Balesetek, DURVA !!!!!!
aktuális téma

Őszi vezetési jótanács!
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Tény, de amennyire én láttam fórumok terén előtte sem volt már túl rózsás a helyzet. Már akkor mindenki facen lógott. Az arculatváltás óta meg gyakorlatilag minden topic arról szól, hogy miért halt be az oldal. Ehhez ki akar már hozzászólni?
Sejtésem szerint a face mellett nem véletlenül nincs már fejlesztve a fórumos rész, de nem akarok hülyeségekről találgatni, majd megteszik az illetékesek. De tényleg ne offoljunk, eddig ez a topic szűz volt


Te jó ég, miről beszélünk?!
Én vagyok jó alap, mikor te már egyszerű kérdésből sőt a puszta létezésemből összeesküvés-elméleteteket gyártasz? Csupán emiatt kérdeztem, amit kérdeztem: "amíg az oldal nem halt le, addig a neveddel sem találkoztam"
Ez itt az első blogom: [ link: www.carstyling.hu ]
Azóta posztolgatok ide majdhogynem napi szinten. Két évre rá kaptam mod jogot, mikor az ontopicok elindultak.

Ez itt az első blogom: [ link: www.carstyling.hu ]
Azóta posztolgatok ide majdhogynem napi szinten. Két évre rá kaptam mod jogot, mikor az ontopicok elindultak.
neked nem tűnik fel, mert akkor nem voltál még, amikor pörgött, meg aktív sem voltál.
nem akarok politizálni, de te jó alap vagy. kb azt sem vennéd észre/nem zavarna, ha melléd sz@rna valaki, és beletunkolnák az arcod. ezt csak a szemléltetés kedvéért írtam így.
attól, hogy nem ismered be, vagy nem látod be, esetleg szándékosan beszélsz úgy, mintha nem történt volna semmi, mert így kell beszélni. csak ettől még nem hisszük az ellenkezőjét, mert tudjuk az igazságot.
alapból kezdett elhalni az oldal, a végső döfés az újítás után jött. és ezt az oldal szerkesztői nagyon jól tudják. grafikonon lehetne látni attól a dátumtól. ott 2-3 napon belül szakadék keletkezett.
megint kakis téma jön, de attól, hogy befeded levéllel a sz@rt, attól még az ott van.
na OFF!
nem akarok politizálni, de te jó alap vagy. kb azt sem vennéd észre/nem zavarna, ha melléd sz@rna valaki, és beletunkolnák az arcod. ezt csak a szemléltetés kedvéért írtam így.
attól, hogy nem ismered be, vagy nem látod be, esetleg szándékosan beszélsz úgy, mintha nem történt volna semmi, mert így kell beszélni. csak ettől még nem hisszük az ellenkezőjét, mert tudjuk az igazságot.
alapból kezdett elhalni az oldal, a végső döfés az újítás után jött. és ezt az oldal szerkesztői nagyon jól tudják. grafikonon lehetne látni attól a dátumtól. ott 2-3 napon belül szakadék keletkezett.
megint kakis téma jön, de attól, hogy befeded levéllel a sz@rt, attól még az ott van.
na OFF!
-1
Szét offoljuk a topikot!
Yelloval meg lassan már vályberen is megbeszélhetnénk a filmeket
Yelloval meg lassan már vályberen is megbeszélhetnénk a filmeket

Persze, hogy lehal az oldal, hiszen rajtam és PapaMacin kívül/de ha azóta változott akkor csak én
/ mindenki az arckönyvön nyáladzik naponta. És mivel ott van mindenki így minden más oldalnak is jelen kell lenni ott és így az "anyaoldalra" már nem jön senki szerintem.


A legnagyobb exodus az arculatváltással egy időben volt.
Mikor halt le az oldal?
hát én csak azt tudom, hogy amíg az oldal nem halt le, addig a neveddel sem találkoztam, ahogy a statler-éval sem.
azóta kb. rajtunk kívül (2-3 ember) csak ti posztolgattok, amik mindig kiemelt kommentek.
mondjuk úgy statiszták vagytok, régi elfeledett témák kerülnek elő, cikkeket szúrtok bele, mintha generálva lenne ezzel az oldal forgalma. vagyis a pörgése.
ezen kívül halott az egész fórum, nem úgymint régen.
azóta kb. rajtunk kívül (2-3 ember) csak ti posztolgattok, amik mindig kiemelt kommentek.
mondjuk úgy statiszták vagytok, régi elfeledett témák kerülnek elő, cikkeket szúrtok bele, mintha generálva lenne ezzel az oldal forgalma. vagyis a pörgése.
ezen kívül halott az egész fórum, nem úgymint régen.
Nekem aztán nem fizet senki, ha rám célozgatsz

ezek általában nem gyári kasztnik
én már kaptam ilyen vádakat, pedig fel sem kerestek sem itt sem BMW-s fórumon. pedig mán jó vóna.

