AIRRIDE futómű
aktuális téma

AirRide-al kapcsolatos témák.
Aréna kuncsorgás,Hirdetés bejelentésért BANN jár
Ötletért thx Feryke
"erájjdoss képekért meg két szőke jár" by Csikinsz
"aki itt keménykedik, ahhoz hozzávágunk egy 10es villáskulcsot, hogy húzza meg magát" by Colos84
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
325ezer! Es 5 ev garancia
Barátunk, Patrik első videóján egy 2006-os évjárató Golf V R32 átépítését láthatjátok. Az eredetileg is levegős futóművel rendelkező gépbe egy modernebb, hatékonyabb Airlift/VIAIR rendszer kerül.
Ha kíváncsi vagy a Drop In Tuning további videóira, csekkold a csatornánkat, illetve iratkozz fel Te is!
Ha kíváncsi vagy a Drop In Tuning további videóira, csekkold a csatornánkat, illetve iratkozz fel Te is!

Kíváncsiságból érdekelne mennyi egy air ride rendszer golf 4 be. Csinálnak Magyarországon egyátalán ilyet ?
Vennék kompresszort, akinek van felesleges keressen.
Az nekem is kellene....meglátjuk mit tehetünk!

ez egy szar, akkor inkább egy gyári bmw kompresszort intézz

Szia!
Ha építeni szeretnél, akkor azt kell eldöntened igazából hogy 2 vagy 4 körös rendszert szeretnél.
2 körös: az egytengelyen lévő rugókat egyszerre tudod csak emelni és süllyeszteni.
4 körös: minden rugót külön-külön tudsz állítani. Nekem ilyen volt és sokkal nagyobb macera mint a 2 körös. Építeni is meg utána beállítani a jó magasságot is.
Kell egy kompresszor, meg egy 8-10 literes levegőtartály. Lehet kisebb is, nagyobb is, De nem érdemes kicsit betenni.
A kompresszor és a tartály közé mindenképp tennék visszacsapó szelepet, hogy ne tudjon a kompresszor felé visszaszökni a levegő, illetve olyan szűrőt ami egyben a kondenzvizet is csapdába ejti, nem engedi a tartályba jutni. Ami még fontos az egy nyomásszabályzó, ez nem engedi túltölteni a tartályt ha a gomba csütörtököt mondana. Szívem szerint egy elzáró csapot is tennék erre a szakaszra.
A tartályra kell minimum 2 de inkább 3 menetes nyílás, attól függ hogy oldod meg.
1 be, 1 ki és 1 a nyomásgombának ami ki-be kapcsolja a kompresszort.
Az 1 kimenetére én T idomot tennék, hogy legyen rajta egy leengedő csap is, persze hangtompítós.
A tartály és a mágnesszelepek vagy ha van elosztó amire a szelepeket rögzíted közé még egy szűrőt tennék bár van aki szerint felesleges. Illetve nálam volt egy fojtó visszacsapó szelep is.
Ugyancsak erre az ágra kell egy T idom minél közelebb a tartályhoz, amire előrefele menő csövet teszel, a végére pedig órát ami mutatja a nyomást a tartályban.
A mágnesszelepek és a rugók közé kell körönként óra, értelemszerűen ezeknek a csöveit szintén a látótérbe kell vinni, hogy lásd hol mennyi nyomás van.
Elektronikailag egy biztosíték mindenképp kell. Na meg 3 állású billenőkapcsolók, amik alap helyzetben középen vannak.
Ha gondolod van eladó 4 vadiúj rugóm, illetve keveset használt nyomásszabályzóm, szűrők,.. meg még biztos van jó sok minden ami megmaradt a szétszerelés után.
Üdv
Ha építeni szeretnél, akkor azt kell eldöntened igazából hogy 2 vagy 4 körös rendszert szeretnél.
2 körös: az egytengelyen lévő rugókat egyszerre tudod csak emelni és süllyeszteni.
4 körös: minden rugót külön-külön tudsz állítani. Nekem ilyen volt és sokkal nagyobb macera mint a 2 körös. Építeni is meg utána beállítani a jó magasságot is.
Kell egy kompresszor, meg egy 8-10 literes levegőtartály. Lehet kisebb is, nagyobb is, De nem érdemes kicsit betenni.
A kompresszor és a tartály közé mindenképp tennék visszacsapó szelepet, hogy ne tudjon a kompresszor felé visszaszökni a levegő, illetve olyan szűrőt ami egyben a kondenzvizet is csapdába ejti, nem engedi a tartályba jutni. Ami még fontos az egy nyomásszabályzó, ez nem engedi túltölteni a tartályt ha a gomba csütörtököt mondana. Szívem szerint egy elzáró csapot is tennék erre a szakaszra.
A tartályra kell minimum 2 de inkább 3 menetes nyílás, attól függ hogy oldod meg.
1 be, 1 ki és 1 a nyomásgombának ami ki-be kapcsolja a kompresszort.
Az 1 kimenetére én T idomot tennék, hogy legyen rajta egy leengedő csap is, persze hangtompítós.
A tartály és a mágnesszelepek vagy ha van elosztó amire a szelepeket rögzíted közé még egy szűrőt tennék bár van aki szerint felesleges. Illetve nálam volt egy fojtó visszacsapó szelep is.
Ugyancsak erre az ágra kell egy T idom minél közelebb a tartályhoz, amire előrefele menő csövet teszel, a végére pedig órát ami mutatja a nyomást a tartályban.
A mágnesszelepek és a rugók közé kell körönként óra, értelemszerűen ezeknek a csöveit szintén a látótérbe kell vinni, hogy lásd hol mennyi nyomás van.
Elektronikailag egy biztosíték mindenképp kell. Na meg 3 állású billenőkapcsolók, amik alap helyzetben középen vannak.
Ha gondolod van eladó 4 vadiúj rugóm, illetve keveset használt nyomásszabályzóm, szűrők,.. meg még biztos van jó sok minden ami megmaradt a szétszerelés után.
Üdv
Sziasztok , lehet megköveztek érte de , érdekelne nem-e tudtok leirást vagy egy kis segitséget akár oldal vagy forumot ahol esetleg le van irva vagy rajzolva egy Air Ride rendszer ,az épités segitsége végett . Érdekelne pontosan miböl is áll ösze egy ilyen rendszer és milyen anyagokat javasolnak akik már épitettek .
Sziasztok!
Borsodban foglalkozik valaki airride építéssel?
Borsodban foglalkozik valaki airride építéssel?
Rubena, Európai gyártmányú 6x2-es új, sosem használt 4 db légrugó (csak maga a "rugó"
eladó. Ugyanilyenekkel csináltam meg pár éve a saját rendszerem ami flottul működött.
Air ride építéshez tökéletes (előre és hátra is). Olyan mint a képen, de szívesen küldök sajátról is képet.
Árról, képről, stb-ről PÜ-ben tudtok érdeklődni
Mágnesszelepek, csövek, nyomásszabályzó, csatlakozók, szűrők, olajzó, kondenzvíz lecsapó, csapok, visszacsapó szelepek, leengedő szelepek, stb is van.

Air ride építéshez tökéletes (előre és hátra is). Olyan mint a képen, de szívesen küldök sajátról is képet.
Árról, képről, stb-ről PÜ-ben tudtok érdeklődni

Mágnesszelepek, csövek, nyomásszabályzó, csatlakozók, szűrők, olajzó, kondenzvíz lecsapó, csapok, visszacsapó szelepek, leengedő szelepek, stb is van.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!