csak mocit tudok szerezni esetleg :( ) vagy esetleg melyik más honda motorral kompatibils a verda (1.8as integra motor hm-hm??? vagy civic type-r bár ezt én sem hiszem már scak az alakja miatt sem ) Nos mi a véleményetek?

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Hayame
#723
2005. december 15. 19:43
carlosrcng
#722
2005. december 15. 19:39
Tudtommal nélküle.
A 245g-os kovi dugó az viszont fix. (felfelé kerekítettem)
De megint csak azt akarom ezzel szemléltetni, hogy a Honda első sorban egy országúti motor/autó, a 245g-os kovi dugó meg verseny cucc.
Ugyan kovácsolt mindkettő, de a Hondának biztosan nincs akkora hőtágulása, ergo nem fog annyi olajat enni, mint majd az enyém.
(valamit valamiért)

Szerintem a Hondát nem könnyű tuningolni.
A nem könnyűbe az is beletartozik, hogy ha már tényleg olyan cuccokat vesz bele az ember, akkor az már belekerül nem kevés lóvéba.
Az olcsó tuninggal a Hondánál könnyen el lehet érni teljesítménycsökkenést, ezt többektől hallottam!
Gatter30
#721
2005. december 15. 19:31
Ez a 360g csapszeggel eggyütt értendő?
Én nem találtam olyan kovácsolt dugót ITR-hez,ami 295g-nál nehezebb lett volna.
carlosrcng
#720
2005. december 15. 18:29
Szerintem van, hiszen az ár is egy paraméter!
carlosrcng
#719
2005. december 15. 18:28
Na, nincs 1 kg különbség, most már tudom!
1,6kg Rover vs. 2,2kg Honda

A Honda kovácsolt dugattyúja 360g (Integra), a Rover kovácsolt dugója 250g

A többi adat majd az idők folyamán még előkerül, egyenlőre ennyi van!
M_Farkas
#718
2005. december 15. 18:26
Köszi a választ. (A 3szelepről én is a japánoknál tudok, nameg rámaradt a koreaiakra a Mitsubishitől.) Ezek szerint ennek a megoldásnak talán van azért értelme.
carlosrcng
#717
2005. december 15. 18:22
Hát arra lenne egy fogadásom, hogy nehezebb mint az én bütykösöm.
Csak képről láttam ugyan ilyen bütyköst, de eléggé robusztusnak nézett ki.

Mondjuk az enyémhez képest egy 2literes Opel bütykös is egy nagy darab valami!

De ez megint csak 1 olyan dolog, hogy valaki mérje le, aztán többet tudunk!