Lassan mi is kérhetnénk pénz



már azt hittem megindult az élet, de csak a fizetett userek aktívkodnak



Sh*t happens: Nissan GT-R-ek és Skyline-ok vesztek oda a kigyulladt műhelyben.
A kifejezetten a márka csúcsmodelljeire specializálódott brit RB-Motorsports közleménye szerint "Minden 99%-a elpusztult, beleértve az ügyfelek autóit" az utóbbi évek talán legdurvább műhelytüzében, a múlt héten. Habár a veszteség leírhatatlan - vérzik a szívünk a képek láttán - a csapat rengeteg segítséget kap rajongóitól, a biztosítónak köszönhetően pedig hamarosan rendeződhet a dolog anyagi része is.
A kifejezetten a márka csúcsmodelljeire specializálódott brit RB-Motorsports közleménye szerint "Minden 99%-a elpusztult, beleértve az ügyfelek autóit" az utóbbi évek talán legdurvább műhelytüzében, a múlt héten. Habár a veszteség leírhatatlan - vérzik a szívünk a képek láttán - a csapat rengeteg segítséget kap rajongóitól, a biztosítónak köszönhetően pedig hamarosan rendeződhet a dolog anyagi része is.
Szerintem nem cél a rendrakás.
De ilyenkor miért ír agyatlanul? Magyarországon a hivatallal küzdeni? Nooormááális?
A hivatal meg ahelyett, hogy felfestetne egy záróvonalat és egyértelműen kitáblázná, hogy tilos ott jobbra kanyarodni, inkább megbüntet mindenkit 50ezerre. Sokan simán kiköhögik ezt az összeget, de nagyon sok ember keményen megérez egy ilyen összeget. Az egészben megint az a dühítő, hogy csak a pénzt szedik be, de a helyzetet nem kezelik.
".....visszafordulnak az Andrássy úton, busz sávban közlekednek..."
Akkor miért nem ott kaszálják az 50ezreket? Ott, ahol egyértelműen vétenek a szabályok ellen.
Csak egy példát írok, ahol úgy lehetne kaszálni, hogy az egyértelmű. Hungária körútról kanyarodnál fel az M3 bevezetőre. Mindenki áll sorba a felüljárón (jobbra a hullámvasút) és egy csomóan már a záróvonalon bepofátlankodnak a sor elejére. (Emiatt feltartják a középső sávot is. Emiatt lelassul az egész Hungária krt. forgalma.) Oda kiraknának egy kamerát, az kb. egy nap alatt behozná az árát. És ez csak egyetlen hely a városban, de szerintem mindenki tudna egy csomó ilyen példát írni.
A hivatal meg ahelyett, hogy felfestetne egy záróvonalat és egyértelműen kitáblázná, hogy tilos ott jobbra kanyarodni, inkább megbüntet mindenkit 50ezerre. Sokan simán kiköhögik ezt az összeget, de nagyon sok ember keményen megérez egy ilyen összeget. Az egészben megint az a dühítő, hogy csak a pénzt szedik be, de a helyzetet nem kezelik.
".....visszafordulnak az Andrássy úton, busz sávban közlekednek..."
Akkor miért nem ott kaszálják az 50ezreket? Ott, ahol egyértelműen vétenek a szabályok ellen.
Csak egy példát írok, ahol úgy lehetne kaszálni, hogy az egyértelmű. Hungária körútról kanyarodnál fel az M3 bevezetőre. Mindenki áll sorba a felüljárón (jobbra a hullámvasút) és egy csomóan már a záróvonalon bepofátlankodnak a sor elejére. (Emiatt feltartják a középső sávot is. Emiatt lelassul az egész Hungária krt. forgalma.) Oda kiraknának egy kamerát, az kb. egy nap alatt behozná az árát. És ez csak egyetlen hely a városban, de szerintem mindenki tudna egy csomó ilyen példát írni.
aláírom, amikor audival megyek akkor még a fogyasztás se riaszt vissza attól, hogy ne nyomjam kicsit jobban. az élmény elragad meg jó, de attól még szabályosan közlekedek, és nem szivatom a másikat.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!