Porsche
aktuális téma
Hello, úgy gondolom, hogy a Porsche, mint autógyártó és autómárka is megérdemel egy topicot. Bevallom, nem vagyok elfogulatlan
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
tittadili
#221
2006. január 09. 06:55
Na igen, nekem is sokminden tetszik. Csak az a helyzet, ha nem vagy lottómilliomos, akkor egy Carrera GT-t csak újságban látsz, vagy 1:18-as modellbe tudsz megvenni. Viszont egy 350 le-s 928 GTS-t kapsz 3 millka körül, egy Buzuki Stift áráért...
Nekem meg a 90 lóerős 912- es.
nekem meg a csepptükör tetszik...
ezek a fajta porschék nekem annyira nem teccenek, inkább egy 612 lovas Carrera GT
ja azt kifelejtettem hogy a többi vasat meg galvanizálták a marhák. nem értenek ezek az autógyártáshoz
Hagggyátok má azt a szar 92nyocast olyan fos az egész már akkor elavult vót mikor kitalálták meg se tudom hegeszteni az első sárvédőt meg a motorháztetőt se mer aluminiumból van meg a lengőkar is tiszta aluminium majdnem olyan mint az audi csak 25évvel többet bír
Jé télleg,pedig a porsche.com rol van a link.
Ezen nem a "lukas" felni van.
Ezen nem a "lukas" felni van.
tittadili
#214
2006. január 06. 17:46
Ez a kép egy fiatalabb autóról készült, mert látni rajta a nagyobb hátsólámpákat, meg az újabb felniket. Ez GT verzióban 330le S verzióban /automata váltóval / 320le...
Egy kis izomgép
1977 Porsche 928
Engine: V-eight cylinder engine, water cooled, one upper camshaft per cylinder series
Power: 240 HP (177 kW) at 5500/min
Displacement: 4474 ccm
Fuel system: K-Jetronic, tank capacity 86 litres
Transmission: five speed gearbox
Chassis: self-supporting bodywork with front independent suspension on double transverse links, coil springs, hydraulic telescopic shock absorbers, stabilisers, rear independent suspension on upper and lower transverse links, control vibration on lower control arms for compensation of track changes, coil springs, hydraulic telescopic shock absorbers, stabilisers
Dimensions and weight: wheel base: 2,500 mm
length: 4,447 mm
width: 1,836 mm
height: 1,313 mm
weight: 1,450 kg
Performance: 230 km/h
1977 Porsche 928
Engine: V-eight cylinder engine, water cooled, one upper camshaft per cylinder series
Power: 240 HP (177 kW) at 5500/min
Displacement: 4474 ccm
Fuel system: K-Jetronic, tank capacity 86 litres
Transmission: five speed gearbox
Chassis: self-supporting bodywork with front independent suspension on double transverse links, coil springs, hydraulic telescopic shock absorbers, stabilisers, rear independent suspension on upper and lower transverse links, control vibration on lower control arms for compensation of track changes, coil springs, hydraulic telescopic shock absorbers, stabilisers
Dimensions and weight: wheel base: 2,500 mm
length: 4,447 mm
width: 1,836 mm
height: 1,313 mm
weight: 1,450 kg
Performance: 230 km/h
Vásárlás után kijönnék a tacskóból vagy az ósünből tuti meglátnál a kocsim a parkolóba,bár igy se kell sokat keresgélni a sok pdtivvtiditihtpdti között...
Az bizony!
Semmi ABS,ASR,meg hülyéknek való elsőkerekes müanyag szappantartó vvt pdti cdi tdi pdtivvthtp motorral...
Semmi ABS,ASR,meg hülyéknek való elsőkerekes müanyag szappantartó vvt pdti cdi tdi pdtivvthtp motorral...
1970 VW-Porsche 914 and 914/6
Engine: VW-Porsche 914
four-cylinder Boxer, air-cooled, central camshaft
VW-Porsche 914/6
six-cylinder Boxer, air-cooled, one upper camshaft each side
Power: VW-Porsche 914
80 HP (59 kW) at 4900/min
VW-Porsche 914/6
110 HP (81 kW) at 5800/min
Displacement: VW-Porsche 914
1679 ccm
VW-Porsche 914/6
1991 ccm
Fuel system: VW-Porsche 914
electronic petrol injection, tank capacity 62 litres
VW-Porsche 914/6
two Weber downdraft carburettors, tank capacity 62 litres
Transmission: five speed gearbox
Chassis: self-supporting bodywork with front independent suspension on transverse links and damper struts, longitudinal torsion bars, rear independent suspension on lateral links and coil springs, telescopic shock absorbers
Dimensions and weight: VW-Porsche 914
wheel base: 2,450 mm
length: 3,985 mm
width: 1,650 mm
height: 1,230 mm
weight: 950 kg
VW-Porsche 914/6
wheel base: 2,450 mm
length: 3,985 mm
width: 1,650 mm
height: 1,240 mm
weight: 980 kg
Performance: VW-Porsche 914
177 km/h
VW-Porsche 914/6
201 km/h
Engine: VW-Porsche 914
four-cylinder Boxer, air-cooled, central camshaft
VW-Porsche 914/6
six-cylinder Boxer, air-cooled, one upper camshaft each side
Power: VW-Porsche 914
80 HP (59 kW) at 4900/min
VW-Porsche 914/6
110 HP (81 kW) at 5800/min
Displacement: VW-Porsche 914
1679 ccm
VW-Porsche 914/6
1991 ccm
Fuel system: VW-Porsche 914
electronic petrol injection, tank capacity 62 litres
VW-Porsche 914/6
two Weber downdraft carburettors, tank capacity 62 litres
Transmission: five speed gearbox
Chassis: self-supporting bodywork with front independent suspension on transverse links and damper struts, longitudinal torsion bars, rear independent suspension on lateral links and coil springs, telescopic shock absorbers
Dimensions and weight: VW-Porsche 914
wheel base: 2,450 mm
length: 3,985 mm
width: 1,650 mm
height: 1,230 mm
weight: 950 kg
VW-Porsche 914/6
wheel base: 2,450 mm
length: 3,985 mm
width: 1,650 mm
height: 1,240 mm
weight: 980 kg
Performance: VW-Porsche 914
177 km/h
VW-Porsche 914/6
201 km/h
egy ilyen lehet a fílinges!