Lehet van is egy ismerősöm, majd őt megkérem, aztán többet tudunk a dolgokról!
carlosrcng
#716
2005. december 15. 18:18
A 3 szeleppel próbálkoztak a Japánok (asszem), egy kompromisszum, talán azért jobb mint a 2 szelep, de olcsóbb mint a 4.
Az 5 szelep/henger dolgot én személy szerint eléggé marketingszagúnak kategorizálnám. Asszem a durvább versenygépek máig is 4 szeleppel dolgoznak. Nem csak a szelepek száma a mérvadó, hanem a komplett hengerfej kiképzés, hogyan érkezik oda a gáz, hogy távozik, stb...
Nekem spec. egy flowbench-el tesztelt hengerfejem van, azaz áramlástanilag ki lett mérve, hogy hogyan, honnan mennyit kell kifaragni belőle, hogy ilyen szépen adja le a nyomatékát, ahogy most teszi.
Egy jó hengerfej nagy kincs!!!
Én is féltem az enyémet, nem volt olcsó...
Hondaaafan
#715
2005. december 15. 17:36
mennyiböl van meg turbósitani ?
és milyen turbót raktál rá ?
Hondaaafan
#713
2005. december 15. 17:22
Hayame
#712
2005. december 15. 17:21
0,5 is még,annyit elbír a gyári cuccokkal!
Hayame
#711
2005. december 15. 17:18
Ez a sok spórolós buzi minek irogat ide!
Hondaaafan
#710
2005. december 15. 17:07
nahh itt meg mi folyik,folyik?
Stefanvon
#709
2005. december 15. 15:41
Rossz módszerrel probálkozol...
Nem ezt akartam hallani...
Más topic-ban is nővelem a kommentjeim számát...
Nem unalmas...
Gatter30
#708
2005. december 15. 15:37
Biztos szívódízelre tippel mindenki,dobjuk ki azt a gyenge benzinest a CRX-ekből és milyen jó lesz.
Ezt akartad hallani?
Miért nem növeled a kommentjeidet más topicban?Neked ez még nem unalmas?
Stefanvon
#706
2005. december 15. 15:33
Na sikerült már eldönteni, hogy:
SDI, TDI, PDTDI kerül bele a vasakba?
Gatter30
#705
2005. december 15. 15:30
Bishop
#704
2005. december 15. 14:46
szerinted adhatok a gépnek nyugodtan 0,3bárt ?
ChPh
#703
2005. december 15. 14:43
Gatter30
#702
2005. december 15. 14:34
Szerintem nem volt még a kezében VTI tengely,legalábbis én a szavaiból erre következtetek.Én se kötözködésnek szántam amit írtam és ezt ő is tudja.
Gondolom ő is technikus,vagy gépész.
Biztos,hogy megértjük egymást
ChPh
#701
2005. december 15. 14:23
izé, nem szeretnélek bántani, de ha vki a súlyban jártas, akkor az pont ő...
persze lehet csak pofázok össze vissza
Bishop
#700
2005. december 15. 14:18
most már enyém is túrbós, akkor törölhetem magam?
Gatter30
#699
2005. december 15. 14:06
Azért ne gondold,hogy a VTI bütyköse nehezebb,mint a te gépedé,úgyanis a himbák áttétele miatt viszonylag kicsik a bütykök,azonkívül csak 4 bütyökkel van több egy tengelyen.Az is lehet,hogy még annyi súlya sincs,mint a tiédnek.
kjanika
#698
2005. december 15. 13:46
értem, akkor jól mondta pont tegnap nekem az egyik haverom hogy van fent egy civic coupe, én persze gondoltam magamban hülye, csak bekébzeli, persze ugy is lett, mert mondta hogy már nem találja, de ezekszerint a tied volt az
ChPh
#697
2005. december 15. 13:45
Gatter30
#696
2005. december 15. 13:43
De igen,volt fennt az autóm egészen addig,amíg nevesincs emberek ugyanazt kezdték csinálni az oldalamon,mint ezen a fórumon.Utána töröltettem magam.
hobizoli
#695
2005. december 15. 13:38
Naja, aztan csak 1400ccm, ~126LE, meg 8 szelep, meg nem is forog 9000 rpm-g. Tok gaz.
M_Farkas
#694
2005. december 15. 13:32
A hengerenként 3 vagy 5 szelepnek van valami értelme?
kjanika
#693
2005. december 15. 13:27
jah csak kocsi is kell hogy legyen fotó róla
ChPh
#692
2005. december 15. 13:27
jöttél, láttál győztél

