Cikk: Ültetés

Témakör: Tuning
aktuális téma
Ültetés

Egy tuningolt, felspoilerezett autó megjelenéséhez szinte kötelező jelleggel hozzátartozik a kaszni valamilyen szinten történő leültetése. Ennek lehetőségeiről olvashattok tuning rovatunk legfrissebb írásában. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Nova
#383
2005. április 11. 23:55
amúgy thx a tolást holnap viszont
Nova
#381
2005. április 11. 23:50
kérdezd meg Rau barátunktól hogy ez baj -e mármint hogy nagyon leül az autó
Rau
#379
2005. április 11. 23:47
Mazsi*
#378
2005. április 11. 23:46
Mazsi*
#377
2005. április 11. 23:35
de ezen akkora a fogazás hogy ha egyel errébb teszem teljesen leül!
Nova
#376
2005. április 11. 23:29
azt simán csak állítani kell nekem még volt anno egy renault cliom és abba is torzios volt és lehetett állítani
Mazsi*
#375
2005. április 11. 23:26
Sziasztok nem tud valaki segíteni abban hogy miként lehet ültetni egy 206-os Peugeot hátúlját?
Tudjátok torziós rugós vagy mi?
Nova
#374
2005. április 11. 23:22
látom már csak egyedül beszélgetek
Nova
#373
2005. április 11. 23:10
most néztem a vasad tényleg elég keményen súrolja a földet ma már kaptál is ezért tőlem egy 10-est ha megnézed
Nova
#372
2005. április 11. 23:05
nem lehet hogy kissé fanatikus vagy (jó értelemben ) ebben a témában
Rau
#371
2005. április 11. 23:02
Jah és a lenti szöveg nem a Jettámra vonatkozik, hanem az Almerára...

Csak elfelejtettem, hogy a Jettás useremmel vagyok beloginolva

Amúgy már a Jeti is alakul, van benne egy állítható magasságú SuperSport futómű, ennek köszönhetően már ez a gép is a fődön van...ezt még nem mértem le, de szerintem olyan 9-10 centire lehet a váltó bölcső.
NyegLeo
#370
2005. április 11. 22:56
Sziasztok!

Én nem nagyon olvasgattam eddig ezt a topicot, de csak azt tudom hozzáfűzni a témához, hogy részemről ültetés esetében nincsen kompromisszum!
Pár haverom a hasmagasságra esküszik, hogy annak kell a földön lennie, de én azt mondom, hogy az nem olyan fonots, inkább az a lényeg, hogy ne legyen üres tér a kerék és a sárvédőív között!

Nem tudok felállni egy padkára, és?! Keresek odébb egy parkolót!
A fekvőrendőr meg a vasúti átjáró már húzósabb téma, de tavaly egész nyáron úgy közlekedtem, hogy az autó legalsó pontja 6 centire volt a földtől...

Pedig voltam Miskolc Rallin, Pesten is kicsit, Kalocsán, Békéscsabán, Nyíregyen...stb
És még egyben van az autó...kapott már pár ütést az alja, de semmi komoly.

Kerülgetni kell a lyukakat és kész!

szvsz

Ui: Na és persze kőkemény telók, hogy esély se legyen a besúrolásra!
Nova
#369
2005. április 11. 22:37
hát ilyen apró problémák adódhatnak. Mi se tudtuk kiállni a szerelőmtől csak úgy hogy padlólapokból csináltunk utat a verdának
janos
#368
2005. április 11. 22:36
Bár....orvosolható a probléma:gyári emelő+krokodilemelő
janos
#367
2005. április 11. 22:35
Na meg ha valaki 30mm-nél jobban lerakja az autoját,az ne is próbálja megemelni krokodil emelővel,mert nem fog aláférni
janos
#365
2005. április 11. 22:28
Nova
#364
2005. április 11. 22:23
mondjuk ilyen utakra tényleg meg kell gondolni 2*. nekem is vissza kellett rakni az eredetiket mert így is se tudok felmenni a lökösöm miatt egy sima kocsibejárón se
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Összesen 3923 találat 197 oldalon