Egy tuningolt, felspoilerezett autó megjelenéséhez szinte kötelező jelleggel hozzátartozik a kaszni valamilyen szinten történő leültetése. Ennek lehetőségeiről olvashattok tuning rovatunk legfrissebb írásában. Bővebben
Én is így vettem észre ,hogy megszokott helyen leért a teló keményítéssel azt érem el ,hogy amikor beülök a kocsiba annak nem megy lejjebb az eleje hanem marad úgy ahogy alap helyzetben
én ezért vettem meg az enyémből a diesel rugót az vastagabb mint a benzinesé és birja még,azt meg észrevenném ha egy centivel is lejjebb lenne mert van egy út ahol nap mint nap megyek és ha lassan megyek át épphogy a koptatót elkapja
attól hogy gátlót keményitessz max annyit érsz el hogy jobban fog pattogni mert kevésbé csillapit,magasságon nem változtat, se le se fől az én gátlószáram is feljebb került hogy nehogy felüssön de a magassága a kocsinak nem változott na megyek jóéjt,bocsánat ha belepofátlankodtam valamibe
csak nem mindegy milyen rugót vágsz ,ha az ültető rugót vágod meg akkor durván össze tud ülni a dolog mivel ugye az nem hiába ültető rugó legtöbbször levágják a felső részét a többi része meg kb semmit nem tart haver is így járt ,hogy megvette az autót "ültető" rugókkal plusz gyáriakkal hát mint kiderült lengéscsillapítók sportok voltak a rugók meg vágottak rajta nem gyengén leült
nekem 2 éve van benne a vágott rugó köszörült gátlóval hosszabb menet stb és semminek semmi baja,toronycsapágy több mint 4 éves és semmi se kopog..vagy csak nekem van nagy szerencsém hogy nem kell 2 hetente toronycsapágyat cserélnem??
vagy vágva lett a rugóból ügyesen okosan és ez egy idő után ,ha nincs vissza kovácsolva rendesen akkor össze megy sőt ha ültető rugót vágnak az még hamarabb összébb megy
telónak semmi köze hogy lejjebb ment mert az csak csillapit,egyszerűen elfosta magát a rugó láttam már ilyet,ezért nem vettem én is ültetőrugót hanem magamnak gyártottam le mindent
hello, ideiglenesen fel lett gumibakozva a rugó asszem 4-4 ment bele :D de legalább tudok járni az autóval... sajnos "biliacél"-ból van a cucc :D ahogy azt egy kommentelő irta ;) köszönöm a válaszokat.
Nem teljeset.. csak komplett gólyalábat.. fekete h&r, összefűzve Kayaba GR2-esekkel.. egyik toronycsapágy volt szar, azt cseréltem akkor. a rugók hibátlanok.. a 2 hátsó GR2 elfosta magát nemrég. az cserés, de ezenkívül semmi baja.
hát sajnos az errefelé nem lenne lehetséges :D nyugaton isteni utak vannak ám :D de itt.. keleten... ahol hegyet csinálnak a kátyúból.. :D nem szabad :D
akkor X-akta :D és egy 35 éve mühelyt fenntartó autószerelőt vhogy tudok komolynak tartani... föleg ugy, hogy a mai autókat nem kell szerelni.. ezekhez már nem kell tudomány csak pénz számítógép célszerszám és több méternyi tyúkbél... de ugye, kinek ki a komoly szakember :)