de legalább megint tanultam valamit
EarwLine
#691
2005. december 15. 13:25
Teljesen egyetértünk, de sajnos nem mindig az igazságot nehéz elviselni, hanem az iagzság tálalását.. a legtöbb vita ebből fakad. Ha bemész egy boltba és nincs olyan termék amit Te szeretnél nem háborodsz fel, de ha azt mondja az eladó, hogy nics b@szmeg, akkor igen.
Én is tanulásképpen néztem be ebbe a topicba, mert van mit.
carlosrcng
#690
2005. december 15. 13:15
Igazad van, de ebben a rátámadok a másikra dologban mindig 2 résztvevő kell.
Nem kell egyből ráugrani a másikra, ha éppen nem olyan a modora.
Én spec. egy sík nyugodt ember vagyok, de vannak másfajta emberek is, ezt el kell fogadni.
Attól még lehet igazuk, hogy nem olyan a modoruk.
Tanulni meg mindenkitől lehet, én most már pl. tudom, hogy az Lsi mit is csinál!
EarwLine
#689
2005. december 15. 13:10
Senkit sem akartam félrevezetni! Nem véletlenül karikáztam be pirossal feltűnően, hogy mire gondolok!!!
Sok vitában egyébként ez a baj, hogy elbeszélnek az emberek egymás mellett, ezért fontos a modor, mert akkor nem a vitázásra koncentrál az ember, hanem a tartalomra.
carlosrcng
#688
2005. december 15. 13:08
Azt ugye még nem is ecseteltük, hogy a 4 szelep meg olyan nagyon sokkal nem jobb a 2szelepnél, mint azt sokan gondolnák, mert ha csak 1 szelepen megy be a cucc, az kevesebb kavarodás a levegőnek! 2 szelep esetén azért olyannal is kell számolni. Mindezek ellenére azért előnyösebb a 2 szívó szelep, csak ne csodálkozzon senki se, ha éppen egy hengerenként 2 szelepes lép egy csúnyát, mert azok is tudnak!

Ez egy nagyon összetett téma, sokmindentől sokminden lehet, nincsenek nagy igazságok!
Golf3_TDI
#687
2005. december 15. 13:06
mondjuk valamelyik fotón fotosoppolsz egyet.
kedves
#686
2005. december 15. 13:05
carlosrcng
#685
2005. december 15. 13:05
carlosrcng
#684
2005. december 15. 13:04
"Igen jo csatákat vivtunk a skodával, viszont az utolso 4 versenyen elhoztam mindig az elsö helyet. "

Becsüld meg azokat a serlegeket, mert jövőre nehezebb lesz ezeket megszerezned!
DodgeM
#683
2005. december 15. 13:03
QRVA ECCERŰ a megoldás...
Találkozunk jövőre a Rába-Ringen..

az időeredmény eldönti kinek van igaza.
carlosrcng
#682
2005. december 15. 13:02
Nem!
A teljesítmény növekedést szinte mindenki úgy értelmezi, hogy max. teljesítmény növekedés!
Ezzel vezetted félre az embereket!

Szó sem volt arról, hogy egy Vtec erősebb 2000-es fordulaton, mint egy felhúzott oldschool moci.
Mert abban simán igazat is adtam volna neked!

Versenyen én olyan 5000 körül indulok, és jövőre 8200-nál lesz a megállás, majd váltás, visszaesés 6000 körülire...
Gondolhatod hogy a Vtec előnye nálam semmit se jelentene, csak hátrányt egy olyan 1kg-al nehezebb bütykössel / sor.

Hengerenkénti pillangóval, meg egy nagyon okos elektronikával próbálom majd valamelyest hétköznapi használhatóvá tenni a gépet. Elvileg mennie kéne! De sosem lesz olyan alul, mint 1 Vtec.
Felül meg jobb lesz!
kjanika
#681
2005. december 15. 13:01
meszicrx
#679
2005. december 15. 13:00
"Tegyél bele egy 290-es tengelyt a nem Vtec-es motorodba, húzzad fel az alapjáratot 3000-re, és ott lesz a teljesítményed, vagy még egy picivel több is, mint a Vtec-ednél!"
és már nem is kell utcán használni.

Igen jo csatákat vivtunk a skodával, viszont az utolso 4 versenyen elhoztam mindig az elsö helyet.


"egy élesebb profilt is használhassanak a motorban úgy, hogy ettől még használni lehessen civil módon a mocit"
kedves
#678
2005. december 15. 13:00
tschokker
#677
2005. december 15. 12:59
egy szelep két szelep
kedves
#676
2005. december 15. 12:58
Látom szelektív a látásod, vagy a felfogásod.
kjanika
#675
2005. december 15. 12:57
én leszek 2006 meglepetése
carlosrcng
#674
2005. december 15. 12:56
Ő tárgyilagosabb nálad, ez tény!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 823 találat 17 oldalon