VOLVO
aktuális téma
Bár 18 volvo-s van a carstyling-on, azért szeretném ha megosztanátok tapasztalataitokat a márkával kapcsolatban
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Addig örülj, mert akkor minden jól funkcionál ezek szerint. Dízeleknél máshogy van kicsit a műszer lámpakiosztása...
mi a vihar, milyen lámpa ez??hót hüle vok hozzá
Sajnos 1999 előtt nem lehet a napiszámlálóval kiütni.
Rádugod a 16 lábu csatira az interfész-kábeled, bekapcsolod a notebookod vagy a tesztered. A CI-t kell kiválasztani mármint Combinated Insrument és abban a Reset Service Light. Vagy jópénzért kiüti bárki aki tudósabb. De semmi problem, előbbutóbb állandóan fog égni, és utána meg ha elég türelmes vagy akkor olybá fog tűnni hogy a hiba megjavította magát, amikor kiég az izzó. Amúgy ez csak tájékoztató fény, nem tilt le semmit, nem avatkozik bele a vezérlésbe sem semmit, nem kell aggódni.
Rádugod a 16 lábu csatira az interfész-kábeled, bekapcsolod a notebookod vagy a tesztered. A CI-t kell kiválasztani mármint Combinated Insrument és abban a Reset Service Light. Vagy jópénzért kiüti bárki aki tudósabb. De semmi problem, előbbutóbb állandóan fog égni, és utána meg ha elég türelmes vagy akkor olybá fog tűnni hogy a hiba megjavította magát, amikor kiég az izzó. Amúgy ez csak tájékoztató fény, nem tilt le semmit, nem avatkozik bele a vezérlésbe sem semmit, nem kell aggódni.
S40 check engine 2 perces indítás utáni égésre keresem a trükköt , hogy ne jelentkezzen. azt jelöli , hogy 6eKm-el ezelőtt lett oil cserélve , de le kéne nullázni
angolul megtaláltam a leírást , de valamit vagy én rontottam el , vagy a leírás nem működik 2000 előttiekkel
ha valaki tudná a megoldást akkor pls írjon , tenkjú
angolul megtaláltam a leírást , de valamit vagy én rontottam el , vagy a leírás nem működik 2000 előttiekkel
ha valaki tudná a megoldást akkor pls írjon , tenkjú
KamaSupra
#191
2007. március 21. 16:34
Nekem mar folyamatosan eg
Itt a megoldás a felvillanó lambda szondára...
Sziasztok volvo-s kollegák !
Egy viszonylag friss hír :
Egy viszonylag friss hír :
Szerbusztok...egy S40-es gyári tetőcsomagtartóm van még...érdekel vkit? 1-szer vittem rajta a bicajom aztán ennyi volt a rövid életútja.ha netán igen akkor az oldalamra írjatok légyszíves...meg gyári rugók is megvannak, persze használtan, ha netán vkinek kettétörtek
www.volvoalkatresz.hu
indexes volvó fórumban próbálkozz, ott kicsit több aktív volvós van mint itt, én :)
Sziasztok!
Kéne egy kis segítség nekem!
Volvo 740 CE 1985 évjárathoz keresek szervószivattyú tartó bakot!
Ha igy kell irni :-))
Ha tudtok valamit akkor szóljatoklégyszi a [email protected] cimre
Köszi
Four Finger
Kéne egy kis segítség nekem!
Volvo 740 CE 1985 évjárathoz keresek szervószivattyú tartó bakot!
Ha igy kell irni :-))
Ha tudtok valamit akkor szóljatoklégyszi a [email protected] cimre
Köszi
Four Finger
Marótit tudom ajánlani, elvileg van Haynes 1258 kódszámon, ha angolul is jó. 1982-1991 évjáratok, de meg kell nézni hogy dízel is benne van-e. 7-es volvó témakörben laikus vagyok.
lombika
#182
2006. december 08. 21:13
sziasztok javitási kézikönyv kellene nekem 740 diesel volvohoz tudtok irjatok kösziii :))) fontos volna és sürgössssss
Sziasztok. Ilyen levegő bajom nekem is van szerintem, mert az alapjárat eléggé ingatag és alacsony, viszont ha egy ilyen szívócsövet széthúzok akkor magasabb lesz...lehet be kéne vinni vmi szakszervízbe, de félek hogy az átvizygálás is k*rva drága, s ilyenre sok pénz nincs....Esetleg vmi ötlet? Akár az oldalamra...Köszi ;)
Látom Te is szórólapozol!
Elvileg nem lesz rossz a fagyálló ha tovább bennemarad, csak a korróziógátló inhibitor fárad benne meg, ezért javasolják a kétévenkénti cserét - hogy ne induljon be a folyamat, hiszen a fagyálló vizet is tartalmaz.
Részvétem a légtömegmérő miatt még jó hogy én nem küzdök ilyennel, mert az enyémből kihagyták, csak a belépő levegőhőmérsékletet méri egy ellenállás.
Olajjal egyetértünk, bár én mint nemturbós, nem nézem gyakorta, úgy félévente ha apad, öntök egy féllityit bele, ne mondja hogy nemtörődöm vele. Egyébként Vavoline Top-Life 10W-40, de az is csak azért, mert a munkahelyemtől 70m-re forgalmazza az importőre.
Részvétem a légtömegmérő miatt még jó hogy én nem küzdök ilyennel, mert az enyémből kihagyták, csak a belépő levegőhőmérsékletet méri egy ellenállás.
Olajjal egyetértünk, bár én mint nemturbós, nem nézem gyakorta, úgy félévente ha apad, öntök egy féllityit bele, ne mondja hogy nemtörődöm vele. Egyébként Vavoline Top-Life 10W-40, de az is csak azért, mert a munkahelyemtől 70m-re forgalmazza az importőre.
köszi az infót, nekem 4 éve megvan a verda...akkor már épp ideje cserélni. Egyébként most volt légtömegmérő cserém...olajra figyeljetek turbós kollegák csakis full szintetikus !!!
2évente csere, szigorúan Glykoshell (régebben ARAL) fagyálló, mert a tescós gagyi kieszi az alumíniumot a vízpumpából és a tömítést is megcsócsálja. Tisztítani csak akkor kell, ha kosz került bele, amúgy nem szokott kelleni. Kívülről néha lemosom a hűtőt ha már tele van rovartetemekkel.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!