de akkor is nem is
nem nem te vagy a tojás csak ember nem birt a vérével és kicsit átfaragta....
5.7L V10 605hp
15"ceramia fékek,6 dugattyus fékek.....
15"ceramia fékek,6 dugattyus fékek.....
ez egy replika te tojás
Jó estét nektek hoztam 1 pár képet ha nem gond.
Porsche 930 86 ból
Porsche 930 86 ból
a képen elöl egy ronda targa mögötte rozsdás lökháritó inkább az enyémet nézegesd a sárgát 911turbo speedster bogárból most megyek szunyálni mert reggel tatinson speedster projekt
110r coupé is jó gép, de hát az csak egy skoda :))))
Találtam volna vettem volna olyat még régebben keresglétem.
Találtam volna vettem volna olyat még régebben keresglétem.
bár egy '70évekbeli turbos lenne jó a sima szivó elég gyenge :D
hátsos kell vegyél skodát s100at engem meg haggyá aludni
irhatnál még a 911ről,mik a további tapasztalataid vele?
Szerintem nembaj,hogy sok népkocsi a régit lenyomra 1/4 meg 1/8 -n,de akkor is egy 911...
Nekem az a "fapadoság" nagyon teccik ami a régi911 illeti,és az a forma,meg hogy farmotoros.
Futomüre a '70 '80 évekbeli 911 is olyan kiválósportosak mint ahogy az ujabbakat is dicsérik?
Ha csak km/h meg gyorsulásra és olcso vételára mennék biztos egy toyota supra lenne.
Szerintem nembaj,hogy sok népkocsi a régit lenyomra 1/4 meg 1/8 -n,de akkor is egy 911...
Nekem az a "fapadoság" nagyon teccik ami a régi911 illeti,és az a forma,meg hogy farmotoros.
Futomüre a '70 '80 évekbeli 911 is olyan kiválósportosak mint ahogy az ujabbakat is dicsérik?
Ha csak km/h meg gyorsulásra és olcso vételára mennék biztos egy toyota supra lenne.
egy 1970 évjáratúba meg szinte bogármotorvan lenyomja egy egyesgolf gti
javitgattam már 911est szerintem ár-érték aránya nem jó ezalatt azt értem hogy 5 milioért veszel és nem tul jó a váltó mert jó évjárat erős motor 89től és gyenge hozzá a váltó elkopik vagy régebbi akkor meg a sok használattol és nincs benne fütés meg nagyon hangos de ha egyszer kiprobálsz egyet akkor jaj neked mert sose fogod elfelejteni a 928 az viszont füt és 240 csöndbe lehet beszélgetni. még még?
az 50-60milka??? mert mi az? meglesem ujbol a képet,de elsőre valami régibb amerikai sportkocsinak tünt.
az embernek 928ashoz vannak cuccaiami meg kötélen tol engem az 60milió ft és 50 60 litert fogyaszt biztos kell neked olyan
Szerinted mennyiért lehetne 911(régit) venni ami elég lepusztult,de látsz benne fantáziát megtartani,rákölteni?
Sajna a régik is jóltartják az árukat,meg havonta ha van egy db eladó a használtauto.hu n,pedig akkor is remélem kövi kocsim az lesz.
Sajna a régik is jóltartják az árukat,meg havonta ha van egy db eladó a használtauto.hu n,pedig akkor is remélem kövi kocsim az lesz.
jólnézne a tükör ki,de hát elöbb legyen meg a Bjogsi,meg rendberakva a kocsi,utána jöhet a tuning...
Kormányoszlopban van a kormányműre menű nemtom hogy nevezem,mert végülis szakszóval nem az a kormányrúd,tehát az a rúdad ami végén van 2kardán(kardánnal együtt) nincs véletlen?
Meg öninditóm is melegen zárlatos,de a hóban még nemvolt időm lekapni,ugytom a régi passáté is ilyen,igy bontott öninditó is jól jöhet.
Még a privit nemkaptam meg.
Kormányoszlopban van a kormányműre menű nemtom hogy nevezem,mert végülis szakszóval nem az a kormányrúd,tehát az a rúdad ami végén van 2kardán(kardánnal együtt) nincs véletlen?
Meg öninditóm is melegen zárlatos,de a hóban még nemvolt időm lekapni,ugytom a régi passáté is ilyen,igy bontott öninditó is jól jöhet.
Még a privit nemkaptam meg.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!